Kun jij eigenlijk tennissen, norich?quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:43 schreef norich het volgende:
[..]
Als jij de vliegtickets betaalt, ben ik wel in.
Ik zit niet bij een tennisclub, tennis alleen af en toe een keer voor het plezier, dus denk niet dat ik echt goed ben.quote:
Lijkt me als je sportief bent aangelegd genoeg voor WTAquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:28 schreef norich het volgende:
[..]
Ik zit niet bij een tennisclub, tennis alleen af en toe een keer voor het plezier, dus denk niet dat ik echt goed ben.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:21 schreef Reya het volgende:
Ik ga voor de verandering eens proberen het hele jaar mee te doen. De ambitie is om in ieder geval een keer een toernooi dat niet op gravel plaatsvindt uit te spelen.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:21 schreef Reya het volgende:
Ik ga voor de verandering eens proberen het hele jaar mee te doen.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:02 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik doe weer mee dit jaar, moet natuurlijk wel proberen om weer bij de top 8 te komen!
Mijn vriend gaat zelfs speciaal een account aanmaken op FOK! omdat hij ook mee wil doen, wat een eer voor Vaduz en XL!
je speelt toch al met 4 accounts?quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:17 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ga een kloon aanmaken die ook meedoet met deze game! Zo kan ik kansen spreiden.
Speelde laatste keer op RG zie ik. Vreemd.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:22 schreef Rosario het volgende:
Vorig jaar begon ik de Aussie Open trouwens met Gilles Muller. Die verloor in straights van Lacko. Sindsdien gleed de beste man af van een ranking van ongeveer 70 naar 366 nu. Oh ja, en hij speelt al sinds mei niet meer.
Heb ik zijn carrière gejinxt?
http://www.atpworldtour.c(...)t=pa&y=2013&m=s&e=0#quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Speelde laatste keer op RG zie ik. Vreemd.
Waar zie ik de scores van 2013?
Wie maak je dit jaar kapot?quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:22 schreef Rosario het volgende:
Vorig jaar begon ik de Aussie Open trouwens met Gilles Muller. Die verloor in straights van Lacko. Sindsdien gleed de beste man af van een ranking van ongeveer 70 naar 366 nu. Oh ja, en hij speelt al sinds mei niet meer.
Heb ik zijn carrière gejinxt?
In het zevende jaar sneuvelen de meeste lange relaties, intel!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:51 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Sorry.Al zes jaar ook echt
.
Dat is geen goed voorteken voor de tennisgame dan!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:16 schreef XL het volgende:
[..]
In het zevende jaar sneuvelen de meeste lange relaties, intel!
ik heb 2 Martina'squote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:49 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft er in dit topic trouwens iemand kinderen. En zo ja heeft diegene overwogen zijn kind wanneer het een jongen werd NIET Martin te noemen?
ik heb 1 dochter, die heet gewoon Martin.quote:
Welkom! En succes.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:27 schreef Foppinho het volgende:
Hoi hoi, ik ben Mr. PPPNieuw op FOK en meteen in het diepe in de tennisgame. Eerste ronde: 1. Jeremy Chardy !
quote:Op zondag 12 januari 2014 02:06 schreef XL het volgende:
[..]
ik heb 1 dochter, die heet gewoon Martin.
Stel nou dat jullie relatie op de klippen loopt he.... Blijf je de XL tennisgame dan spelen?quote:Op zondag 12 januari 2014 14:27 schreef Foppinho het volgende:
Hoi hoi, ik ben Mr. PPPNieuw op FOK en meteen in het diepe in de tennisgame. Eerste ronde: 1. Jeremy Chardy !
Waarschijnlijk opent hij dan tien topics in R&P.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stel nou dat jullie relatie op de klippen loopt he.... Blijf je de XL tennisgame dan spelen?
Zijn antwoord duurt me nu al wat lang. Volgens mij hebben ze ruzie.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:24 schreef Rosario het volgende:
[..]
Waarschijnlijk opent hij dan tien topics in R&P.
Aan de Australian Open deden er vorig jaar 52 mee.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:33 schreef de_boswachter het volgende:
Met hoeveel deelnemers begonnen we vorig jaar?
Dat ga ik zo doen, intel. En waarom slaap jij nog niet?quote:Op maandag 13 januari 2014 00:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hoor jij niet te slapen, norich?
Hem of 83 anderenquote:Op maandag 13 januari 2014 09:18 schreef BeamofLight het volgende:
Kunnen we alleen uit Pick2 Verdasco kiezen? Dan kies ik mooi Pick2 Verdasco.
Het begon op maandag lokale tijd/datumquote:Op maandag 13 januari 2014 10:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Sjezus. waarom begint dit seizoen niet op maandag?
Degene met Anderson en Janowicz hebben even lopen zweten maar zo te zien is er maar 1 iemand uit met Hajek.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wie zijn de eerste kneuzen van dit jaar?
Update komt straks, als alle wedstrijden gespeeld zijn. Maar zoals Mercurial al aangeeft, is er tot nu toe maar 1 iemand gesneuveld.quote:Op maandag 13 januari 2014 10:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wie zijn de eerste kneuzen van dit jaar?
Ik heb vredig geslapen hoorquote:Op maandag 13 januari 2014 11:02 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Degene met Anderson en Janowicz hebben even lopen zweten maar zo te zien is er maar 1 iemand uit met Hajek.
Ga de boel nou niet jinxenquote:Op maandag 13 januari 2014 11:14 schreef Foppinho het volgende:
Als er ooit een NL'er de 2e ronde moet kunnen halen dan is het dit keer Sijsling wel. Easy pick:
2. Sijsling
Heb je wel vaker zweterige nachten met tennissers?quote:Op maandag 13 januari 2014 12:03 schreef tennisboy het volgende:
Jano heeft me toch wel even laten zweten. Gelukkig wel in 5 gewonnen. Hopelijk laat Sijsling me minder zweten vannacht.
Pick2: Sijsling
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Lief van je Gigi. Maar de meesten zullen toch óf de boot missen, of een ochtendpartij picken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:45 schreef Tim86 het volgende:
Even een massaal quote-alertje. Heb ik mijn goede daad ook weer verricht.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
opgave van je pick tijdens partij betekent uitschakelingquote:Op dinsdag 14 januari 2014 06:26 schreef Papabassie het volgende:
En Stepanek geeft op bij 2-1 voor. Ben ik nu door?
Wat een pauper
Ja, vandaar de frustratie..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 06:30 schreef franklop het volgende:
[..]
opgave van je pick tijdens partij betekent uitschakeling
dacht reageer toch nog even op je vraagquote:
En dan heb je Robredo nog achter de hand.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 07:54 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Mijn beide picks zijn door na zware vijfsetters. Ik weet ze wel uit te kiezen.
Risico, geen tijd om verder te kijkenquote:
Verder had je enkel nog Nadal (of Tomic) kunnen kiezen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:02 schreef Salamando het volgende:
[..]
Risico, geen tijd om verder te kijken
Sijsling draait niks zelf om, heeft mazzel dat die gast niks meer kan door krampquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:52 schreef mickael79 het volgende:
Sijsling.....Ik had er al een slecht gevoel over.
Kom op! draai die wedstrijd om!
quote:Op maandag 13 januari 2014 11:14 schreef Foppinho het volgende:
Als er ooit een NL'er de 2e ronde moet kunnen halen dan is het dit keer Sijsling wel. Easy pick:
2. Sijsling
quote:Op maandag 13 januari 2014 12:03 schreef tennisboy het volgende:
Jano heeft me toch wel even laten zweten. Gelukkig wel in 5 gewonnen. Hopelijk laat Sijsling me minder zweten vannacht.
Pick2: Sijsling
Sijsling is hier natuurlijk ook wel keihard gejinxt.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:24 schreef erkel het volgende:
Dag 2: Sijsling
Ook met een sterke jinx op zak, moet ie 'm alsnog kunnen hebben
Volgende keer gewoon luisteren! Ze weet hoe ze ver komt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:39 schreef Foppinho het volgende:
Sorry voor de jinx, maar kom op: tegen de nummer 570 van de wereld...
Goed, ik snap nu wel waarom PPP zei "neem nooit een NL tenzij het een toernooi in Oostenrijk is"
quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, gelijk klaar mee voor 2014![]()
Ja ik dacht vanwege eerdere zelfde situaties dat het nog wel mocht als een wedstrijd 1 game bezig was, beetje zuur om zo dus gelijk een GS te missenquote:
We zijn juist zeer consequent in dit spel. Te laat is altijd te laatquote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja ik dacht vanwege eerdere zelfde situaties dat het nog wel mocht als een wedstrijd 1 game bezig was, beetje zuur om zo dus gelijk een GS te missen
570 is best een prestatie voor iemand die zo jong is!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:39 schreef Foppinho het volgende:
Sorry voor de jinx, maar kom op: tegen de nummer 570 van de wereld...
Goed, ik snap nu wel waarom PPP zei "neem nooit een NL tenzij het een toernooi in Oostenrijk is"
Switch naar 3. Ferrerquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, gelijk klaar mee voor 2014![]()
Tja, het is ook een beetje onprofessioneel van jouw kant om gewoon te picken en dan niet meer te kijken. Ik blijf zelf altijd op de hometrainer fietsen tot mijn pick daadwerkelijk begonnen is zodat ik eventueel nog snel kan switchen als het nodig is.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:46 schreef heywoodu het volgende:
Godverdomme, dus ongeveer 90 seconden te laat met Nadal kiezen
Om de discussie levend te houden: elke andere speler die in de top 100 staat en tegen de nummer 570 moet is een logische keuze is. Sijsling heeft dit jaar nog niks gewonnen, maar hoeveel had Kokkinakis al gewonnen dit jaar? Net zoveel als Sijsling... Daarnaast is die laatste zin een beetje overdreven. Maar goed, straks in R'dam nieuwe ronde, nieuwe kansen. Les geleerd, geen NLer kiezenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:04 schreef XL het volgende:
[..]
570 is best een prestatie voor iemand die zo jong is!
Daar komt bovenop dat hij thuis speelt en australiers thuis alles geven! (kijk maar hoe goed die talentlozen altijd in de davis cup zijn)!
Bovendien heeft Sijsling dit jaar nog niks gewonnen!
Die Kokkinakis stond vorig jaar in de jongens finale en kan dus op de ondergrond en in het klimaat uit de voeten.
De les is echter! Tegenpicken werkt niet! Kies voor een winnaar, niet voor een loser! en neem het spel serieus en onderzoek alle relevante info mbt de wedstrijd waar je op gokt!
Kokkinakis had al goed gepresteerd in de qualies van Brisbane. Ook al top 100 speler uitgeschakeld daarquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:11 schreef Foppinho het volgende:
[..]
Om de discussie levend te houden: elke andere speler die in de top 100 staat en tegen de nummer 570 moet is een logische keuze is. Sijsling heeft dit jaar nog niks gewonnen, maar hoeveel had Kokkinakis al gewonnen dit jaar? Net zoveel als Sijsling... Daarnaast is die laatste zin een beetje overdreven. Maar goed, straks in R'dam nieuwe ronde, nieuwe kansen. Les geleerd, geen NLer kiezen
Ik ben het niet met je eens. Sijsling is 2014 gestart met 2 nederlagen. Kokkinakis heeft 3 knappe overwinningen in het kwalificatietoernooi van Brisbane behaald en verloor daarna van de latere toernooiwinnaar Hewitt. Daarnaast was Sijsling niet zo dik favoriet als jij nu schetst. 1.55 voor Sijsling tegen 2.41 voor Kokkinakis volgens de bookies. Voor een eerste ronde partij op de Australian Open waren er dus een stuk meer picks die meer zekerheid zouden geven en is het geen logische keus.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:11 schreef Foppinho het volgende:
[..]
Om de discussie levend te houden: elke andere speler die in de top 100 staat en tegen de nummer 570 moet is een logische keuze is. Sijsling heeft dit jaar nog niks gewonnen, maar hoeveel had Kokkinakis al gewonnen dit jaar? Net zoveel als Sijsling... Daarnaast is die laatste zin een beetje overdreven. Maar goed, straks in R'dam nieuwe ronde, nieuwe kansen. Les geleerd, geen NLer kiezen
En dan is Dimitrov inderdaad een pick die je best kunt plaatsen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:10 schreef TheVulture het volgende:
Er zijn er echt zoveel die op papier een makkelijke loting hebben maar ik vertrouw ze stuk voor stuk niet
Pick 4: Dimitrov
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |