Ook al gepast in de winkel was het niet? En ga jij eens GTST kijken. Ik wil wel weten of Bing deze week wel komt te overlijden.quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
ONZ / Rodawa adoratietopic
ONZ / Rodawa
ONZ / Rodawa
ONZ / Wie dacht er ooit dat Rodawa een vrouw was?
JNG / [JNG SC #1513] Geen emo.gifs naar Rodawa, wordt ze onzeker
JNG / [JNG SC #1555] Rodawa is cute :D
Dan was dit het. Alleen de eerste drie zijn goed bedoeld.
Haha. Ik ben zoveel populairderder dan julliequote:
Ja.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook al gepast in de winkel was het niet? En ga jij eens GTST kijken. Ik wil wel weten of Bing deze week wel komt te overlijden.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja het begrip naamtopic devalueert wel door jullie
17 met 'littlerabbit' erinquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook al gepast in de winkel was het niet? En ga jij eens GTST kijken. Ik wil wel weten of Bing deze week wel komt te overlijden.
[..]
[..]
Haha. Ik ben zoveel populairderder dan jullie
waar zoek je dat?quote:
Wat een slecht ingepakt cadeau zeg. En dan betaal je bij sommige winkels nog een euro extra voor het inpakken, als dit alles is zou ik haar terugsturen.quote:
Ik had ook eentje geopend met jou in tt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
ONZ / Rodawa adoratietopic
ONZ / Rodawa
ONZ / Rodawa
ONZ / Wie dacht er ooit dat Rodawa een vrouw was?
JNG / [JNG SC #1513] Geen emo.gifs naar Rodawa, wordt ze onzeker
JNG / [JNG SC #1555] Rodawa is cute :D
Dan was dit het. Alleen de eerste drie zijn goed bedoeld.
Nee, ik zie het door de vingers.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:08 schreef supersof het volgende:
zal ik een tr indienen voor lmi's post?
Je doet maar.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:08 schreef supersof het volgende:
zal ik een tr indienen voor lmi's post?
Je hebt helemaal gelijk. GC / [GRTD #3334] Rodawaquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik had ook eentje geopend met jou in tt.
Wat was de aanleiding?quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
ONZ / Het grote LittleRabbit adoratie-topic.
Deze heb ik ook nog
Ik gloei
Exclusief naamverbasteringen is dat.quote:
Geen tv-kaart. Die heb ik weggegeven.quote:
Heb je wel eens een topic geopend ergens, behalve dan een reekstopic van een SC of een V&A-topic over tv-kaarten?quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Exclusief naamverbasteringen is dat.
Maar ik blijf er kalmpjes onder. Gewone dag voor mij
[..]
Geen tv-kaart. Die heb ik weggegeven.
Je mist de rechtzaak van Rik!!!!quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen tv-kaart. Die heb ik weggegeven.
LR is een lastige zoekterm, maar hier kan ik niet tegenop. Met je vrouwelijkheid. #Jaloersquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:12 schreef supersof het volgende:
44 met sof
36 met supersof
zelfs een van bou
JNG / [JNG SC #1561] i lov sof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |