SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door jemappellefrikandelle op 07-01-2014 22:44:58 ]You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
Je bent gewoon een faggotpussycuntofmanletsociety.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Oh fuck man, door change of plans ben ik nog in Roffa![]()
Morgen/donderdag avond gaat lukken.
Kan wel, maar geef geen neuk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:26 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ban me dan als je kan!!!!
kankerdruk zelfs, ik kan het nauwelijks hebbenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:26 schreef Awesome_ het volgende:
Meteen weer druk nu de echte eckte terug zijn.
Geintje toch mattie!quote:
Ik heb ontslag genomen brah.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
De credits van mijn kombek zijn trouwens voor de pompbediende van de Esso te Oude Pekela!!
Dit geheel terzijde.
WWWAT??!quote:
Ja, geen zin meer en aflopend contract. Dus ik zeg tegen hem: Loop maar naar de pomp.quote:
Riep hij, terwijl hij bevend op zijn pootjes in de sportschool stond te FOK!ken op zijn verouderde iPhone.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:29 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, geen zin meer en aflopend contract. Dus ik zeg tegen hem: Loop maar naar de pomp.
Haha, moest 'ie wel lachen.
Alsnog werkloos natuurlijk.
Kankersmerig!quote:
Olle Pekel out of all places, mi kanki Frikandel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:26 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
De credits van mijn kombek gaan trouwens naar de pompbediende van de ESSO te Oude Pekela.
Dit geheel terzijde.
Shout out naar Klokov (de eckt eckte dan)quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:26 schreef Awesome_ het volgende:
Meteen weer druk nu de echte eckte terug zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |