rode knop?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:19 schreef Toverheks het volgende:
Harold naar bed, die trekt dit niet, let op mijn woorden vanmiddag/vanavond gaat ie weer lopen zeuren dat hij op de rooie knop gaat drukken.............
Wie heeft er een cap van de rooie banknop
Gisteravond dreigde hij tegen Isabella dat hij op de rooie knop zou gaan drukken..............rooie knop is een lijntje naar de FEBOquote:
Je kan gewoon zeggen.......voor PB en iBennyquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:21 schreef 5thencounter het volgende:
Voor de liehebber/ster
[ afbeelding ]
Had ik het toch goed gehoordquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:22 schreef beequeen het volgende:
Foutje: Zenderkamer te horen.
Andrea vraagt naar Huub ivm de brief.
Dat gebeurt wel vaker hoor. Maar soms is het net of je een andere stream hoort.quote:
Oei, dat is wel suf. Geen contact met de redactie en geen dagboekkamer was het toch?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:22 schreef beequeen het volgende:
Foutje: Zenderkamer te horen.
Andrea vraagt naar Huub ivm de brief.
Dacht even dat ik iemand door de telefoon hoorde.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker hoor. Maar soms is het net of je een andere stream hoort.
We weten intussen toch wel beter? Alleen heet het nu zenderkamer.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Oei, dat is wel suf. Geen contact met de redactie en geen dagboekkamer was het toch?
Iedere hond springt daar zo overheen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:27 schreef Capaja het volgende:
mijn honden zouden er zo overheen springen
En Billy springt er weer bovenop voor haar tv momentjequote:Op woensdag 8 januari 2014 15:27 schreef 5thencounter het volgende:
Harold's emo momentje.. ruzie met zichzelf blabla enz..
[ afbeelding ]
En Miss zelfbenoemde psychiater is er weer als de kippen bij en tokt alleen maar 'ja'quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:27 schreef 5thencounter het volgende:
Harold's emo momentje.. ruzie met zichzelf blabla enz..
[ afbeelding ]
Logisch, de aaiers en de poetsers hebben anders niets te doen en liggen er dan snel uitquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
En Billy springt er weer bovenop voor haar tv momentje
Hier op FOK! ontgaat zoiets niet snel iemand maar er kijken niet alleen FOK!kers nu.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
We weten intussen toch wel beter? Alleen heet het nu zenderkamer.
of onderdoorquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:28 schreef Tayu het volgende:
[..]
Iedere hond springt daar zo overheen.
Er hoeft maar één hond niet overheen maar tegenaan te springen en dat hele hek ligt om.
zal hij dan thuis drie keer warm eten ipv twee keer?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:30 schreef Clank het volgende:
Harold heeft nog minder te eten dan toen hij failliet was zegt hij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |