Ik vind et wel apart. Bij mijn ouders thuis zijn er nooit van zulke dingen, en hier gebeurt het best wel veel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vermissing/achtervolging/zoektocht waarschijnlijk.
Ik hoor het overigens ook als ik het raam open doe. Best knus wel
*totoquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:00 schreef Rodawa het volgende:
Sof, briljant wief, je stijgt bij mij in achting. Aad fucking 300 in de OP, damn.
Telt een naamtopic ook als je naam in de OP staat maar niet in de TT?quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:00 schreef Muto het volgende:
Wisten jullie dat ik in mijn Fok-verleden slechts 2 naamtopics heb gehad?
De helden waren Tong en LR. Wat een mooi rijtje.
Ik heb er wel meer gehadquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:00 schreef Muto het volgende:
Ik duidelijk meer. Tong staat ook bij mij in het lijstje. Kennelijk had hij interesse in mijn seksleven, lieve man is het toch ook.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:00 schreef Muto het volgende:
Nee, alleen TT.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Telt een naamtopic ook als je naam in de OP staat maar niet in de TT?
Wij stonden saampjes in de TT van Tongquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik duidelijk meer. Tong staat ook bij mij in het lijstje. Kennelijk had hij interesse in mijn seksleven, lieve man is het toch ook.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Telt een naamtopic ook als je naam in de OP staat maar niet in de TT?
ONZ / Rodawa adoratietopicquote:
hoe staan ze?quote:
Ook al gepast in de winkel was het niet? En ga jij eens GTST kijken. Ik wil wel weten of Bing deze week wel komt te overlijden.quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
ONZ / Rodawa adoratietopic
ONZ / Rodawa
ONZ / Rodawa
ONZ / Wie dacht er ooit dat Rodawa een vrouw was?
JNG / [JNG SC #1513] Geen emo.gifs naar Rodawa, wordt ze onzeker
JNG / [JNG SC #1555] Rodawa is cute :D
Dan was dit het. Alleen de eerste drie zijn goed bedoeld.
Haha. Ik ben zoveel populairderder dan julliequote:
Ja.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook al gepast in de winkel was het niet? En ga jij eens GTST kijken. Ik wil wel weten of Bing deze week wel komt te overlijden.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja het begrip naamtopic devalueert wel door jullie
17 met 'littlerabbit' erinquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook al gepast in de winkel was het niet? En ga jij eens GTST kijken. Ik wil wel weten of Bing deze week wel komt te overlijden.
[..]
[..]
Haha. Ik ben zoveel populairderder dan jullie
waar zoek je dat?quote:
Wat een slecht ingepakt cadeau zeg. En dan betaal je bij sommige winkels nog een euro extra voor het inpakken, als dit alles is zou ik haar terugsturen.quote:
Ik had ook eentje geopend met jou in tt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
ONZ / Rodawa adoratietopic
ONZ / Rodawa
ONZ / Rodawa
ONZ / Wie dacht er ooit dat Rodawa een vrouw was?
JNG / [JNG SC #1513] Geen emo.gifs naar Rodawa, wordt ze onzeker
JNG / [JNG SC #1555] Rodawa is cute :D
Dan was dit het. Alleen de eerste drie zijn goed bedoeld.
Nee, ik zie het door de vingers.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:08 schreef supersof het volgende:
zal ik een tr indienen voor lmi's post?
Je doet maar.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:08 schreef supersof het volgende:
zal ik een tr indienen voor lmi's post?
Je hebt helemaal gelijk. GC / [GRTD #3334] Rodawaquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik had ook eentje geopend met jou in tt.
Wat was de aanleiding?quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
ONZ / Het grote LittleRabbit adoratie-topic.
Deze heb ik ook nog
Ik gloei
Exclusief naamverbasteringen is dat.quote:
Geen tv-kaart. Die heb ik weggegeven.quote:
Heb je wel eens een topic geopend ergens, behalve dan een reekstopic van een SC of een V&A-topic over tv-kaarten?quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Exclusief naamverbasteringen is dat.
Maar ik blijf er kalmpjes onder. Gewone dag voor mij
[..]
Geen tv-kaart. Die heb ik weggegeven.
Je mist de rechtzaak van Rik!!!!quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen tv-kaart. Die heb ik weggegeven.
LR is een lastige zoekterm, maar hier kan ik niet tegenop. Met je vrouwelijkheid. #Jaloersquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:12 schreef supersof het volgende:
44 met sof
36 met supersof
zelfs een van bou
JNG / [JNG SC #1561] i lov sof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |