Zo heet ik in het echt, zou GGMM dit weten?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit vind ik een leuke opmerking. Wist je trouwens dat de vissen van GGMM Johannes en Daan heten?
Nee, heb je al een rondleiding gehad in zijn nieuwe liefdesnestje?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit vind ik een leuke opmerking. Wist je trouwens dat de vissen van GGMM Johannes en Daan heten?
Ja, hij is almachtig en alwetend.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo heet ik in het echt, zou GGMM dit weten?
Nou er circuleren foto's. Er komen nog drie bij, waaronder een happel vis.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, heb je al een rondleiding gehad in zijn nieuwe liefdesnestje?
Toch maar eens kijken, nu ben ik benieuwd geraakt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou er circuleren foto's. Er komen nog drie bij, waaronder een happel vis.
En bij het dames dartsquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, dan moet je bij de PDC zijn.
Molgod zag al meteen dat dat de winnaar van dit toernooi zou wordenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
2-1. Wilson staat wel te smijten zeg.
Die is ook best goedquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
2-1. Wilson staat wel te smijten zeg.
+ Buntingquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:38 schreef Zorro het volgende:
Iedereen gooit als een natte krant en de uitgerekend enige twee die fatsoenlijk gooien moeten tegen elkaar.
Zou het een verband hebbenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:38 schreef Zorro het volgende:
Iedereen gooit als een natte krant en de uitgerekend enige twee die fatsoenlijk gooien moeten tegen elkaar.
Nee, vind ik altijd zo'n onzin. Kijk, bij snooker ben je afhankelijk van wat de tegenstander over laat, maar hier speel je gewoon voor jezelf. Maakt geen reet uit wat de tegenstander doet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |