Heb ik altijd. Kost geen drolquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:29 schreef Ransjih het volgende:
[..]
alleen als je peuken bij je hebt![]()
schnapp je
Snap ik. Money, geld, floes, jeweet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:31 schreef BB-King het volgende:
Heb het idee dat ze bij SBS echt blij zijn dat ze (nog) een programma hebben waar mensen daadwerkelijk naar kijken.
SBS 6 huilen van blijdschap dat John dat programma op SBS wildequote:Op woensdag 8 januari 2014 19:31 schreef BB-King het volgende:
Heb het idee dat ze bij SBS echt blij zijn dat ze (nog) een programma hebben waar mensen daadwerkelijk naar kijken.
dan mis je het leukstequote:Op woensdag 8 januari 2014 19:32 schreef Aspergermeisje het volgende:
Streams ga ik niet aan beginnen hoop ik. Ik ben een beetje bang dat ik hieraan verslaafd ga raken...
Paul het 'handige mannetje' die overal een 'mannetje' voor heeft en alle vragen van vrouwen beantwoord met 'mevrouwtje'.quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:33 schreef TigerXtrm het volgende:
Ohhhh daarom heeft iedereen een hekel aan Paul. Dat had ik dus ff gemist
Tonijngatequote:Op woensdag 8 januari 2014 19:34 schreef Mascleta het volgende:
Ben benieuwd naar die Tonijngate. Heb het wel voorbij zien komen in de topics, maar geen idee wat het is.
Niet zo leuk als de aardbeiengate, maar toch vermakelijk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:34 schreef Mascleta het volgende:
Ben benieuwd naar die Tonijngate. Heb het wel voorbij zien komen in de topics, maar geen idee wat het is.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:34 schreef Lavenderr het volgende:
Dat het zo moeilijk is om de ondertiteling gelijk te laten lopen begrijp ik niet.
Welke ondertiteling?quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:34 schreef Lavenderr het volgende:
Dat het zo moeilijk is om de ondertiteling gelijk te laten lopen begrijp ik niet.
Ik heb geen ondertitelingquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:34 schreef Lavenderr het volgende:
Ja heel irrie, ben al zover dat ik van stream verwissel als hij aan het woord is. En geloof me dat is heel veelquote:
O raar, heb helemaal geen ondertiteling op tv!!!quote:
Ik heb er nog weinig van gezien, maar ik vind hem irri.quote:
Je zou het bijna denken. Maar dat wordt nog een flinke opgave danquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:36 schreef Ransjih het volgende:
snap je?
hebben ze die weggefilterd? al die snappies?
whutquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:37 schreef IPA het volgende:
Even jullie wereld op z'n kop zetten: Vanessa a.k.a. het SHHHHHHH wijf is 37 jaar oud
echt een rotkop en stem heeft zequote:Op woensdag 8 januari 2014 19:37 schreef IPA het volgende:
Even jullie wereld op z'n kop zetten: Vanessa a.k.a. het SHHHHHHH wijf is 37 jaar oud
Nou sociaal is het niet he?quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:39 schreef formerjellybean het volgende:
goh zijn wel een stelletje zeiksnorren bij elkaar
quote:
Dat is volgens mij een enorme schijnheilige huichelaar.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
huh paul zegt kom niet bij mij vandaan iets later gaat ie uit zijn pan erover
Levertraantjesquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:41 schreef BB-King het volgende:
Stoere vent, worstelaar maar traantjes als hij een grote mond krijgt.
Geen heel blikje héquote:
Echtquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is volgens mij een enorme schijnheilige huichelaar.
En maar 1 broodje?quote:
Dan moet je echt mee gaan doen met een survival programma waarbij je verwacht/weet met helemaal niets te beginnen. Wat een sukkel ben je danquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:43 schreef Mascleta het volgende:
Ach, als je leven om sport draait en je je vetpercentage naar hele lage waarden traint heb je je voeding nodig. Als je jezelf dan niet vol propt met eiwitten wordt je een slappe doek.
Dan moet je niet aan zo programma mee doen toch!quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:43 schreef Mascleta het volgende:
Ach, als je leven om sport draait en je je vetpercentage naar hele lage waarden traint heb je je voeding nodig. Als je jezelf dan niet vol propt met eiwitten wordt je een slappe doek.
iddquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:44 schreef IPA het volgende:
[..]
Dat zou de eerste zijn die ik zou willen wurgen, serieus.
broodje hamkaas met salami begint nu al te jeukenquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Billy heeft jeuk in d'r onderbroek.
Das niet zo slim als je met zo'n programma meedoet dan ....quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:43 schreef Mascleta het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je leven zo om sport draait, moet je niet een jaar in een samenleving from scratch gaan zitten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:43 schreef Mascleta het volgende:
dan moet je hier niet aan meedoen waarbij een beperkt budget is.. beetje einzelgangergedrag, dat past niet echt in een groepquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:43 schreef Mascleta het volgende:
O bereid je maar voor op nog meer!!!quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
Andrea tieft toch op joh stom wijf
quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
Als z'n vriendin dit ziet ligt ze vanavond nog een ander te palen.
Ik ga een bidfilter op mijn TV installeren...quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:44 schreef Disana het volgende:
Dat bidden van Andrea altijd... ze spuugt de woorden eruit alsof ze woest is.
Ik wil niet eens the picture 'getten'quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:44 schreef danilel het volgende:
[..]
broodje hamkaas met salami begint nu al te jeuken
Ik kijk al 7 dagen streams, dus ben het helaas al gewend.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O bereid je maar voor op nog meer!!!
Nee, moet je Rienk hebbenquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:45 schreef Palomar het volgende:
[..]
dan moet je hier niet aan meedoen waarbij een beperkt budget is.. beetje einzelgangergedrag, dat past niet echt in een groep
Rienk kan daar ook wat vanquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:46 schreef Revanches het volgende:
Ik vind Andrea wel lief.. Maar dat zweverige gedoe is irritant
Ja dat viel mij ook op, ook toen ze voor Rienke ging bidden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:44 schreef Disana het volgende:
Echt dit.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:46 schreef IPA het volgende:
Gaat hij naar buiten om af te koelen, zodat ie niks kapot slaat, komt er zo'n zweefteef lullen over van je af laten glijden en God. Dat zou bij mij zo'n enorm verkeerd effect hebben
Geeft hem juist karakter joh.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:41 schreef BB-King het volgende:
Stoere vent, worstelaar maar traantjes als hij een grote mond krijgt.
Dat zal goed verkopen onder de kijkers en streamersquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ga een bidfilter op mijn TV installeren...
Gisteravond op de stream was het ook bijbellezen wat de kloksloeg. Eerst Emil en Rienck die Openbaring gingen lezen en even later ging Billy met een hoop mensen verhalen over Johannes de Doper lezen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ga een bidfilter op mijn TV installeren...
Ik heb deze beelden gisteren al op de website gezien. Dus volgens mij is dit van zondag of maandag of zo.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:47 schreef kalinhos het volgende:
Zijn de beelden die je 's avonds kijkt ook van wat vanmiddag gebeurd is? Of kijk ik naar wat zondag bv gebeurd is?
Ik hoop dat je buurvrouw niet door de muren is te horen dan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook op, ook toen ze voor Rienke ging bidden.
Doet me zo denken aan een achter buurvrouw van mij die was ook altijd aan het bidden op deze manier!
Eerste paar dagen zal het ff achter lopen maar ze lopen vanzelf in met de uitzendingen lijkt me.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:47 schreef kalinhos het volgende:
Zijn de beelden die je 's avonds kijkt ook van wat vanmiddag gebeurd is? Of kijk ik naar wat zondag bv gebeurd is?
Geloof dat dit 5 dagen terug is gebeurd!!!quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:47 schreef kalinhos het volgende:
IVM monterenquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:47 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarom loopt tv zo ver achter?
Deze beelden zijn van afgelopen donderdagquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:47 schreef kalinhos het volgende:
Ha ha nee en ze is intussen verhuisd.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop dat je buurvrouw niet door de muren is te horen dan.
Ja duhhquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geloof dat dit 5 dagen terug is gebeurd!!!
Het is meer zo'n standaard riedeltje.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:44 schreef Disana het volgende:
de horrorquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:47 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Gisteravond op de stream was het ook bijbellezen wat de kloksloeg. Eerst Emil en Rienck die Openbaring gingen lezen en even later ging Billy met een hoop mensen verhalen over Johannes de Doper lezen.
Niet weten dat dat ook zo isquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:49 schreef LlamaGoneBonkers het volgende:
Paul doet echt alsof hij de baas is.
Dat ook, maar dat toontje... alsof ze zit te schelden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is meer zo'n standaard riedeltje.
Heer, blablabla en aan het eind...hoofdpijn..Te vervangen door ieder willekeurige ziekte of pijntje.
quote:
Killekes aan de billekes!!!!!quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik snap nog steeds niet wat er mis is met schijten in een gat in de grond
Neuh, die zien we wrs morgen pas. Of niet.quote:
omdat niemand het wist?quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:52 schreef Paul het volgende:
Waarom kwam er geen mensen naar de rondleiding dan?
Omdat het alleen nog op internet te zien was. Geen enorm publiek dus.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:52 schreef Paul het volgende:
Waarom kwam er geen mensen naar de rondleiding dan?
Hijzelf ookquote:
Dat ligt er maar aan met hoeveel en hoelang je dat doet ...quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik snap nog steeds niet wat er mis is met schijten in een gat in de grond
quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Neuh, die zien we wrs morgen pas. Of niet.
Huggen is toch iets anders dan bekken.
Kost je je inleg als je er zelf voor kiest om op te stappen!quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:52 schreef maily het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan met hoeveel en hoelang je dat doet ...![]()
Hoe zit het precies met de afvallers? Als je opgeeft ga je eruit?
Is ondertussen alweer verboden volgens mijquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:53 schreef iBenny het volgende:
Dat bad is wel het beste idee tot nu toe
Echtquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:53 schreef IPA het volgende:
[..]
Is ondertussen alweer verboden volgens mij
ok, thanks.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kost je je inleg als je er zelf voor kiest om op te stappen!
Als hij de slofjes van Djodjo erbij had aangetrokken was het helemaal af geweestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |