twitter:BDOdarts twitterde op woensdag 08-01-2014 om 19:53:27Hot off the press! Game, injury and the match. Martin has had to concede! #lakeside reageer retweet
Dat laatste deed-ie met links.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:02 schreef hole1988 het volgende:
Hij gooit nu 6 darts om te kijken of hij verder kan. Conclusie hij gooit de handdoek in de ring.
Hoenselaar?quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:09 schreef BechirPSV het volgende:
Wanneer gaan we eens een lekkere dartster zien?
Niels voelt met Atkins mee.twitter:180deRuiter twitterde op woensdag 08-01-2014 om 20:08:33Respect for @martinatkins180 how unlucky! http://t.co/rydO9aYcCB reageer retweet
quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:17 schreef MolFan het volgende:
Alan Norris de #viesdikke broer van Frans Duijts Chuck Norris^O^
Vooral bij het uitgooien irritant, dan wordt het totaal ook al gelijk berekend.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:45 schreef GwaiLow het volgende:
Ja Mitchell laat het liggen.
Irritant dat ze dat scorebord per dart steeds berekenen.
Hij pakt zijn vrouw straks op zn hondjesquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:05 schreef de_boswachter het volgende:
En waar is Mitchell zijn geweldige hondjesshirt van voorgaande jaren
Kan hij er zo leuk bij blaffen dan?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:11 schreef MolFan het volgende:
[..]
Hij pakt zijn vrouw straks op zn hondjes
Denk dat zijn vrouw blaft.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan hij er zo leuk bij blaffen dan?
Je dikke moederquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben Ronald Koeman niet
Zo hoort het ookquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:22 schreef GwaiLow het volgende:
Wow in zo'n middag sessie hoor je gewoon niks uit het publiek. Je kan een spelt horen vallen.
Ok.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:11 schreef MolFan het volgende:
[..]
Hij pakt zijn vrouw straks op zn hondjes
Respect voor de players. Jeweet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:22 schreef GwaiLow het volgende:
Wow in zo'n middag sessie hoor je gewoon niks uit het publiek. Je kan een speld horen vallen.
Dat wel jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik denk dat Wilson wel van hem wint.
Die is ook dik geworden.quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:15 schreef Happel het volgende:
Niveautje dat BDO. Gisteren zitten kijken, leek nergens op. Daar kan ik nog wel meekomen.
Het is geen PDC idd. Al hoorde ik dat de eerste ronde BDO en PDC qua gemiddelde hetzelfde waren.quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:15 schreef Happel het volgende:
Niveautje dat BDO. Gisteren zitten kijken, leek nergens op. Daar kan ik nog wel meekomen.
Fail was gewoon PDC niveau van de meestenquote:Op donderdag 9 januari 2014 09:15 schreef Happel het volgende:
Misschien heeft 'ie Harms-Eccles zitten kijken, dat vond ik geen beste partij.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Fail was gewoon PDC niveau van de meesten
Tjakie bedoel je?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:59 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat ze bij die nonkel even de fles weg moeten halen.
Of jij kan niet goed zoeken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:02 schreef BechirPSV het volgende:
wanneer speelt adams, kunnen ze nou nooit een normaal tijdschema maken die bdo
Die moet zich ook eens wat normaler gedragen al provoceert hij niet zo.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Dekker denkt echt dat ie Van Gerwen is.
Die Dekker doet het echt geforceerd. Van Gerwen doet het jaren.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:08 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die moet zich ook eens wat normaler gedragen al provoceert hij niet zo.
Ja nu die zo goed is. Toen hij jonger was deed die t veel minder.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Dekker doet het echt geforceerd. Van Gerwen doet het jaren.
Dan moet je het wel hebben over Tante Trui!quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:23 schreef Jaytonism het volgende:
Die Jan Dekker stond vier weken geleden nog gewoon te schutteren in het grootste tokkie café van Assen.. Sjappie.
4-2 voor de Double Dekker.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:44 schreef de_boswachter het volgende:
Met hoeveel won Dekker van PDC ganger de Vos?
Klopt!quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan moet je het wel hebben over Tante Trui!
Wat een swagger.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:49 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ] Mr Coat [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
blaast iedereen wegquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:56 schreef HulkHeld het volgende:
Middag,
Waarom is Adams niet een geplaatste speler? Blaast iedereen weg
Nou vind hem wel heel erg steady spelen hoor. Tegen O'shea blies hij hem toch behoorlijk van het podium af. Zijn consistentie zit duidelijk goed.quote:
valt ook weer mee, Montgomery gooit bagger op zijn dubbels, kan het verder goed bijbenen, O'Shea scoorde maar 73quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:58 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nou vind hem wel heel erg steady spelen hoor. Tegen O'shea blies hij hem toch behoorlijk van het podium af. Zijn consistentie zit duidelijk goed.
Kanker duur om weg te laten halen in Schotland.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:58 schreef HulkHeld het volgende:
Die wrat is trouwens belachelijk goor op die vent zn arm.
Ja lekker lullenquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kanker duur om weg te laten halen in Schotland.
Ik geloof 100.000 pond. Wanneer hij Lakeside wint zou hij dit laten doen.
Gastquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:58 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nou vind hem wel heel erg steady spelen hoor. Tegen O'shea blies hij hem toch behoorlijk van het podium af. Zijn consistentie zit duidelijk goed.
Hij kan ook naar Engeland of Nederland.. Volgens mij is zo'n busje stikstof niet zo duurquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kanker duur om weg te laten halen in Schotland.
Ik geloof 100.000 pond. Wanneer hij Lakeside wint zou hij dit laten doen.
Norris is wel een baas jaquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Adams mag van mij die Dekker wegknuppelen en dan van Norris of Wilson verliezen.
Hedman.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Aileen de Graaf gaat het toernooi winnen bij de dames.
Eccles - Greenquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:24 schreef hafcfan het volgende:
Saai middag vandaag Hopelijk vnv wat meer spektakel
Nu de kwartfinales, rambam.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Weet je wie ook goed is? Ik en het voorspellen, 33 punten.
Ik heb tot 19:00 uur dus ik wacht nog wel even.quote:
Ik denk niet dat Green zo simpel wint.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat
Bunting 5-1 Hofstra
Eccles 2/3-5 Green
Wilson 5-3 Norris
Adams 5-1 Dekker
Zit jij ook op darts.nu voorspel OOM?quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:23 schreef de_boswachter het volgende:
Bunting 5-2 Hofstra
Eccles 5-4 Green
Wilson 5-2 Norris
Adams 5-2 Dekker
501 naar 0. Dubbel uitgooien.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:23 schreef Nober het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die puntentelling voor de kwartfinale?
3 voor winst of 6 voor correcte uitslagquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Zit jij ook op darts.nu voorspel OOM?
3/6quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Zit jij ook op darts.nu voorspel OOM?
Toch wel...quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Green zo simpel wint.
Dan ga ik voor minstens 18 punten.quote:
Probeerde even een variantjequote:Op donderdag 9 januari 2014 18:46 schreef HulkHeld het volgende:
Wtf loopt die Peters te doen, ik zie dat ze op D10 stond, een 6 gooit dan een 4 en dan een 8?
Ja ik zet hem wanneer ik op dubbel 5 sta ook altijd weg op dubbel 1. Wel zo flex met tegenstander op 79, niet dat die hem uitgooit want ze gooit geloof ik 30 gemiddeld.quote:
Ijsklontjes op dr tepelsquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:51 schreef HulkHeld het volgende:
Dit doet me echt pijn aan de ogen en dan ook nog die afgrijselijk lelijke puddingflight er bovenop
Ja kappen nouquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:53 schreef MolFan het volgende:
Gekke is dat Gore wel kan gooien hoor anders zou je daar echt niet staan.
Lolquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:53 schreef MolFan het volgende:
Gekke is dat Gore wel kan gooien hoor anders zou je daar echt niet staan.
Ja ik ook dat zeker maar ze kan wel wat want ze gooit al jaren mee in de top van de vrouwen. Ga maar eens een Dutch Open ofzo kijken waar ze aan meedoet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:53 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja kappen nou
Jij en ik gooien haar er nog vanaf.. En dat durf ik met zekerheid te zeggen omdat ik zelf ook wel een aardig pijltje kan gooien.
Nou als ik dit zie vind ik het niet echt de moeite om te gaan kijken, i'm sorry main.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:54 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja ik ook dat zeker maar ze kan wel wat want ze gooit al jaren mee in de top van de vrouwen. Ga maar eens een Dutch Open ofzo kijken waar ze aan meedoet.
Volgens mij kijk jij pas een leg lang ofzoquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:57 schreef marcodej het volgende:
Peters lijkt ze maar willekeurig in het bord te gooien.
Klopt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:57 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Volgens mij kijk jij pas een leg lang ofzo
Haar stijl lijkt zo ja.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:57 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Volgens mij kijk jij pas een leg lang ofzo
Gooit een 124 finish en jij durft dat te zeggen..
Nieuwe nummer 1 vd wereld inderdaad, kan MvG niet tegenop.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:57 schreef GwaiLow het volgende:
Gore is gewoon een speelster van wereld niveau. Gooit ff 106 uit als hij tegenstandster op 40 staat te wachten voor de match.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:57 schreef GwaiLow het volgende:
Gore is gewoon een speelster van wereld niveau. Gooit ff 106 uit als hij tegenstandster op 40 staat te wachten voor de match.
Zij is gewoon een G.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:49 schreef MolFan het volgende:
Die bijnaam ook he Ice Cube hoezo? Houd ze van ijsklontjes op haar tepels ofzo?
Ze heeft wel een mindere dag vandaag. Zag eruit alsof ze er geen pepernoot van kan. Maar als wij tegen haar in de kroeg gaan staan gooien zijn we helemaal kansloos.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:58 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nieuwe nummer 1 vd wereld inderdaad, kan MvG niet tegenop.
Rot effe gauw op manquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:59 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ze heeft wel een mindere dag vandaag. Zag eruit alsof ze er geen pepernoot van kan. Maar als wij tegen haar in de kroeg gaan staan gooien zijn we helemaal kansloos.
Gore, kermisklant.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:02 schreef MolFan het volgende:
Wat een partij dames en heren! Die emotie bij Peters na het gooien van de laatste dubbel. Dit is waarom darts zo mooi is!
Viper, ik denk 3-5 Green. Die Eccles bleef er gisteren maar aanhangen bij Harms, jammer van die gemiste matchdart op 3-2.quote:
Mr Koosquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:12 schreef Nober het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA ADAMS OP DE GRAND SLAM 2014 WANT DIE WINT WEL VAN DEKKER.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgend jaar godzijdank wel Bunting op de GSoDquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:12 schreef Nober het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA ADAMS OP DE GRAND SLAM 2014 WANT DIE WINT WEL VAN DEKKER.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Buttplug met zn rare bakkesquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgend jaar godzijdank wel Bunting op de GSoD
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst de halve finale zien te halen, toen Barney het hoogste gemiddelde ooit gooide tegen Walton verloor hij de volgende wedstrijd van opperbaas Andy Fordham ondanks een 3-1 voorsprong.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dat is logisch, omdat Andyquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Eerst de halve finale zien te halen, toen Barney het hoogste gemiddelde ooit gooide tegen Walton verloor hij de volgende wedstrijd van opperbaas Andy Fordham ondanks een 4-1 voorsprong.
De echte Andyquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar dat is logisch, omdat Andy
Die arm is zwaarder dan een babyquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:16 schreef MolFan het volgende:
[..]
Die arm is net zo dik als mn pener
Rick Hofstra is ook 4 letters in de voornaam en 7 in de achternaam, Bunting gaat er dus uit.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar dat is logisch, omdat Andy
Past wel bij hem.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat wijf wat Eccles meeneemt, lillik.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het hoofd van Eccles zelf, het is onbeschrijfelijk.
Ik teken ervoorquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Rick Hofstra is ook 4 letters in de voornaam en 7 in de achternaam, Bunting gaat er dus uit.
Geen idee.quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooi zo, Green gaat korte metten maken met die josti.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |