jij bent altijdquote:
Ohja die moet ik ook nog steeds een keer kijken.quote:
Doenquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja die moet ik ook nog steeds een keer kijken.
Alles gaat mis vandaag, vanochtend eerst 2,5 uur bezig geweest om mijn laptop weer aan de praat te krijgen. Documenten die ik nodig heb zitten niet in het digitale archief en mensen bellen niet terug.quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Binnenkort maar even kijken dan.
Net een trailer zonder geluid gezien, ik vond 't nu al eng.![]()
Ja, ik had hem een keertje klaarstaan voor 's avonds laat, maar toen toch maar niet gedaan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Binnenkort maar even kijken dan.
Net een trailer zonder geluid gezien, ik vond 't nu al eng.![]()
Skeerquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:09 schreef BBQSausage het volgende:
Heb het geluid niet uitgezet hoor.Heb geen geluid op kantoor.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alles gaat mis vandaag, vanochtend eerst 2,5 uur bezig geweest om mijn laptop weer aan de praat te krijgen. Documenten die ik nodig heb zitten niet in het digitale archief en mensen bellen niet terug.
Al dat soort geneuzel.
Bleek gisteren wel jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gewoon maar wat invullen joh, eitje.
quote:
Het voordeel is dat ik vanmiddag wel tijd heb om een iets af te maken waar ik voor de kerst al mee begonnen was...maar klikte net het bestand open (excel met 18 tabbladen)....echt geen idee waar ik gebleven benquote:
Had ik ook met m'n huiswerkquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het voordeel is dat ik vanmiddag wel tijd heb om een iets af te maken waar ik voor de kerst al mee begonnen was...maar klikte net het bestand open (excel met 18 tabbladen)....echt geen idee waar ik gebleven ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |