Dan wel deze.quote:
Deze dan.quote:
quote:
Deze is ook mooi.quote:
Jag talar lite Svenska.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:52 schreef TwentyFourr het volgende:
Niet Italiaans, Deens, Hongaars, Frans, Spaans, Portugees en Fins standaard kunnen sprekenwat heb jij in je studietijd gedaan? Met een doos lego gezeten? Legpuzzel gemaakt?
Nee, snap ik niet. Instructies onduidelijk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jag talar lite Svenska.
No hablar Espagnol.
Aufficken du Arshloch.
Ca vache?
Una pizza quattro staggioni per favore.
Snap je hem? Zeggen dat je Zweeds spreekt maar geen Spaans, dat je moet opbokken omdat je er als een koe bijloopt en ook nog een pizza bestellen gaat gewoon makkelijker in een taal.
Derhalve een taal. Dat is allemaal veel makkelijker. Daarbij is esperanto binnen een paar maanden te leren, in tegenstelling tot de meeste andere grammaticaal rampzalige talen. Zelfs basic Engels is lastiger om te leren.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:47 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee, snap ik niet. Instructies onduidelijk.
Ja, het was wel duidelijkquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Derhalve een taal. Dat is allemaal veel makkelijker. Daarbij is esperanto binnen een paar maanden te leren, in tegenstelling tot de meeste andere grammaticaal rampzalige talen. Zelfs basic Engels is lastiger om te leren.
Geen idee, ik durf niet in je fotoboek te kijkenquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:51 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ja, het was wel duidelijksnap sowieso niet waarom je het probeert uit te leggen, zie ik er uit alsof ik de intelligentie van een appelboom heb ofzo
?
Staan geen foto's in, wil niet te veel DM's krijgen namelijk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Geen idee, ik durf niet in je fotoboek te kijken
quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:56 schreef hoink581 het volgende:
Dat jij in zo'n hoge frequentie zo'n hoop leeg gezwam uit je keyboard kan toveren vind ik toch wel bijna een complimentje waard.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |