Dat zou fairplay zijn iddquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
wil een onafhankelijke jury bestaande uit 10 personen.
Als het mannen zijn, denk ik het ook.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
De uitkomsten zullen aan elkaar gelijk zijn, dus overbodig.
Iemands UI boeit me geen flikker. Zolang het maar niet van die irritante, hysterische, knipperende klote UI's zijn.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als het mannen zijn, denk ik het ook.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Gestopt met kijken na 'irriteren we ons'
Nee, maar wel zelf hysterisch vragen of je een UI met een uil magquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Iemands UI boeit me geen flikker. Zolang het maar niet van die irritante, hysterische, knipperende klote UI's zijn.
Je lult uit je nekquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, maar wel zelf hysterisch vragen of je een UI met een uil mag
Nietes.quote:
ach fak jouquote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
'Huhuhuh, ik wist wel dat je dat zou zeggen, huhuhuhu, mijn vierde oog van Saturnus staat in lijn met je sterrenbeeld en daardoor channel je je energie niet goed, huhuhuhuh'
Groetjes Panzermaus.
Waar?quote:
wow, ok... gewoon wow.. shit.jeetje :squote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wow, ok... gewoon wow.. shit.jeetje :s
Legit.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:06 schreef Modus het volgende:
Make 100K a month.... by doin' nothing!!!! CLICK HEREEREREEEEE111!!!!
Seems legit.
Hahahahahaahah watquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:58 schreef Scorpie het volgende:
Oh ja Panzer, ik ben niet zo gediend van je schelden en je bedreigingen in DM. Neem het niet zo serieus jongen, ik ga niet afspreken om met je te matten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |