quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:43 schreef Dyre het volgende:
Jaaa...!! Alles goedHartje klopte mooi en alles zag er goed uit volgens de verloskundige
Ben nu ineens 7 weken, dus hij heeft de achterstand al een beetje ingehaald
Mijn echo-fotootje is een beetje wazig geworden, maar dat maakt niks uit, want het is onze frummelWat een opluchting! Super goed nieuws!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zijn nog lang niet bij de 12 weken, maar dit is al zo'n goed nieuws voor ons!
1 cm groot![]()
Bij de vorige echo durfde de verloskundige ons nog niet te feliciteren, maar dat was nu bijna het eerste wat ze zei
Mag mijn UD op 27 augustus?
_NIKKI_, wat vervelend dat het gesprek zo anders ging dan je had gehoopt.
En nu ik hier toch ben: Linda ook gefeliciteerd!
Klopt, maar ik zat in m'n weeën en was er niet helemaal bij toen ze synto in m'n infuus (dat ik al niet had willen hebben, maar dat terzijde) hingen. ML had geen energie meer om te protesteren en ik was me er dus niet van bewust tot ie al zat - ik sliep dankzij de hypnobirthing. Uiteindelijk deed het niets ivm spanning bij mij omdat de klinisch vk en de vpk de baby er bijna uit zaten te kijken - daar hadden we iets van moeten zeggen, daar had ik ML ook gevraagd, maar onze onervarenheid hielp daarin dus heel erg niet. Ook had ik een vacuumpomp in m'n doos voor ik goed en wel besefte dat de gyn er was - en er was geen foetale nood. Dat laatste, daar kan ik nu nog kwaad om worden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:46 schreef Cantare het volgende:
Linda, wat goed en snel! Gefeliciteerd met deze twee prachtmeisjes!![]()
![]()
Cwen, wanneer werd jij dan gedwongen tot een bepaalde behandeling? Je kunt toch weigeren?
Maar, zonder dat ik hiermee aan je gevoel wil afdoen hoor, maar als jij niet meer aanspreekbaar was, en je partner niets zegt, wat hadden ze dan moeten doen volgens jou?quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:57 schreef Cwen het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zat in m'n weeën en was er niet helemaal bij toen ze synto in m'n infuus (dat ik al niet had willen hebben, maar dat terzijde) hingen. ML had geen energie meer om te protesteren en ik was me er dus niet van bewust tot ie al zat - ik sliep dankzij de hypnobirthing. Uiteindelijk deed het niets ivm spanning bij mij omdat de klinisch vk en de vpk de baby er bijna uit zaten te kijken - daar hadden we iets van moeten zeggen, daar had ik ML ook gevraagd, maar onze onervarenheid hielp daarin dus heel erg niet. Ook had ik een vacuumpomp in m'n doos voor ik goed en wel besefte dat de gyn er was - en er was geen foetale nood. Dat laatste, daar kan ik nu nog kwaad om worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |