abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136606344
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:13 schreef Aspergermeisje het volgende:
Baarmoeder is de laatste operatie? Maar ze hadden allebei toch nog geen penis?
vroeg ik me ook af ja
  dinsdag 11 februari 2014 @ 22:25:23 #202
408239 kELAL
Jill of all trades
pi_136606940
quote:
Niet iedereen zit op het matige resultaat van de huidige operatietechnieken voor een penis te wachten - die kijken liever nog een paar jaartjes de kat uit de boom.
Vechten tegen windmolens is kansloos: ze zijn veel te gewiekst!
pi_136613511
Is sex niet totaal gevoelloos met zo'n penis ook? Dan kun je toch nooit meer een normaal orgasme krijgen?
  Moderator woensdag 12 februari 2014 @ 01:30:50 #204
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_136614100
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 00:56 schreef Captainp00face het volgende:
Is sex niet totaal gevoelloos met zo'n penis ook? Dan kun je toch nooit meer een normaal orgasme krijgen?
Nou, de vraag is ergens ook of je als je je helemaal man voelt en alleen vanwege praktische/esthetische redenen nog geen penis hebt, óf andersom natuurlijk, of het dan wel goed voelt om überhaupt een orgasme te hebben? Ik kan me best goed voorstellen dat als je je niet prettig voelt in je lichaam, dat de penis/vagina daar toch wel een van de hoofdredenen van is, en dat je dan niet kan genieten van het hebben van seks als man of vrouw, terwijl je dat niet bent...

En of je überhaupt behoefte aan seks hebt wanneer je er niet zo uitziet als je zou willen..
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_136622086
quote:
Als de baarmoeder er uit is kunnen ze volgens mij als man door het leven. Een penis hebben was volgens mij niet perse nodig. Werd eerder een keer verteld in het programma als het goed heb.
pi_136623096
apart eigenlijk, want wat maakt die baarmoeder nou uit voor die papieren...
just give a second thought
what if we don't get caught...
  Moderator woensdag 12 februari 2014 @ 13:54:25 #207
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_136624036
quote:
11s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:24 schreef Apotheose het volgende:
apart eigenlijk, want wat maakt die baarmoeder nou uit voor die papieren...
Ik denk dat het te maken heeft met voortplanten en dat soort administratieve problemen..
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
pi_136626701
Ik moest huilen bij Arjon z'n verhaal ;( Dat kwam even hard binnen zeg.. Ik kan me echt niets voorstellen bij zijn gevoelens (en die van de andere transgenders), maar die emoties van hem vertelden heel veel..
Pff..
  Moderator woensdag 12 februari 2014 @ 16:06:46 #209
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_136629185
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:09 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik moest huilen bij Arjon z'n verhaal ;( Dat kwam even hard binnen zeg.. Ik kan me echt niets voorstellen bij zijn gevoelens (en die van de andere transgenders), maar die emoties van hem vertelden heel veel..
Pff..
:Y Ik vond het ook mooi hoe begrijpend zijn moeder en stiefvader waren! Die stiefvader lijkt me geen man van veel woorden, maar op een gegevend moment hoorde je hem op de achtergrond nog tegen Arie zeggen 'Ja dan moet 't wel heel erg zijn'. Zoiets. Heel mooi, en fijn omdat ik denk dat zij niet uit een heel tolerante generatie komen wat betreft dit soort dingen :N
pi_136630159
wel grappig in a way... ik moest vroeger ook niks hebben van die 'meisjesdingen'. Speelde bijvoorbeeld ook gewoon met speelgoed autootjes bijv en jurkjes verafschuwde ik (nu nog steeds niet echt liefhebber van). Dat herkende ik wel. Ben wel gewoon vrouw en voel me geen man zeg maar :P Droomde laatst dat ik wel zo'n hesje aanhad om mn borsten plat te drukken :') Heeft wel indruk gemaakt :P
pi_136635045
Het lijkt me lastig voor die mannen, zoals Martin, die ze volgen, relatie en gezinsvorming...
Op vrijdag 19 november 2010 01:13 schreef Quarant het volgende:
88.888.888
pi_136635577
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 18:22 schreef Quarant het volgende:
Het lijkt me lastig voor die mannen, zoals Martin, die ze volgen, relatie en gezinsvorming...
Hoezo? De vrouwen hebben dezelfde problemen lijkt mij.
pi_136635631
De f -> m (Martin, Arjon) kunnen altijd nog beroep doen op kunstmatige inseminatie bijvoorbeeld, aangezien ze beide hetero zijn en hun vrouw/vriendin op die manier een gezin kunnen geven.

De m -> f hebben juist de moeilijkere weg, die zijn gauw aangewezen op adoptie (muv Sophie, zij heeft een vriendin)
pi_136635720
je kunt toch nog even snel je sperma invriezen :P
pi_136635843
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 18:44 schreef Apotheose het volgende:
je kunt toch nog even snel je sperma invriezen :P
Ik denk niet dat de dames daar mee bezig zijn vriend..
pi_136646995
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 18:49 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik denk niet dat de dames daar mee bezig zijn vriend..
Het wordt je wel gevraagd/aangeboden. Ik heb ook sperma laten invriezen. Al was het een nogal bizarre ervaring. Voor de mannen is er mogelijkheid dat ze voor de behandeling eicellen laten invriezen, maar dat heeft nogal wat meer om het lijf dan 3 keer tien minuten spenderen in het masturbatorium (ja, zo heet dat echt. :D)
pi_136647109
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 22:37 schreef Fixers het volgende:

[..]

Het wordt je wel gevraagd/aangeboden. Ik heb ook sperma laten invriezen. Al was het een nogal bizarre ervaring. Voor de mannen is er mogelijkheid dat ze voor de behandeling eicellen laten invriezen, maar dat heeft nogal wat meer om het lijf dan 3 keer tien minuten spenderen in het masturbatorium (ja, zo heet dat echt. :D)
Technisch wil dat dus wel als je hormonen krijgt?
Op vrijdag 19 november 2010 01:13 schreef Quarant het volgende:
88.888.888
pi_136647276
Het is iets wat je moet doen voor je begint met de medische behandelingen. Het varieert per persoon, maar ik was binnen twee weken compleet impotent van de testosteronblockers. Voor het oogsten en invriezen van eicellen ga je feitelijk het voortraject van een IVF-behandeling in. Dat zijn vrij heftige behandelingen, wordt volgens mij veel minder door transgenders gedaan dan het invriezen van sperma.
pi_136652422
quote:
17s.gif Op woensdag 12 februari 2014 01:30 schreef Meke het volgende:

[..]

Nou, de vraag is ergens ook of je als je je helemaal man voelt en alleen vanwege praktische/esthetische redenen nog geen penis hebt, óf andersom natuurlijk, of het dan wel goed voelt om überhaupt een orgasme te hebben? Ik kan me best goed voorstellen dat als je je niet prettig voelt in je lichaam, dat de penis/vagina daar toch wel een van de hoofdredenen van is, en dat je dan niet kan genieten van het hebben van seks als man of vrouw, terwijl je dat niet bent...

En of je überhaupt behoefte aan seks hebt wanneer je er niet zo uitziet als je zou willen..
Ja dat klinkt ook wel logisch natuurlijk. Ik vraag me ook stiekem wel af of alleen douchen al niet confronterend en vervelend is.
pi_136656316
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 22:37 schreef Fixers het volgende:

[..]

Behoorlijke privé vraag hoor :@
Ik weet niet of jij op vrouwen of mannen valt, maar stel je bent lesbisch; zou je dan in de toekomst eventueel een kindje willen verwekken met je eigen dna? Heb je het daarom gedaan?
pi_136681736
Ik ben wat voorkeur net als Sofie, van hetero naar lesbisch gegaan. Mocht ik een partner treffen en kinderen willen dan zouden we een kind kunnen krijgen waarvan we allebei genetisch ouder van zijn.

Dat was echter niet mijn belangrijkste insteek. Ik heb heel erg géén kinderwens. Maar dingen kunnen veranderen. Ik heb tot mijn twintigste gedacht dat ik een raar jongetje was. Ik zie de ingevroren sperma als een soort verzekering. Je wil er geen gebruik van hoeven maken, maar als het nodig blijkt dan ben je blij dat het kan. Daarnaast ben ik heel erg geïnspireerd door een vriendin van me die draagmoeder is voor een mannelijk echtpaar. Ik houd in mijn achterhoofd dat ik het altijd nog kan doneren aan bijvoorbeeld een lesbisch koppel, stellen die kampen met vruchtbaarheidsissues. Iemand ermee blij maken dus.
pi_136682471
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:25 schreef Fixers het volgende:
Ik ben wat voorkeur net als Sofie, van hetero naar lesbisch gegaan. Mocht ik een partner treffen en kinderen willen dan zouden we een kind kunnen krijgen waarvan we allebei genetisch ouder van zijn.

Dat was echter niet mijn belangrijkste insteek. Ik heb heel erg géén kinderwens. Maar dingen kunnen veranderen. Ik heb tot mijn twintigste gedacht dat ik een raar jongetje was. Ik zie de ingevroren sperma als een soort verzekering. Je wil er geen gebruik van hoeven maken, maar als het nodig blijkt dan ben je blij dat het kan. Daarnaast ben ik heel erg geïnspireerd door een vriendin van me die draagmoeder is voor een mannelijk echtpaar. Ik houd in mijn achterhoofd dat ik het altijd nog kan doneren aan bijvoorbeeld een lesbisch koppel, stellen die kampen met vruchtbaarheidsissues. Iemand ermee blij maken dus.
Wat een mooie gedachte zo O+
Je kunt er achteraf geen spijt van krijgen dan, dat is fijn :)
pi_136683170
quote:
17s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:54 schreef Meke het volgende:

[..]

Ik denk dat het te maken heeft met voortplanten en dat soort administratieve problemen..
Ja, maar dat is met de nieuwe wet veranderd (gaat per 1 juni in).
Het enige wat nu nog is, is dat als een trans man een kind baart hij als moeder geregistreerd wordt omdat het familierecht (dacht ik) enorm lastig is om aan te passen. Iemand anders in het genderdysforie topic weet er wel meer van af.
pi_136683389
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 00:56 schreef Captainp00face het volgende:
Je hebt twee operaties, metoidioplasty en phalloplasty (engelse namen gebruik ik maar omdat je dan als je zelf zoekt wat meer info kunt vinden).

Met metoidioplasty wordt de clitoris gebruikt. De clitoris groeit wanneer trans mannen met hormonen bezig zijn, deze groei kan zo'n een of zelfs twee jaar doorzetten. Met deze operatie wordt deze dan verplaatst en wat dikker gemaakt + als mensen willen ook de ballen erbij. En dan kun je als alles goed gaat gewoon voelen! Vaak 5-6 cm lang.

Phalloplasty is wat anders want daar maken ze een nieuwe penis van het stuk huid, maar er is een kans aanwezig dat de zenuwen niet goed herstellen of pakken in de nieuwe huid (dat stukje huid dat wordt 'opgerold'). Als de zenuwen goed herstellen heb je in principe gevoel en sommige zijn heel gevoelig, anderen minder. Maar sommige stukken kunnen ook voelen alsof je een stukje huid aanraakt zoals op je arm. De clitoris wordt in sommige gevallen erin gezet, of eronder, dus dat zou je eventueel ook nog kunnen voelen.

Ik hoor van een aantal mensen dat ze in beide gevallen veel beter orgasmes hadden, maar je hebt ook mensen die zware complicaties hebben, het is zeker niet zonder risico.
pi_136716708
Zieke lui man.
Hoe kun je je nou laten ombouwen.
5 Ferrari's op videoband!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')