is gewoon een dude ja, heb em ook niet anders gezien in deze seriequote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:58 schreef Aspergermeisje het volgende:
Bij Arjon kan ik me echt niet voorstellen hoe hij er ooit als vrouw uitzag!
Alle anderen zijn wel helemaal zeker. Geeft me echt eenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:16 schreef Aspergermeisje het volgende:
De omgeving van Sophie is zo voorzichtig met wat ze zeggen, terwijl zij daar helemaal geen moeite mee lijkt te hebben!
Bij Bo is het andersom...
Ja, lastig. Dat zijn echt dingen waar ik nooit bij stil heb gestaan. Ik denk dat er zóveel van dat soort kleine situaties zijn waardoor je steeds weer met je neus op de feiten wordt gedruktquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En deze jongen geeft me eenMet de bikini
Anders moest 'ie dat superstrakke hemd aan en dan zie je denk ik alsnog wel ietsquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, lastig. Dat zijn echt dingen waar ik nooit bij stil heb gestaan. Ik denk dat er zóveel van dat soort kleine situaties zijn waardoor je steeds weer met je neus op de feiten wordt gedrukt. Dat lijkt me echt vreselijk moeilijk en frustrerend. Ga je even weg om alles te ontvluchten, even op te laden en dan nog steeds dat soort situaties
Ja, doe 's een tijdje mee in deze topic: R&P / Genderdysforie #45 : Being ourselves! Daar zijn ook FtM-fokkers te vinden met hun verhaal.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:46 schreef xTess het volgende:
Sinds dit programma op tv is ben ik echt 24/7 met mijn eigen twijfels bezig. Ik ben nu 16 en heb tijd al getwijfeld of ik geen jongen hoorde te zijn. Steeds periodes denk ik er heel erg aan, dan gaat het weer weg, maar komt het gevoel dubbel zo hard weer terug. Maar sinds dit programma begin ik ook echt depressief van mijn eigen gedachten te worden. Ik ben gewoon jaloers dat hun de stap wel hebben durven nemen. Toch walg ik niet van mijn eigen vrouwenlichaam en ben ook niet ongelukkig. Nu na al die jaren wil ik gewoon zekerheid van al mijn gedachten, want ik word er nu echt gek van. Ik Durf het niet te vertellen aan iemand of mijn ouders omdat ik het dus niet zeker weet. Maar ik zou het liefste dus willen dat er eindelijk iets gebeurde. Heeft iemand een idee wat ik kan doen?
Het was denk ik gewoon een vervelende periode, wat je ook hoort op bezoek op haar basisschool.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:42 schreef Poesopstokje het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat Sophie helemaal niets meer met haar verleden te maken wil hebben? In het programma wordt haar oude naam niet genoemd, evenals foto's.
vroeg ik me ook af jaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:13 schreef Aspergermeisje het volgende:
Baarmoeder is de laatste operatie? Maar ze hadden allebei toch nog geen penis?
Niet iedereen zit op het matige resultaat van de huidige operatietechnieken voor een penis te wachten - die kijken liever nog een paar jaartjes de kat uit de boom.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:13 schreef Aspergermeisje het volgende:
Nou, de vraag is ergens ook of je als je je helemaal man voelt en alleen vanwege praktische/esthetische redenen nog geen penis hebt, óf andersom natuurlijk, of het dan wel goed voelt om überhaupt een orgasme te hebben? Ik kan me best goed voorstellen dat als je je niet prettig voelt in je lichaam, dat de penis/vagina daar toch wel een van de hoofdredenen van is, en dat je dan niet kan genieten van het hebben van seks als man of vrouw, terwijl je dat niet bent...quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:56 schreef Captainp00face het volgende:
Is sex niet totaal gevoelloos met zo'n penis ook? Dan kun je toch nooit meer een normaal orgasme krijgen?
Als de baarmoeder er uit is kunnen ze volgens mij als man door het leven. Een penis hebben was volgens mij niet perse nodig. Werd eerder een keer verteld in het programma als het goed heb.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:13 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik denk dat het te maken heeft met voortplanten en dat soort administratieve problemen..quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:24 schreef Apotheose het volgende:
apart eigenlijk, want wat maakt die baarmoeder nou uit voor die papieren...
quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:09 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik moest huilen bij Arjon z'n verhaalDat kwam even hard binnen zeg.. Ik kan me echt niets voorstellen bij zijn gevoelens (en die van de andere transgenders), maar die emoties van hem vertelden heel veel..
Pff..
Hoezo? De vrouwen hebben dezelfde problemen lijkt mij.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:22 schreef Quarant het volgende:
Het lijkt me lastig voor die mannen, zoals Martin, die ze volgen, relatie en gezinsvorming...
Ik denk niet dat de dames daar mee bezig zijn vriend..quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:44 schreef Apotheose het volgende:
je kunt toch nog even snel je sperma invriezen
Het wordt je wel gevraagd/aangeboden. Ik heb ook sperma laten invriezen. Al was het een nogal bizarre ervaring. Voor de mannen is er mogelijkheid dat ze voor de behandeling eicellen laten invriezen, maar dat heeft nogal wat meer om het lijf dan 3 keer tien minuten spenderen in het masturbatorium (ja, zo heet dat echt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:49 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de dames daar mee bezig zijn vriend..
Technisch wil dat dus wel als je hormonen krijgt?quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:37 schreef Fixers het volgende:
[..]
Het wordt je wel gevraagd/aangeboden. Ik heb ook sperma laten invriezen. Al was het een nogal bizarre ervaring. Voor de mannen is er mogelijkheid dat ze voor de behandeling eicellen laten invriezen, maar dat heeft nogal wat meer om het lijf dan 3 keer tien minuten spenderen in het masturbatorium (ja, zo heet dat echt.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |