Nja, ik heb er al 68 gebruikt nu :Squote:Op woensdag 8 januari 2014 20:29 schreef kawa4 het volgende:
[ afbeelding ]
hier mogen nog wel wat checkpoints bij,
voor de rest was het al een stuk beter
Goed idee, het is nu heel verwarrend wie wie isquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:32 schreef quer het volgende:
Kan iemand (kamikazie) in de OP alle forum namen en de bijbehorend ign zetten?
voor die 6 man die nog spelen gaan we geen moeite meer doenquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:33 schreef kensei het volgende:
[..]
Goed idee, het is nu heel verwarrend wie wie is
Kan nooit voor GTAO bedoeld zijn...quote:
fylax - gunz4hire___quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:41 schreef quer het volgende:
@ Kamikazie Ik maak toch een beginnetje mensen kunnen zich altijd melden als ze vergeten zijn (ik speel het pas 3-4 dagen dus ken bijna niemand)
Maar ongeveer dit Formaat
quer- Yade-ROFL
Painore- Painore
Kawa4- NielsWinsen
dolf1010- Luukw10
Soz iemand bij de fut sc (wat ik vroeger speelde) heette Kamikaziequote:
Thanks voor het implenteren aangezien ik nooit weet wie wie is.quote:
zie sigquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:50 schreef quer het volgende:
[..]
Thanks voor het implenteren aangezien ik nooit weet wie wie is.
Bij deze wat is jouw ign?
durex is heilig hierquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:54 schreef kleineik het volgende:
Kut durex, bloed lul. Je schiet me gewoon neer. En dan zeggen dat ik je omver wilde rijden terwijl ik werkelijk niets deed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nicequote:Op woensdag 8 januari 2014 20:53 schreef kensei het volgende:
[..]
Zit in de alpen zonder laptop, dus gaat een beetje lastig
quote:
Invites accepteren.quote:
Ligt eraan aan wie je het vraagt..quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:13 schreef quer het volgende:
Guys hebben jullie je levels legit gehaald of met een lobby of gewoon een glitch?
Hmm rp is zo traag te verkrijgen...quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:22 schreef Painore het volgende:
[..]
Ligt eraan aan wie je het vraagt..
Ik heb op m'm primair account alles legit gehaald, 2e account gemod.
Durex heeft bij R* gehuild dus oneerlijk lvls erbij gekregen, luukw10 met zn lvl 600+ natuurlijk ook volledig eerlijk gegaan.
En dan hebben we natuurlijk nog Wiwa met zn lvl 150+, hij claimt eerlijk te hebben gespeeld.. Maarja, die jongen heeft geen leven en speelde non stop, niet geheel eerlijk tegenover de mensen die wel een leven hebben dus..
quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:13 schreef quer het volgende:
Guys hebben jullie je levels legit gehaald of met een lobby of gewoon een glitch?
Mijn eerste level 103 account was verwijderd... Alles maar dan ook alles was ik kwijt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:22 schreef Painore het volgende:
[..]
Ligt eraan aan wie je het vraagt..
Ik heb op m'm primair account alles legit gehaald, 2e account gemod.
Durex heeft bij R* gehuild dus oneerlijk lvls erbij gekregen, luukw10 met zn lvl 600+ natuurlijk ook volledig eerlijk gegaan.
En dan hebben we natuurlijk nog Wiwa met zn lvl 150+, hij claimt eerlijk te hebben gespeeld.. Maarja, die jongen heeft geen leven en speelde non stop, niet geheel eerlijk tegenover de mensen die wel een leven hebben dus..
Draai vanavond ook wel ff mee... Eerst even eten en 2 hoofdstukken motor theorie.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:41 schreef Painore het volgende:
[..]
Maak wel even een crew sessie
Edit:
Eerst even opnieuw opstarten, geluid hapert
Story mode gaanquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:44 schreef Erosjuhhh het volgende:
hoe maak je eigenlijk crewsessie? heb t keer langs zien komen, kan het niet meer vinden
Via Rockstar Socialclub en dan add to gamequote:Op donderdag 9 januari 2014 17:48 schreef Ciscus het volgende:
Ik vind de race Jumps Jumps Jumps geinig (omdat ik een paar keer won waarschijnlijk), hoe kun je een bepaalde race zoeken/vinden?
Stripper regelen, en dan opbellen als je in je huis bent.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:50 schreef Erosjuhhh het volgende:
uhuh, mij is het nog niet gelukt ze in huis te krijgen, via de garage wil niet.
Die berg waar ik op stond was wel prima, alleen moet ik volgende keer dus ervoor zorgen dat ie niet uitvaltquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:01 schreef Erosjuhhh het volgende:
ik ben er rond half 9 . 9 uur weer. eerst gtst & eten... zie ik tenminste nog mensen buiten los santos
Voor die truc met die jet, ik denk dat we ergens een berg moeten zoeken.. op de weg landen en dan langzaam erheen rijden...
of bij het vliegveld, de jet achteruit op een schans parkeren.
Rem en gas tegelijk inhouden.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:06 schreef Painore het volgende:
[..]
Die berg waar ik op stond was wel prima, alleen moet ik volgende keer dus ervoor zorgen dat ie niet uitvalt
ja true, zou hem alleen niet zo 1, 2, 3 terug kunnen vinden.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:06 schreef Painore het volgende:
[..]
Die berg waar ik op stond was wel prima, alleen moet ik volgende keer dus ervoor zorgen dat ie niet uitvalt
Ja I know, maar had maar 1 hand vrij want was natuurlijk weer een peukie aant rokenquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Rem en gas tegelijk inhouden.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:24 schreef Painore het volgende:
[..]
Ja I know, maar had maar 1 hand vrij want was natuurlijk weer een peukie aant roken aan 't fappen
Jupquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:35 schreef quer het volgende:
als ik me social club unlink word ik dan ook automatisch uit de crew gezet?
Ja ik kom zo wel...quote:
Haha dat is kut jaquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja ik kom zo wel...
Net twee oefen examens gemaakt... beide weer 12 fouten...
Ik haat die kutvragen zo hea.... "je staat hier zus of zo... mag dat?"
Ik moet gewoon van die feitelijke vragen hebben, wie heeft voorrang enzo... niet dat gezeik met "in deze situatie is het niet fout, maar in de praktijk zie je vaak dat het niet gebeurt"
Bloedhonden.
Super unlockt alle klassen tegelijk. Off-road unlockt alleen off-road etcquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:00 schreef quer het volgende:
Ugh... als je iets wilt vrij spelen om je auto te tunen gaat het per klasse?
Ik pak me mic zo maar moet hem opnieuw pairen verder heb ik genoeg geld atm meer dan genoeg ^.^.quote:
nvm is level 35. kan je het voor me bellen?quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:13 schreef quer het volgende:
[..]
Ik pak me mic zo maar moet hem opnieuw pairen verder heb ik genoeg geld atm meer dan genoeg ^.^.
Ik stuur even merrywheater op je af ik wil die auto
quote:
Kan je nog steeds veel geld geven aan een speler?quote:
nee werkt niet meerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Kan je nog steeds veel geld geven aan een speler?
Of hebben ze de optie "give cash" uitgezet voorlopig?
Als jij een futo regelt, kan een andere fokker met veel geld dat ding voor je tunen zodat je hem voor 100k kan verkopen per keer.quote:
Waarom die twee wagens specifiek?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:20 schreef kawa4 het volgende:
ik wil wel iemand helpen mee geld, een auto tunen voor de verkoop
alleen wil ik wel een Ubermacht Sentinel of een Vapid Radius voor terug.
[ afbeelding ]
of / en
[ afbeelding ]
dat zijn nog de autookes die ik zoek
en dan heb ik al mn auto's zwart groen
de radius is een SUV die goed rijd en hij heeft 2 kleuren ( dan kan ik hem groen zwart maken)quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:32 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Waarom die twee wagens specifiek?
Autistisch much?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:37 schreef kawa4 het volgende:
[..]
de radius is een SUV die goed rijd en hij heeft 2 kleuren ( dan kan ik hem groen zwart maken)
en de Sentinal alleen maar omdat ik nog geen coupe heb met 2 kleuren
ik wil nou gewoon ff alles in groen zwart hebben
quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:58 schreef dolf1010 het volgende:
Serieus...?
Eerst de hele tijd zeuren om een jet, heb ik er eindelijk eentje schieten ze me uit de lucht...
Klootzakken
quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:00 schreef dolf1010 het volgende:
Wie was dat trouwenz die op mij schoot. Durex toch
quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:46 schreef dolf1010 het volgende:
Ik schoot Alleen op je jet nadat jij op me cargobob schoot hoor... Niks gelijk
................... wat doe je stoer met je.... :quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:06 schreef dolf1010 het volgende:
Ik tune je auto's ook gratis.
het enige wat ik hiervoor terug wil is dat je alle radius en sentinels die je ooit tegenkomt in een sessie met niels opblaast.
huh wat?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:15 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
................... wat doe je stoer met je.... :
[..]
Fitty voor gevorderden... geeft niets dat je het niet snapt..quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:18 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Fitty voor gevorderden... geeft niets dat je het niet snapt..
[ afbeelding ]
quote:
vliegracequote:
Ik had een Vapid Radius voor je maar je stond in LSC en was toen opeens wegquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:58 schreef kawa4 het volgende:
had ik er net 1 blijft het spel hangen godverdomme ( toen ik de tracker er op wou zetten)![]()
ja toen bleef het spel dus net hangenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:44 schreef Painore het volgende:
[..]
Ik had een Vapid Radius voor je maar je stond in LSC en was toen opeens weg
Lekker danquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:36 schreef kawa4 het volgende:
ben nou mn nieuwe rees aan het fijn tunen,
een gta rees over fort Zancudo
met pliesie aan
zodat er dus ook tanks achter je aan komen
Zo'n soort race is er al, heb hem in andere delen al eens gepostquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:36 schreef kawa4 het volgende:
ben nou mn nieuwe rees aan het fijn tunen,
een gta rees over fort Zancudo
met pliesie aan
zodat er dus ook tanks achter je aan komen
klopt maar die gaat niet dwars over fort zancudo ,quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zo'n soort race is er al, heb hem in andere delen al eens gepost
Go for it!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:41 schreef kawa4 het volgende:
[..]
klopt maar die gaat niet dwars over fort zancudo ,
de mijne wel
mooi,quote:
Sandking is een bazentruck.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:09 schreef quer het volgende:
Jongens welke Truck is beter de Karin Rebel :
[ afbeelding ]
Of de Sandking XL
[ afbeelding ]
deze is wel mighty handyquote:
quote:The minigun only loses 10% of the maximum possible ammo count instead of all ammo if the player dies while using the gun.
quote:
Je las verkeerd.quote:Grand Theft Auto V 1.09 Patch Notes (or what it should be)
Here is what 1.09 SHOULD include...
Players now have the option to accept or decline money.
Players searching for missions by choosing "Quick Job > X type of job," will be placed in X type of job. For example, if Billy Bob searches for a "mission," he will be placed in a co-op mission, not a capture, TDM, or versus mission.
Improved matchmaking for 'capture' gamemodes when a player searches for a 'capture' match in "quick job."
Player's blip will turn red on the free roam radar when they have a bounty
Players can choose whether to join a Bad Sport lobby or the current lobbies. If the player destroys other players' personal vehicles in the bad sport lobby, they are protected from points being added to their bad sport record. Players who voluntarily enter bad sport lobbies can leave bad sport lobbies for normal lobbies when they feel like it.
Players who CHOOSE to go to a bad sport lobby will NOT have to wear the dunce cap. Players can join their friend who is a bad sport in a bad sport lobby.
Decrease the amount of points needed for bad sports, meaning we lower the hypothetical limit from lets say 10 cars to 5 cars. (Remember, if you feel like going on a rampage destroying cars, you can CHOOSE to go to bad sports lobby and return once you get the rage out of your system.)
Players in Bad Sport lobbies who were INVOLUNTARILY PLACED in the lobby can NOT choose their lobbies, they will have to stay in Bad Sports until their time is up.
The Bad Sport lobby is renamed to "Anarchy" lobby.
Tanks have less protection from players purposely trying to send them to bad sports. (the tanks now have a choice to go to a bad sport lobby and go on their griefpage.)
The minigun only loses 10% of the maximum possible ammo count instead of all ammo if the player dies while using the gun.
Players can choose to make their mechanic 'happier' by paying him extra in daily mechanic fees. In return, he will be more likely to deliver your car to you and he will not mind as much if you keep calling him to bring your cars to you.
Players can only use the "Reveal Players" function once every 5 minutes.
"Reveal Players" time is decreased by 50% of the default.
Players can now call Lester to be immune from "Reveal Players," for a 'small fee' of course.
neequote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:36 schreef quer het volgende:
Is er een manier op je jet via pegasus te hebben? Ik heb al een cargobob
Helpt het als ik online kom?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:45 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wel even inloggen, niet even inloggen, wel even inloggen, niet even inloggen... the struggles...
Nja ben weer op zolder aan het klussen, dus ik kom later vandaag nog wel onlinequote:
nopequote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:20 schreef quer het volgende:
Ik heb een custom liscene plate aangemaakt via Ifruit maar kan ik hem nog een keer veranderen?
omdat??quote:
Waarom ben je zo'n fan van die tailgater?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:43 schreef kawa4 het volgende:
ik ga zometeen weer ff op zoek naar een tailgater
( had ik nooit weg moeten doen da ding)
zeldzame sedan,quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:13 schreef BerryBoterham het volgende:
[..]
Waarom ben je zo'n fan van die tailgater?
Ik had hem eerste try gevonden bij de golfclub, als je wil kan ik hem met je zoeken al cruisende in mijn tailgater dan spawnt ie vaker. Ik had ook geluk omdat Simeon hem nodig had voor zijn bedrijfje.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:17 schreef kawa4 het volgende:
[..]
zeldzame sedan,
rijdt fijn, je kunt er een shitload aan aanpassen
en hij komt in 2 kleurtjes
komt omdat je op het fort eigenlijk geen checkpoint kunt zetten,quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:21 schreef BerryBoterham het volgende:
Leuk bedacht die race Niels. Alleen op Zancudo zelf was het niet echt duidelijk waar je nou heen moest.
Oh vandaar.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:23 schreef kawa4 het volgende:
[..]
komt omdat je op het fort eigenlijk geen checkpoint kunt zetten,
alleen op sommige lokaties aan de zijkant,
dus vandaar dat er als je het fort over moet steken ik er inderdaad 1 of 2 mis
VERGEET DIT.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:23 schreef BerryBoterham het volgende:
[..]
Oh vandaar.
Heeft iemand al iets gemerkt van die 1.09 update?
lees editquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:28 schreef kawa4 het volgende:
net ff de minigun updeet getest,
maar ik ben weer al mn kogels kwijt,
die doet het dus niet
lees editquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:30 schreef dolf1010 het volgende:
Dat is ook een lijstje van wat "should be"
Die is van 25 december, is dus niks van waar.
Door een speler gemaakt
1 ding wat ik zag is dat dequote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:30 schreef quer het volgende:
[..]
lees edit
Oh en ja niemand heeft zijn hacked money removed of hacked levels. Dus een beetje vreemd meeste glitches werken nog
Kruisje, kruisje, rondje, driehoekje, rondje, kruisje, driehoekje, driehoekje, vierkant, rondje, driehoekje, vierkant, kruisje.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:58 schreef BerryBoterham het volgende:
Hoe kom je daar op een snellere manier binnen dan?
neequote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Kruisje, kruisje, rondje, driehoekje, rondje, kruisje, driehoekje, driehoekje, vierkant, rondje, driehoekje, vierkant, kruisje.
Hou je bek nou maarquote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:38 schreef dolf1010 het volgende:
Lol ik win dus gewoon met een standaard entity
Vervolgens gaat hij zelf weg, omdat Jay en ik hem compleet ownenquote:Op zondag 12 januari 2014 00:12 schreef dolf1010 het volgende:
wat een tiefus pussy is die stratosphere, kan ie er niet tegen dat we van 'm winnen met normale wapens. komt hij in een tank aanzetten en gaat ie ons spawnkillen.
triest figuur
Welcome to the club of cool people (quote:Op zondag 12 januari 2014 12:31 schreef rihago het volgende:
moet er denk ik ook maar eens aan geloven.
vanmiddag gta online maar eens opstarten op de ps3
nog tips om beetje snel xp en money te krijgen?
ikquote:Op zondag 12 januari 2014 15:13 schreef Grielen het volgende:
Wie zijn deze mensen in hun rode midget carbo's dan
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zondag 12 januari 2014 13:44 schreef BerryBoterham het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig in de intercity.
quote:Op zondag 12 januari 2014 13:44 schreef BerryBoterham het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig in de intercity.
Ach is ook zo, dom van mequote:Op maandag 13 januari 2014 15:50 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
durex helpt alleen vrouwen uit oost europa
Morgen helaas weer naar school zullen we donderdag doen?quote:Op maandag 13 januari 2014 16:02 schreef Erosjuhhh het volgende:
Was gezellig Bjanaan trouwens!
Vanavond weer?
Hey.... meisje..... hey...... meisje..... meisje.. hey.... psst, psst....quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:50 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
durex helpt alleen vrouwen uit oost europa
jij bent nu zeker de gelukkigste "man" van Nederland sinds de grenzen open zijnquote:Op maandag 13 januari 2014 17:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hey.... meisje..... hey...... meisje..... meisje.. hey.... psst, psst....
[..]
Meh, ik heb nog niet eentje weten te importeren.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:24 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
jij bent nu zeker de gelukkigste "man" van Nederland sinds de grenzen open zijn
quote:Op maandag 13 januari 2014 17:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Mijn Roemeense vrouw en ik hebben momenteel wat "struggles"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 januari 2014 17:30 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]![]()
![]()
misschien minder gta spelenHaar engels is fucked up G..... ik moest gewoon apenengels spreken wil ze het wat begrijpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en zinnen mochten niet te lang zijn want ze gebruikte regelmatig google translate.... want zelf spreek en schrijf ik het vloeiend
Ja, ze zeurde vaak dat ik ging gamen, ipv skypen met haar
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Omdat jullie op de mute stonden, óf ik op de mute stond bij julliequote:Op maandag 13 januari 2014 19:28 schreef Painore het volgende:
Waarom heb ik die gesprekken nooit meegemaakt??![]()
![]()
Zij en ik wel ja...quote:
Haha,quote:Op maandag 13 januari 2014 19:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Zij en ik wel ja...
De anderen konden meegenieten via de headset
quote:Op maandag 13 januari 2014 19:50 schreef Painore het volgende:
Hoe wil je een auto met verzekering aan iemand anders geven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zelfde reden dat ik Franklins buffalo heb en een Rol bar loze mesa, Modded atv en dune buggy etc.
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
quote:Op maandag 13 januari 2014 19:53 schreef quer het volgende:
[..]Linkje met info? Als ik zoek op propertyy glitch krijg ik alleen te zien hoe je gratis appartementen kon krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zelfde reden dat ik Franklins buffalo heb en een Rol bar loze mesa, Modded atv en dune buggy etc.
Wie weet!quote:Op maandag 13 januari 2014 16:26 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Morgen helaas weer naar school zullen we donderdag doen??
Kun jij ook ratloaders opslaan? en Van's met NEWS erop?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:15 schreef Painore het volgende:
[..]
Linkje met info? Als ik zoek op propertyy glitch krijg ik alleen te zien hoe je gratis appartementen kon krijgen
Ik niequote:Op maandag 13 januari 2014 20:19 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Kun jij ook ratloaders opslaan? en Van's met NEWS erop?
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:15 schreef Painore het volgende:
[..]
Linkje met info? Als ik zoek op propertyy glitch krijg ik alleen te zien hoe je gratis appartementen kon krijgen
kan het wel een keer met je doen hier even een korte tut die ik terplekke schrijf,quote:Op maandag 13 januari 2014 20:19 schreef Erosjuhhh het volgende:
quote]Op maandag 13 januari 2014 20:19 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Kun jij ook ratloaders opslaan? en Van's met NEWS erop?
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:56 schreef kawa4 het volgende:
ik snap er geen kloot van.![]()
maar jij kunt me helpen dus aam een tailgaiter
Al hoewel ik hem in no time kan fixen voor je. Morgen heb je hem kan niet meer online komen vandaag. Enige custom plate gewenst? zet er wel yankton opquote:Op zondag 12 januari 2014 13:52 schreef quer het volgende:
wilt iemand een tailgater anders blaas ik em op fully upgraded
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Moet hem alleen nog bemachten diegene die hem heeft komt over 5 min online dus ik join de sessie maar kan hem je nog niet geven je verliest wel je auto die het eerste staat in je linker rij als je je garage enteredquote:Op maandag 13 januari 2014 21:29 schreef kawa4 het volgende:
[..]
is goed heur
ik start wel ff een crew sessie op
start nou op
Waarom zou je een kifflom in hemel naams willen sprayenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:34 schreef kawa4 het volgende:
en wat is het verschil tussen een kliffom tailgaiter en een normale
ik wil hem wel in 2 kleuren kunnen sprayen
omdat ik heel mn garage groen zwart wil hebbenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:37 schreef quer het volgende:
[..]
Waarom zou je een kifflom in hemel naams willen sprayen![]()
Kifflom is licht blauw en is 100% niet obtainable is een storymode unique color
not 100% sure maar ik heb de kifflom tailgater ik kom eraanquote:Op maandag 13 januari 2014 21:38 schreef kawa4 het volgende:
[..]
omdat ik heel mn garage groen zwart wil hebben
Heb je er ook een voor mij? Mijnes is verdwenen.. Als ik de mechanic bel staat er destroyed maar mors mutual heeft hem niet..quote:Op maandag 13 januari 2014 21:28 schreef quer het volgende:
Ik kan online komen maar niet lang max een uur
En niels
wil je een kifflom tailgater? Super rare
jepquote:Op maandag 13 januari 2014 21:44 schreef kawa4 het volgende:
dus ik moet gewoon blijven zitten,
dan ff rond rijden
en dan 1 auti uit mijn garage halen, ( van de zelfde plaats als waar jij jou auto had staan)
en dan in mn garage rijden???
join onze sessie als je niels als vriend hebtquote:Op maandag 13 januari 2014 21:43 schreef Painore het volgende:
[..]
Heb je er ook een voor mij? Mijnes is verdwenen.. Als ik de mechanic bel staat er destroyed maar mors mutual heeft hem niet..
haal gewoon een andere auto er uit maakt niet uit welke hij blijft staanquote:Op maandag 13 januari 2014 21:47 schreef kawa4 het volgende:
de plaats is al leeg,
en nou gewoon naar binne nrijden?
Die zion cabrio die je ooit aan me gaf heeft ze vruchten afgeworpenquote:
yep hij is nou helemaal hoe ik hem wil hebbenquote:Op maandag 13 januari 2014 21:56 schreef quer het volgende:
Painore wil je franklins buffalo? ook rare niet te krijgen in mp
verder niels heb je hem kunnen resprayen?
Kapot lelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |