Nja, ik heb er al 68 gebruikt nu :Squote:Op woensdag 8 januari 2014 20:29 schreef kawa4 het volgende:
[ afbeelding ]
hier mogen nog wel wat checkpoints bij,
voor de rest was het al een stuk beter
Goed idee, het is nu heel verwarrend wie wie isquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:32 schreef quer het volgende:
Kan iemand (kamikazie) in de OP alle forum namen en de bijbehorend ign zetten?
voor die 6 man die nog spelen gaan we geen moeite meer doenquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:33 schreef kensei het volgende:
[..]
Goed idee, het is nu heel verwarrend wie wie is
Kan nooit voor GTAO bedoeld zijn...quote:
fylax - gunz4hire___quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:41 schreef quer het volgende:
@ Kamikazie Ik maak toch een beginnetje mensen kunnen zich altijd melden als ze vergeten zijn (ik speel het pas 3-4 dagen dus ken bijna niemand)
Maar ongeveer dit Formaat
quer- Yade-ROFL
Painore- Painore
Kawa4- NielsWinsen
dolf1010- Luukw10
Soz iemand bij de fut sc (wat ik vroeger speelde) heette Kamikaziequote:
Thanks voor het implenteren aangezien ik nooit weet wie wie is.quote:
zie sigquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:50 schreef quer het volgende:
[..]
Thanks voor het implenteren aangezien ik nooit weet wie wie is.
Bij deze wat is jouw ign?
durex is heilig hierquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:54 schreef kleineik het volgende:
Kut durex, bloed lul. Je schiet me gewoon neer. En dan zeggen dat ik je omver wilde rijden terwijl ik werkelijk niets deed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nicequote:Op woensdag 8 januari 2014 20:53 schreef kensei het volgende:
[..]
Zit in de alpen zonder laptop, dus gaat een beetje lastig
quote:
Invites accepteren.quote:
Ligt eraan aan wie je het vraagt..quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:13 schreef quer het volgende:
Guys hebben jullie je levels legit gehaald of met een lobby of gewoon een glitch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |