woooow aardigquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:38 schreef supersof het volgende:
ik ga mijn vader u2 kaartjes cadeau doen voor zijn 50ste verjaardag
super nicequote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:38 schreef supersof het volgende:
Vet cadeauquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:38 schreef supersof het volgende:
Geef eens vbquote:
quote:
quote:
zou ik dan zeggen dat ie met mij moet gaanquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:38 schreef supersof het volgende:
Echt? Mij boeit eerlijk gezegd jouw penislengte ook vrij weinig als iedereen wel oprecht was andersquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat niemand behoefte heeft het de posten omdat 9/10 van iedereen er toch niet eerlijk over is
quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:22 schreef supersof het volgende:
VA ik ben echt verslaafd aan thrift shop
is ie nog bij je moeder en vind zij u2 leuk?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:39 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
zou ik dan zeggen dat ie met mij moet gaanof dat ie zelf iemand mag uitkiezen
Ja, zit ook wel inquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Leuk cadeau.
[..]
Echt? Mij boeit eerlijk gezegd jouw penislengte ook vrij weinig als iedereen wel oprecht was anders
leuk zegquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Op deze manier leerde ik sof kennen:
[..]
quote:
ja ze zijn samen. en zij wordt dit jaar ook 50. maar weet niet of zij het leuk vindt. is wel handig. 2 cadeaus in 1.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
is ie nog bij je moeder en vind zij u2 leuk?
dan moet je zeggen dat het voor hun 2 is
Goed om te weten. Ik noteer het naast je stelling over drugs/alcohol en de politieke bemoeienis .quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Op deze manier leerde ik sof kennen:
[..]
Denk je dat hij jou sowieso niet uitkiest dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:39 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
zou ik dan zeggen dat ie met mij moet gaanof dat ie zelf iemand mag uitkiezen
wat ben jij aan het doenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
TROUWENS SOF DIT MOETEN WE NOG DOEN
[..]
misschien welquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk je dat hij jou sowieso niet uitkiest dan?
nee dankjequote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:42 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
En toch nodig ik sof uit bij de La Place.
Ik kwam dat nummer tegen in een playlist op spotify en linkte dat opzich een beetje aan jouquote:
Dat bontkraagje.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
deze jas is echt heel zacht.
ik heb nu een hekel aan dat nummerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kwam dat nummer tegen in een playlist op spotify en linkte dat opzich een beetje aan jou![]()
Sorry #nostalker
Het is ook wel beetje lullig voor je moeder misschienquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:41 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien wel
maar met mn moeder zou het ook wel leuk zijn
nee dankjequote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:42 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Het is nog gratis ook he.
En er wilt vast wel iemand meekomen
hoezo lullig?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is ook wel beetje lullig voor je moeder misschien![]()
Ik zou hem laten kiezen en gewoon hopen dat hij met jou wilt
Nou ja weet niet. Moeders kunnen al snel onzeker zijnquote:
Ik welquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
maar zo'n jas kan ik toch nooit betalen
Zonder kraag is het wel leuke jas opzichquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb nu een hekel aan dat nummer
Dan fantaseer je er toch gewoon over?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
oh op die manierquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja weet niet. Moeders kunnen al snel onzeker zijn
Heb je er zo weer een broertje bijquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:45 schreef supersof het volgende:
[..]
oh op die manier
en als ik hen nou daarheen stuur en er een hotelovernachting bij doe voor ze
dan is het wel een leuk cadeau voor ze denk ik
Inderdaad. Dat is nog toffer. Wel duurquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:45 schreef supersof het volgende:
[..]
oh op die manier
en als ik hen nou daarheen stuur en er een hotelovernachting bij doe voor ze
dan is het wel een leuk cadeau voor ze denk ik
dude ze worden 50quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb je er zo weer een broertje bij
hoeft niet zo duur te zijnquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat is nog toffer. Wel duur
mijn opa's en oma's willen wel wat bijdragenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat is nog toffer. Wel duur
Concert+ Hotel. Zit je toch wel tussen de 100-200 euro denk ikquote:
Ik kijk wel uit met derquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou het niet doen. Je leven zal een stuk duurder worden met een vriendin.
haha xD
Ja vind ik ook altijd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |