Heeft de EU toch laatst wat aan gedaan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:45 schreef Mark het volgende:
Volgens mij is de prijs van die dingen enorm onder druk komen te staan door Chinese varianten
quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:32 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ken iemand die in zonnepanelen handelt, daar valt volgens mij geen droog brood in te verdienen. Hij rijd in de goedkoopste auto die er is en zijn fiets is niet om aan te zien. Ik zou 't niet doen als ik jou was.
Waarom wil je dat doen? Volgens mij wordt de markt overspoeld door bedrijven die dit aanbieden. Wat is jouw unique selling point??quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:08 schreef FrankElst het volgende:
Hallo,
Ik wil op freelancebasis zonnepanelen gaan verkopen aan bedrijven en particulieren.
Wat voor fee wordt er doorgaans door de leverancier aan de freelancer betaald?
Alvast bedankt!
Die zullen bepaald niet happig zijn om nóg een extra concurrent op weg te helpen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:45 schreef hottentot het volgende:
Loop ééns bij één van die bedrijven binnen TS.
Dus als een soort commissieverkoper? Op basis waarvan denk jij dat:quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:08 schreef FrankElst het volgende:
Hallo,
Ik wil op freelancebasis zonnepanelen gaan verkopen aan bedrijven en particulieren.
Wat voor fee wordt er doorgaans door de leverancier aan de freelancer betaald?
Alvast bedankt!
Ik ken ook zo iemand, eigenlijk een best sneu verhaal. Sinds de subsidie niet meer bestaat is er geen droog brood meer te verdienen in die sector, heeft een elektrische wagen gekocht vanwege de aftrekposten, maar als je geen werk hebt valt er niks af te trekken. Hij heeft zijn vriendin meegetrokken want die werkt full-time in het bedrijf, tevens hebben ze net een kindje gekregen, een nieuw huis gekocht op basis van de hoge inkomsten van tijdens de big boom, een dure fiets met dure wielen gekocht, etc.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:32 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ken iemand die in zonnepanelen handelt, daar valt volgens mij geen droog brood in te verdienen. Hij rijd in de goedkoopste auto die er is en zijn fiets is niet om aan te zien. Ik zou 't niet doen als ik jou was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |