Kun jij eigenlijk tennissen, norich?quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:43 schreef norich het volgende:
[..]
Als jij de vliegtickets betaalt, ben ik wel in.
Ik zit niet bij een tennisclub, tennis alleen af en toe een keer voor het plezier, dus denk niet dat ik echt goed ben.quote:
Lijkt me als je sportief bent aangelegd genoeg voor WTAquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:28 schreef norich het volgende:
[..]
Ik zit niet bij een tennisclub, tennis alleen af en toe een keer voor het plezier, dus denk niet dat ik echt goed ben.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:21 schreef Reya het volgende:
Ik ga voor de verandering eens proberen het hele jaar mee te doen. De ambitie is om in ieder geval een keer een toernooi dat niet op gravel plaatsvindt uit te spelen.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:21 schreef Reya het volgende:
Ik ga voor de verandering eens proberen het hele jaar mee te doen.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:02 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik doe weer mee dit jaar, moet natuurlijk wel proberen om weer bij de top 8 te komen!
Mijn vriend gaat zelfs speciaal een account aanmaken op FOK! omdat hij ook mee wil doen, wat een eer voor Vaduz en XL!
je speelt toch al met 4 accounts?quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:17 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ga een kloon aanmaken die ook meedoet met deze game! Zo kan ik kansen spreiden.
Speelde laatste keer op RG zie ik. Vreemd.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:22 schreef Rosario het volgende:
Vorig jaar begon ik de Aussie Open trouwens met Gilles Muller. Die verloor in straights van Lacko. Sindsdien gleed de beste man af van een ranking van ongeveer 70 naar 366 nu. Oh ja, en hij speelt al sinds mei niet meer.
Heb ik zijn carrière gejinxt?
http://www.atpworldtour.c(...)t=pa&y=2013&m=s&e=0#quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Speelde laatste keer op RG zie ik. Vreemd.
Waar zie ik de scores van 2013?
Wie maak je dit jaar kapot?quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:22 schreef Rosario het volgende:
Vorig jaar begon ik de Aussie Open trouwens met Gilles Muller. Die verloor in straights van Lacko. Sindsdien gleed de beste man af van een ranking van ongeveer 70 naar 366 nu. Oh ja, en hij speelt al sinds mei niet meer.
Heb ik zijn carrière gejinxt?
In het zevende jaar sneuvelen de meeste lange relaties, intel!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:51 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Sorry.Al zes jaar ook echt
.
Dat is geen goed voorteken voor de tennisgame dan!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:16 schreef XL het volgende:
[..]
In het zevende jaar sneuvelen de meeste lange relaties, intel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |