woooow aardigquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:38 schreef supersof het volgende:
ik ga mijn vader u2 kaartjes cadeau doen voor zijn 50ste verjaardag
super nicequote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:38 schreef supersof het volgende:
Vet cadeauquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:38 schreef supersof het volgende:
Geef eens vbquote:
quote:
quote:
zou ik dan zeggen dat ie met mij moet gaanquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:38 schreef supersof het volgende:
Echt? Mij boeit eerlijk gezegd jouw penislengte ook vrij weinig als iedereen wel oprecht was andersquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat niemand behoefte heeft het de posten omdat 9/10 van iedereen er toch niet eerlijk over is
quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:22 schreef supersof het volgende:
VA ik ben echt verslaafd aan thrift shop
is ie nog bij je moeder en vind zij u2 leuk?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:39 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
zou ik dan zeggen dat ie met mij moet gaanof dat ie zelf iemand mag uitkiezen
Ja, zit ook wel inquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Leuk cadeau.
[..]
Echt? Mij boeit eerlijk gezegd jouw penislengte ook vrij weinig als iedereen wel oprecht was anders
leuk zegquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Op deze manier leerde ik sof kennen:
[..]
quote:
ja ze zijn samen. en zij wordt dit jaar ook 50. maar weet niet of zij het leuk vindt. is wel handig. 2 cadeaus in 1.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
is ie nog bij je moeder en vind zij u2 leuk?
dan moet je zeggen dat het voor hun 2 is
Goed om te weten. Ik noteer het naast je stelling over drugs/alcohol en de politieke bemoeienis .quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Op deze manier leerde ik sof kennen:
[..]
Denk je dat hij jou sowieso niet uitkiest dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:39 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
zou ik dan zeggen dat ie met mij moet gaanof dat ie zelf iemand mag uitkiezen
wat ben jij aan het doenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
TROUWENS SOF DIT MOETEN WE NOG DOEN
[..]
misschien welquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk je dat hij jou sowieso niet uitkiest dan?
nee dankjequote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:42 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
En toch nodig ik sof uit bij de La Place.
Ik kwam dat nummer tegen in een playlist op spotify en linkte dat opzich een beetje aan jouquote:
Dat bontkraagje.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
deze jas is echt heel zacht.
ik heb nu een hekel aan dat nummerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kwam dat nummer tegen in een playlist op spotify en linkte dat opzich een beetje aan jou![]()
Sorry #nostalker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |