quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:31 schreef rival het volgende:
[..]
Fokken en doorverkopen dus?
Ik zag je al staan in de beekse bergen
Nah, het gaat ons meer om mensen meer bewust te maken van de natuur en hun omgeving. Heb hier toch ook niet veel geld nodig om een leuk leven te hebben. Al is af en toe cashen met een paar shows niet misquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wow, dat is netjes. Daar wat openen dus
Klopt. Het is rival.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mij verwar je mij met een ander
Maar ik kan ook best filosofisch van aard zijn hoor. Legio bewijs in het vorige topicquote:
Ik kom net pas binnenrollen. Waar ging het over?quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar ik kan ook best filosofisch van aard zijn hoor. Legio bewijs in het vorige topic
quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kom net pas binnenrollen. Waar ging het over?
En over mannen met dickheadsquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:38 schreef Dven het volgende:
Snoepie en ik zijn samen in bed zo bedreven dat nadien zelfs de buren uitgeput een sigaretje opsteken.
Aha.quote:
Ik woon te ver volgens jouquote:
quote:
wel als hij mij persoonlijk gaat aanvallenquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:12 schreef rival het volgende:
[..]
Is ook wel te verwachten, maar daar hoef jij toch niet sip om te worden.....
wifiworstjequote:Op woensdag 8 januari 2014 17:28 schreef PeuRac het volgende:
Help eens een leuke naam te verzinnen voor m'n wifi
haha, hoe kom je daar bij dan?quote:
Als ik dat gedaan zou hebben, dan was een worstJE niet het eerste waar ze aan had gedachtquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Foto's die jij hebt gestuurd neem ik aan.
exactemundoquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik dat gedaan zou hebben, dan was een worstJE niet het eerste waar ze aan had gedacht
Representeert? Nee Compenseert.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gelukkig, ik voldoe wel, je moet eerst aan je auto, dan je hoofd en daarna aan je vrouw denken![]()
En de grootte van de auto representeerd "wat anders" ook fijn om te weten
Filmpje kijken voordat je reageertquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Representeert? Nee Compenseert.
wannagetlayed?quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:28 schreef PeuRac het volgende:
quote:
Je hebt een verjaardag?quote:
Nee, ik had niks te doen en dacht ik duik even de stad in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:05 schreef LovelyLady het volgende:
It's long and hard and it has cum in it.......GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:05 schreef LovelyLady het volgende:
It's long and hard and it has cum in it.......Zo droogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik ben zenuwachtigquote:
De mijne heetquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:28 schreef PeuRac het volgende:
Mannen die zeggen iets voor mij en GvsE te hebben en het dan gewoon ECHT over een cadeautje ofzo hebben en dus niet over piemel.quote:
Hoe komt het?quote:
Backdoor Sluts 9quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:18 schreef rival het volgende:
[..]
De mijne heet
Pretty fly for à WiFi.
Een andere goede is
(.) (.) boobies
En daar ben je zenuwachtig voor?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mannen die zeggen iets voor mij en GvsE te hebben en het dan gewoon ECHT over een cadeautje ofzo hebben en dus niet over piemel.
Uiteraard hopen wij nu op nieuwe tattoobonnen maar dat zal wel een dikke deceptie worden
Het is ook iets met kikkers waarschijnlijkquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En daar ben je zenuwachtig voor?
Als je nou rekent op een kikker, dan kan het alleen maar meevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |