Als jij dit topic vertaald in al die talen zonder google translate, of enige andere vertalers props.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:52 schreef TwentyFourr het volgende:
Niet Italiaans, Deens, Hongaars, Frans, Spaans, Portugees en Fins standaard kunnen spreken
Geef me een fles wijn en 3 uurquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:52 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Als jij dit topic vertaald in al die talen zonder google translate, of enige andere vertalers props.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:52 schreef deadprez het volgende:
Je hoeft haar niet te verstaan om haar te neuken.
Altijd lastig, dat Nederlands.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:50 schreef Spongeboss het volgende:
Besef me net dat een studie kan je prima betalen.
Je weet dat Esperanto vele gebreken kent?quote:Mijn klacht is dan ook waarom is Esperanto niet groot geworden, als we allemaal wereldwijd Esperanto spraken dan was het koek en ei.
Het gaat hier om liefde, ordinair zijn is hier niet aan de orde.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:52 schreef deadprez het volgende:
Je hoeft haar niet te verstaan om haar te neuken.
En een Nederlands woordenboek ....quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:53 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Geef me een fles wijn en 3 uur
battieboiquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:53 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Het gaat hier om liefde, ordinair zijn is hier niet aan de orde.
Vanaf hier snapte ik het al nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:50 schreef Spongeboss het volgende:
Besef me net dat een studie kan je prima betalen
Wat kan ik zeggen? Welke waarde heeft Nederlands nog? Als het maar 28 miljoen sprekers kent ongeveer? Zo'n 7.136 biljoen mensen leven op deze aarde? En jij gaat zeuren over mijn Nederlands dat maar 28 miljoen sprekers gebruiken. Sorry maar ik leer liever een taal als Frans of Engels dan dat ik me bekommer over mijn Nederlands.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Altijd lastig, dat Nederlands.
[..]
Je weet dat Esperanto vele gebreken kent?
Heb het aangepast in het midden van het topic veranderde ik de koers van het topic. Mijn excuses daarvoor.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Vanaf hier snapte ik het al niet
Jij zeikt liever op een forum dan dat je Frans of Engels leert.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:55 schreef Spongeboss het volgende:
Wat kan ik zeggen? Welke waarde heeft Nederlands nog? Als het maar 28 miljoen sprekers kent ongeveer? Zo'n 7.136 biljoen mensen leven op deze aarde? En jij gaat zeuren over mijn Nederlands dat maar 28 miljoen sprekers gebruiken. Sorry maar ik leer liever een taal als Frans of Engels dan dat ik me bekommer over mijn Nederlands.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:55 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wat kan ik zeggen? Welke waarde heeft Nederlands nog? Als het maar 28 miljoen sprekers kent ongeveer? Zo'n 7.136 biljoen mensen leven op deze aarde? En jij gaat zeuren over mijn Nederlands dat maar 28 miljoen sprekers gebruiken. Sorry maar ik leer liever een taal als Frans of Engels dan dat ik me bekommer over mijn Nederlands.
Als je je basis (je eigen moedertaal) al niet eens goed beheerst, hoe wil je dan ooit fatsoenlijk andere talen leren spreken?quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:55 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ga dan naar fok.co.uk of fok.fr om jouw Engels en Frans te verbeteren.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:55 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Heb het aangepast in het midden van het topic veranderde ik de koers van het topic. Mijn excuses daarvoor.
Je moedertaal beheersen heeft geen enkele meerwaarde als die moedertaal niets voorstelt. Kijk naar Amerika en Engeland die leren een taal en eigenlijk zitten ze wel goed zo.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:56 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Als je je basis (je eigen moedertaal) al niet eens goed beheerst, hoe wil je dan ooit fatsoenlijk andere talen leren spreken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |