Idd!quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:02 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Tof zeg, drie kinderen zolang voeden
Hee, wat anderen met hun boezem doen moeten ze zelf weten hequote:
Ieder zn ding ja… Waar ik Jen en Leyla ook op deze leeftijd nog gewoon openbaar voedde doe ik dat bij bram niet meer. Hij kan prima een slok appelsap krijgen, borstvoeding is enkel en alleen nog maar de nacht.. Meer wil ik zelf ook niet meer.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:16 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Hee, wat anderen met hun boezem doen moeten ze zelf weten heTis ook iets heel moois toch, bv!
Alleen niet voor mij
Nee hoor… Komt echt wel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:19 schreef Piekie81 het volgende:
Ik gooi even een heel andere vraag tussendoor...
Hoelang duurde het voor jullie weer een cyclus hadden?
Toen ik nog vaak voedde, vond ik het normaal dat de menstruatie uitbleef, maar ruim anderhalve maand geleden ben ik gaan afbouwen en zat er minimaal 1x per dag minimaal 8 uur tussen voedingen. En sinds twee weken ben ik helemaal gestopt met voeden. Maar ik ben nog steeds niet ongesteld geweest. Is dat raar?
Bij de eerste had ik na exact 6 weken weer een menstruatie. Ondanks bv en mirena. Bij deze ook bv en mirena en nog steeds geen menstruatie (hij is nu 8,5 maand). Kortom, volgens mij is alles mogelijk, lijkt me niet raar neequote:Op woensdag 8 januari 2014 16:19 schreef Piekie81 het volgende:
Ik gooi even een heel andere vraag tussendoor...
Hoelang duurde het voor jullie weer een cyclus hadden?
Toen ik nog vaak voedde, vond ik het normaal dat de menstruatie uitbleef, maar ruim anderhalve maand geleden ben ik gaan afbouwen en zat er minimaal 1x per dag minimaal 8 uur tussen voedingen. En sinds twee weken ben ik helemaal gestopt met voeden. Maar ik ben nog steeds niet ongesteld geweest. Is dat raar?
Openbaar voeden heb ik ook al heel snel afgeschaft. Meneer was toch veel te druk met andere dingen en liet om de haverklap los. Ik ben niet preuts, maar dat vond ik toch niet zo heel prettigquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ieder zn ding ja… Waar ik Jen en Leyla ook op deze leeftijd nog gewoon openbaar voedde doe ik dat bij bram niet meer. Hij kan prima een slok appelsap krijgen, borstvoeding is enkel en alleen nog maar de nacht.. Meer wil ik zelf ook niet meer.
Herkenbaar ja. Dat hij zich zo ver van je af draait dat de hele wereld je tepelkloven kan tellen zowat.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:27 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Openbaar voeden heb ik ook al heel snel afgeschaft. Meneer was toch veel te druk met andere dingen en liet om de haverklap los. Ik ben niet preuts, maar dat vond ik toch niet zo heel prettig. Daarbij vroeg hij er zelf niet om (maar kwam dan gewoon (nog) een keertje extra 's nachts, want andere dingen drinken, daar deed hij heel lang niet aan).
Herkenbaar! Ik was al gewaarschuwd door een vriendin, dat het zo heftig en pijnlijk kan zijn. Nou, eerste keer en viel me alles mee. Wat nou heftig! De tweede keer snapte ik wat ze bedoeldequote:Op woensdag 8 januari 2014 16:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier kwam het tijdens het afbouwen terug. Wel gelijk regelmatig (voor zover je dat kan beoordelen op 2x), maar 2e keer wel heel heftig. Komt vanzelf weer! Lekker toch, nog even gevrijwaard zijn! Zou wel zorgen dat je altijd iets bij je hebt als je de deur uitgaat. Zo'n nare verrassing anders.
Hier ook herkenbaar! Veel pijnlijkerquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:31 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Herkenbaar! Ik was al gewaarschuwd door een vriendin, dat het zo heftig en pijnlijk kan zijn. Nou, eerste keer en viel me alles mee. Wat nou heftig! De tweede keer snapte ik wat ze bedoelde![]()
![]()
Hier ook direct regelmatig en pijn lijkt nu na 6x weer wat minder te worden. Maar nog wel een grotere vloedgolf dan voor de zwangerschap.
Ja morgen voor het echie… Echt geen baby meer. Gewoon 1, wanneer is dat gebeurd?quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:46 schreef Fieder het volgende:
Oh en Tico, wat een geweldige traktatie! Is hij morgen ook echt jarig?
Waarom zou je er dan aan beginnen? Er zijn voldoende alternatieven zonder hormonen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:50 schreef Piekie81 het volgende:
Op zich vind ik het niet erg dat het nog even wegblijft![]()
Bij de oudste had ik cerazette gebruikt en ben na het stoppen met voeden weer de gewone pil. Nu wilde ik wachten tot mijn cyclus er weer was voor ik cerazette ging slikken. inmiddels ligt er dus al maanden een doosje van dat spul in de kast...
Maar bedankt voor de waarschuwingen, snel weer aan de pil oid dus(alhoewel ik twijfel of ik dat spul echt weer wil slikken, ik voel me wel prima zo, zonder die hormonen)
gofferquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:36 schreef Cwen het volgende:
GotC, dat is ongelofelijk! Wat belachelijk
Hier ook geen goede dag: ML is idd ontslagen. In z'n proeftijd. Na 4 weken. Ik dacht dat ontslag in proeftijd alleen voorkwam bij grove overtredingen en grote blunders, maar blijkbaar niet![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |