Die Renske dat is wel zo'n dood paard. Weg ermee. Zo'n burgerlijke jongen, die niet weet of er lucht of zand in een microfoon zit.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:26 schreef Karina het volgende:
Ik mis vooral de afterchat dus die nog NA Renske.
quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat vind je van de link naar de homepage?
Johannesquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stills Master. Zo werkt dat bij de EO.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wilde ook de plaatjes naar het filmpje laten linken maar dat lukte niet.
Wat een grappenmaker ben je tochquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ja die heb ik even gechecked ookquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De link naar het tweede scherm doet het nog
Echt een eindbaas.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hahaha... Wat een hoofd heeft die vent ook he!
quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hahaha... Wat een hoofd heeft die vent ook he!
Op zich zou dat wel handig zijn als het kon maar niet voor wat jij wilde doen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wilde ook de plaatjes naar het filmpje laten linken maar dat lukte niet.
Echt heel raar als je op bed ligt, je hebt geen boxer aan, hebt een tablet in je hand, met dit hoofd er op.....quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn broer is God.
GijsGod![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |