Waarvan minstens 50% van jezelf. Daarmee is de lijst al ongeldig verklaard.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:12 schreef supersof het volgende:
44 met sof
36 met supersof
zelfs een van bou
JNG / [JNG SC #1561] i lov sof
Ik ben zeker een van de grootverbruikers van de TT's met supersof?quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:12 schreef supersof het volgende:
44 met sof
36 met supersof
zelfs een van bou
Helemaal niet 50%quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Waarvan minstens 50% van jezelf. Daarmee is de lijst al ongeldig verklaard.
Op dat topic van Bou mag je overigens wel trots zijn, dat verdien je. Ik ben oprecht jaloers.
Die staat er niet inquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
LR is een lastige zoekterm, maar hier kan ik niet tegenop. Met je vrouwelijkheid. #Jaloers
GC / [GRTD #3458] Do Re Mi Fa So La Ti Do weer een naamtopic voor So O+
Is er ook nog één natuurlijk.
Hoe tel je dat zo snelquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:12 schreef supersof het volgende:
44 met sof
36 met supersof
zelfs een van bou
"En Bou, neem jij sof als je wettige echtgenoot tot de dood jullie scheidt?"quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Helemaal niet 50%
En ja bou![]()
ik ga later met bou trouwen
Ja.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Heb je wel eens een topic geopend ergens, behalve dan een reekstopic van een SC of een V&A-topic over tv-kaarten?
quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
"En Bou, neem jij sof als je wettige echtgenoot tot de dood jullie scheidt?"
"aojh. jaudhi. jss. ja ik wial."
HOEZEE HOEZEE
Houzeequote:Op woensdag 8 januari 2014 20:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
HOEZEE HOEZEE
alsof we dat via whatsapp gaan doenquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
HOEZEE HOEZEE
FB / Taal gebruik op ons Fok!quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja.
FB / Taal gebruik op ons Fok!
40+ / Leuk grapje
CUL / Tosti
etc.
Maar dit voelt echt te hopeloos. Ik ga even rustig aan doen met mijn 3 koppen koffie op.
[..]
Mijne ook. Al verwacht ik vandaag of morgen post 20.000 te halen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:14 schreef JanCees het volgende:
Mijn FOK!verslaving lijkt minder te worden.
Bro's before ho'squote:Op woensdag 8 januari 2014 20:17 schreef Muto het volgende:
[..]
Mijne ook. Al verwacht ik vandaag of morgen post 20.000 te halen.
Ik weet alleen niet aan wie die op te dragen. Heel VBL? Xcachet? LR? Roda? Ezell? Essn? supersof? GK? Tjackaap?
Ik weet het niet.
Nice, zal ze zo eens even gaan bekijken. Op het eerste gezicht ziet het er interessant uit.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja.
40+ / Leuk grapje
CUL / Tosti
etc.
Maar dit voelt echt te hopeloos. Ik ga even rustig aan doen met mijn 3 koppen koffie op.
[..]
Alsof hij in het echt niet praat zoals hij typt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:16 schreef supersof het volgende:
[..]
alsof we dat via whatsapp gaan doen
SPT / FISH'O'MANIA #1: 14 juli 2013, RTL7quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat was een parel
Ik wilde altijd al bij de Nationale Jeugdstorm in mijn jeugd.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent een goed NSB'er JanCees
Haal die drone van je eens uit de luchtquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
SPT / FISH'O'MANIA #1: 14 juli 2013, RTL7
Hier ben ik als enige trots op. Wat was dat een evenement
Je bent gewoon stik jaloersquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nice, zal ze zo eens even gaan bekijken. Op het eerste gezicht ziet het er interessant uit.
[..]
Alsof hij in het echt niet praat zoals hij typt.toen ik hem belde en de voicemail kreeg was het ook een drama.
"Diwt is vosmail van Bwoudebwijn, speek een bricht in achte de piep"
Zet dit hard op.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haal die drone van je eens uit de lucht
Daar gaat geen WK dartsen tegenop.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
SPT / FISH'O'MANIA #1: 14 juli 2013, RTL7
Hier ben ik als enige trots op. Wat was dat een evenement
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |