HaHAHA!!quote:Op maandag 6 januari 2014 13:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oh Kist moet tegen Wilson, nou die gaat eruit.. Jammer
Laatste stuiptrekkingquote:
Dit vind ik een leuke opmerking. Wist je trouwens dat de vissen van GGMM Johannes en Daan heten?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:19 schreef AFCNiels het volgende:
Met Kist aan het roer zijn alle tegenstanders vissenvoer.
Waarom heet die tweede vis Daan en niet Vermeer?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit vind ik een leuke opmerking. Wist je trouwens dat de vissen van GGMM Johannes en Daan heten?
Dat is geen voornaam.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom heet die tweede vis Daan en niet Vermeer?
Ik denk dat ik het weet, maar dit zul je aan René zelf moeten vragen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom heet die tweede vis Daan en niet Vermeer?
Zo heet ik in het echt, zou GGMM dit weten?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit vind ik een leuke opmerking. Wist je trouwens dat de vissen van GGMM Johannes en Daan heten?
Nee, heb je al een rondleiding gehad in zijn nieuwe liefdesnestje?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, hij is almachtig en alwetend.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo heet ik in het echt, zou GGMM dit weten?
Nou er circuleren foto's. Er komen nog drie bij, waaronder een happel vis.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, heb je al een rondleiding gehad in zijn nieuwe liefdesnestje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |