Gaat haar heel niet om de mensen maar om de peuk. Goor wijf.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:07 schreef theemonster het volgende:
Billy komt even een gesprek binnen stormen:
'Schat, 1 ding, wat wil jij?'
Damn, loop jij even keihard een een gesprek binnen. Damn, respectloos
Zal nooit lukken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:06 schreef Capaja het volgende:
weg met het ego .......
zou goed zijn als ze dat allemaal een dag of 4 opzij zouden zetten
dan komt utopia misschien wel van de grond
Echt he? Iedere keer denk ik: bah! Achterbakse sn*l!quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Gaat haar heel niet om de mensen maar om de peuk. Goor wijf.
Deze?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:04 schreef Armageddon het volgende:
Wanneer komt die dikke van de PLUS een keer langs?
snapjequote:Op woensdag 8 januari 2014 15:14 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht dat ze gestopt waren met roken? En is er vandaag nog gebeld met Stivoro?
Wat naar om daar zo over te oordelen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:59 schreef renevanlaaren het volgende:
in een zin het over carolien hebben
we zijn bekend misschien
[ link | afbeelding ] en lachenverdriet zit echt diep hoor
Wat ziet die Kees Prins er tegenwoordig uit he?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:05 schreef 5thencounter het volgende:
Zie boven + een extra
[ afbeelding ]
Ja.. ze worden nog weer teruggebeld.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:14 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht dat ze gestopt waren met roken? En is er vandaag nog gebeld met Stivoro?
Ik denk dat Lin af en toe nog een pakje van de Febo krijgtquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:14 schreef Copycat het volgende:
Het grootste deel van de tijd zijn ze gestopt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:14 schreef Copycat het volgende:
ze sliepen gisteren al om 23.00 uurquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:16 schreef Tamaartje het volgende:
Ze willen vroeger gaan opstaan en vroeger gaan slapen of in ieder geval eerder 'rust' 's avonds
Nahh met z'n drieën één peuk delen.. da's zo goed als stoppenquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Het grootste deel van de tijd zijn ze gestopt.
Ja, nog eerder dus... ze gaan het centraal besprekenquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze sliepen gisteren al om 23.00 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |