Juist. Dit.quote:
Te huur bij bouwmarkten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:39 schreef LittleLady het volgende:
[..]
dat is wel een handig apperaatje
Pfff ben straks langer hier aan het klussen dan in het nieuwe huisquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Zeker zo'n tapijt van minimaal 20 jaar geleden, dat is inderdaad kutwerk zonder een machine of iets.
Want je moet ook de lijmlaag verwijderen.
Dit heeft mij in mijn vorige huis geredquote:
Haha mijn vriend heeft net heel netjes de auto gemaakt en is nu hard aan het werk zodat hij meer tijd heeft volgende week met de verhuizing.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:56 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Of je (toekomstige) man/vriend.
en de volgende keer vliesbehang kiezen!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:14 schreef ATan het volgende:
Behang eraf trekken gaat ook sneller als je het in dunne verticale repen snijdt. Nat maken achter het behang zodat het loslaat gaat dan ook een stuk beter.
Gladstucen gaat sneller dan behangen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:18 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
en de volgende keer vliesbehang kiezen!
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:21 schreef Vonkenboer het volgende:
Wel een beetje suggestieve topic titel
Ja dat trekt meestal sneller de aandacht.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:21 schreef Vonkenboer het volgende:
Wel een beetje suggestieve topic titel
Waarom heb je destijds dan helemaal vast laten lijmen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:30 schreef LittleLady het volgende:
Ik begin te pulken aan dat tapijt en ben tot de conclusie gekomen, alles zit vastgeplakt, niet alleen langs de randen, maar het gehele tapijt.
Zat erin toen ik de woning betrok, ik haal het eruit omdat ik net een huis heb gekocht en dit huis schoon en leeg achter moet latenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:33 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Waarom heb je destijds dan helemaal vast laten lijmen?
Als je nu zegt dat het eral in zat toen je de woning betrok, waarom haal je het er dan uit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |