SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
Mag niet klagenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:44 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Gisteren nog een goede adsense dag gehad?
waarom?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:24 schreef appelen het volgende:
Maak gewoon een centraal topic met uitzendingen in plaats van elke dag een
Klopt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:25 schreef appelen het volgende:
[..]
Omdat er dan een reeks isminder moeite
Ohquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Klopt.
Maar eigenlijk doen ze het altijd zo wat ik me kan herinneren
Heerlijk commercieelquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die theme is wel heel kut
This is upooopiaaaa lets make a story to tell
Mja als je alleen TV kijkt wel, vooral verwarrend omdat ze in andere programma, showniuews/show laat enzo wel beelden van die dag laten zien.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:26 schreef sjampoeh het volgende:
Ik vind het jammer dat ik (en meerdere met mij) zo'n 6 dagen achterlopen.. Of valt dat mee ?
Blijft zoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:30 schreef Mascleta het volgende:
even wennen om van stream weer een week terug te worden gegooid, blijft die stream een week voorlopen, of trekken ze dat op termijn gelijk?
volgens mij wordt dat straks 3 dagen. Heb ik ergens gelezenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:30 schreef Mascleta het volgende:
even wennen om van stream weer een week terug te worden gegooid, blijft die stream een week voorlopen, of trekken ze dat op termijn gelijk?
twitter:MissMontreal twitterde op dinsdag 07-01-2014 om 18:41:17GAAF! Ik hoor ons op #538 ! Zometeen weer te horen op tv bij #utopia #sayheavensayhell reageer retweet
ZO nep inderdaad.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:32 schreef Mascleta het volgende:
Billy klonk ook oprecht geïnteresseerd.....
Grapjurk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:32 schreef Mascleta het volgende:
Billy klonk ook oprecht geïnteresseerd.....
Gelijk wordt het zeker niet, een beetje "speelruimte" is ook erg handig. Maar ze willen het wel dichter naar elkaar krijgen op termijn, naar 3 tot max 5 dagen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:30 schreef Mascleta het volgende:
die drol nam ook naggellak mee in dr doosquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:33 schreef TigerXtrm het volgende:
Vuilnisbakken. Prioriteit nummer fucking één!
In dr doos? Heeft ze het naar binnen gesmokkeld?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die drol nam ook naggellak mee in dr doos
En beeld en geluid zijn vele malen beter dan op de streams.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:34 schreef yvonne het volgende:
Ik vind de uitzending best goed. Goed geknipt,geplakt
Zekerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:34 schreef yvonne het volgende:
Ik vind de uitzending best goed. Goed geknipt,geplakt
Die trui die Harold nooit meer uitdoetquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die trui die harold aanheeft
Zowel Andrea als Billy speelden in "Achter gesloten deuren", Andrea was verder o.a. ook nog te zien in Oh Oh Europa.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:34 schreef Badr_Harry het volgende:
2de aflevering.. nog steeds het gevoel dat het acteurs zijn
iedereen heeft toch maar 1 pakket klerenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:35 schreef Mallika het volgende:
[..]
Die trui die Harold nooit meer uitdoet
en/of makkelijk te bewerken, wat al blijkt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:35 schreef TigerXtrm het volgende:
Rienk snapt hoe democratie werkt. De massa = dom.
Dit ja, de grootste klapmongolen zijn duidelijk Hakim en Paul, met loopteef Billy erbijquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:36 schreef Copycat het volgende:
Rienk is volgens mij wel een van de pientere.
Dan nog!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
iedereen heeft toch maar 1 pakket kleren?
alleen staan zn blote voeten niet op de grondquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:36 schreef Copycat het volgende:
Hakim sowieso en Billy ookquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:36 schreef Abed het volgende:
[..]
Dit ja, de grootste klapmongolen zijn duidelijk Hakim en Paul, met loopteef Billy erbij
O, andrea ook al in gesloten deuren ppfffquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:35 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Zowel Andrea als Billy speelden in "Achter gesloten deuren", Andrea was verder o.a. ook nog te zien in Oh Oh Europa.
Of een van de pienterdere. Anders wordt het [Kluk Kluk-modus].quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:36 schreef Copycat het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Die zijn er dus niet gekomen want Hakim vond ze te duur.
Huh?quote:
Wen er maar an.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:38 schreef Dotteke het volgende:
Hoe komen ze toch bij Centraal, dat riep een van die vrouwen gisteren ook al, toen ze net binnen zaten en 30 minuten tijd hadden om te overleggen?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:38 schreef Dotteke het volgende:
Hoe komen ze toch bij Centraal, dat riep een van die vrouwen gisteren ook al, toen ze net binnen zaten en 30 minuten tijd hadden om te overleggen?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:38 schreef Disana het volgende:
[..]Dat was geen spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
Ja en wat zijn zijn alternatievenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:39 schreef Burner82 het volgende:
Rienk 1 van de slimste? nee. meer een volksmenner die zijn eigen ideeën wil opdringen.
Zodra het hemzelf uitkomt, is hij het eens met "de verachtelijke democratie", anders ook niet.
Heb je die andere idioten al gehoord of bekeken?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:39 schreef Burner82 het volgende:
Rienk 1 van de slimste? nee. meer een volksmenner die zijn eigen ideeën wil opdringen.
Zodra het hemzelf uitkomt, is hij het eens met "de verachtelijke democratie", anders ook niet.
Niet in de COSquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik las hier dat iedereen hem zo lief en aardig vond, maar dat was dus een misvatting?
Hij heeft er blijkbaar genoeg he. Hij is zwerver, maar wil wel meteen een extra deken?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja en wat zijn zijn alternatieven
Ja, maar nog niet zo irritant als hemquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:39 schreef Abed het volgende:
[..]
Heb je die andere idioten al gehoord of bekeken?
Ik vond hem in het begin ook erg sympathiek, was een van mijn favorieten. Maar dat is snel veranderd.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik las hier dat iedereen hem zo lief en aardig vond, maar dat was dus een misvatting?
Sowieso Lindyquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:40 schreef ZaZoe het volgende:
Apart volk dit zeg, alleen Lindy komt bij mij voorlopig natural over
Hakim is irrie, althans dat vind ik, Snap jequote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Poezenmutsquote:
Vandaag was het echt erg, ja.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:41 schreef Dotteke het volgende:
Hakim is irrie, althans dat vind ik, Snap je
Ik zet zelfs de stream uit als hij aan het woord is, resultaat, zie bijna geen stream meer ha ha
1 jaar poepen op 1 plekquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:41 schreef xzaz het volgende:
De basis is gezonde hygiëne, wat is ongezonde hygiëne dan?
Boeiend, was een geintje johquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:41 schreef beequeen het volgende:
Lastig om mee te posten hier als je de streams volgt. Bijna alles moet in een spoiler.
Goed tekenquote:
Wanneer dan reclame?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:41 schreef TigerXtrm het volgende:
Oh nu wel reclame na 10 minuten, he John?
Mensen die geen streams volgen zitten toch niet te wachten op wat streamers al weten?quote:
Als je maar geen peuk opsteekt!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik begin me nu al te ergeren aan die frustrerende discussies.
Het is zo leuk om te zienquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik begin me nu al te ergeren aan die frustrerende discussies.
Ben ik blij dat ik er vandaag niet was, heb helemaal niets meegekregen vandaag.quote:
Ik zou er elke keer STATION achteraan roepen, als die uitgewoonde Billlyboy dat snerpt.quote:
Nice, dat ze dat blijkbaar doen tegenwoordigquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
stond net in beeld: terug binnen 4 minuten
Ik vroeg me precies het zelfde af.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:43 schreef TigerXtrm het volgende:
Wat doet deze kut reclame op SBS 6? En dan ook echt tijdens Utopia, waarschijnlijk het duurste reclame blok op een dag bij SBS. Zeker het halve budget van DierenLot op aan deze reclame, en dan moet je dat steunen
Boeien! Het is geen film met cliffhangers en een uitgestippelde verhaallijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:43 schreef beequeen het volgende:
Mensen die geen streams volgen zitten toch niet te wachten op wat streamers al weten?
Het is sowieso idioot hoe vaak die reclame langskomt. Ook 's ochtends in elk reclameblok van het Ontbijnieuwsquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:43 schreef TigerXtrm het volgende:
Wat doet deze kut reclame op SBS 6? En dan ook echt tijdens Utopia, waarschijnlijk het duurste reclame blok op een dag bij SBS. Zeker het halve budget van DierenLot op aan deze reclame, en dan moet je dat steunen
Alsof het allemaal echt is; het script ligt al lang klaar.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:44 schreef Mascleta het volgende:
Ik volg de streams wel, maar mocht ik dat niet doen dan zou ik mij wel enorm ergeren aan info die niet onder spoiler staat.
Zoals?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:44 schreef Mascleta het volgende:
Ik volg de streams wel, maar mocht ik dat niet doen dan zou ik mij wel enorm ergeren aan info die niet onder spoiler staat.
Nou, das wel een dingetje want ik stream niet dus ik ga voor de gemanipuleerde versie.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:41 schreef beequeen het volgende:
Lastig om mee te posten hier als je de streams volgt. Bijna alles moet in een spoiler.
Hahaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou er elke keer STATION achteraan roepen, als die uitgewoonde Billlyboy dat snerpt.
Hahaha... gaat ook niet. Alles wat met roken te maken heeft is verbannen uit mijn huis. Gaat goed hier hoorquote:
Dan kijk je nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:44 schreef xzaz het volgende:
[..]
Alsof het allemaal echt is; het script ligt al lang klaar.
sssttt dat doe ik al regelmatig!!!!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou er elke keer STATION achteraan roepen, als die uitgewoonde Billlyboy dat snerpt.
Je hebt gelijk. Boeien.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:44 schreef Copycat het volgende:
Boeien! Het is geen film met cliffhangers en een uitgestippelde verhaallijn.
Oh, wacht.
Ik niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:44 schreef Mascleta het volgende:
De shit die soms in Utopia gebeurt kan je niet scripten hoor, das echt te grappig. En trouwens dan acteren ze wel verdomd goed. Een 14e rangs actrice uit Achter Gesloten Deuren is ineens een professioneel Hollywood acteur in Utopia?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:44 schreef xzaz het volgende:
[..]
Alsof het allemaal echt is; het script ligt al lang klaar.
Dat is niet het doel van reclameblokken, zeker niet bij de commerciële omroepenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:45 schreef yvonne het volgende:
Is het nou erg moeilijk om bij een druk bekeken programma eens reclame te geven waar je iets aan hebt?
Het is sowieso moeilijk om reclames te geven waar je wat aan hebtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:45 schreef yvonne het volgende:
Is het nou erg moeilijk om bij een druk bekeken programma eens reclame te geven waar je iets aan hebt?
Mooi zo!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hahaha... gaat ook niet. Alles wat met roken te maken heeft is verbannen uit mijn huis. Gaat goed hier hoor
Irritant hèquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:45 schreef Paxcon het volgende:
De reclame wordt telkens onderbroken door een stukje show
Is er reclame waar je iets aan hebt dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:45 schreef yvonne het volgende:
Dat is pas over drie dagen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:46 schreef Abed het volgende:
Zou me niks verbazen als ze straks een houten afscheiding maken voor het slaapgedeelte
Leuk dat je meekijkt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:45 schreef Noek het volgende:
Nou, das wel een dingetje want ik stream niet dus ik ga voor de gemanipuleerde versie.
Hoe het echt in elkaar steekt is me teveel jedoe.
Vind de uitzendingen tof!
Zoals net dat iemand zei dat die dekens uiteindelijk toch niet gekocht werden omdat ze dat te duur vinden. Dat willen de mensen die enkel de TV uitzendingen volgen toch nog helemaal niet weten?quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ken een kraakpand waar mensen al 2 jaar in een gat schijten, niks aan de hand
Heb je een puntquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:46 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Zoals net dat iemand zei dat die dekens uiteindelijk toch niet gekocht werden omdat ze dat te duur vinden. Dat willen de mensen die enkel de TV uitzendingen volgen toch nog helemaal niet weten?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:47 schreef Abed het volgende:
Hopelijk zijn ze niet zo dom om een haard bij de deur te bouwen.
Dat was ik en ik heb het al onder een spoiler gezet. Maar het is dan wel jammer dat de streamers hier niet kunnen/mogen vergelijken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:46 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Zoals net dat iemand zei dat die dekens uiteindelijk toch niet gekocht werden omdat ze dat te duur vinden. Dat willen de mensen die enkel de TV uitzendingen volgen toch nog helemaal niet weten?
Dat zou echt niet slim zijn inderdaad. Doen ze vast nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:47 schreef Abed het volgende:
Hopelijk zijn ze niet zo dom om een haard bij de deur te bouwen.
Ja, sommige hebben het verstand ook in de kont zitten!!!!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
Een longontsteking via de anus? Dat is nieuws
Qurrent is er juist voor de alternatieve/duurzame stroomvoorziening. Terwijl de bewoners voor grijze stroom gaanquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:47 schreef Pearlbitch het volgende:
De energieboer is sponsor.
Als die Uto-piassen slim zijn kopen ze helemaal geen energie, dat komt vanzelf wel want die sponsor wil ook z'n momentje hebben
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou jaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is er reclame waar je iets aan hebt dan?
quote:
Echt hè, wat een ei. Hij loopt binnen op witte sokken en slofjesquote:
Hij doet niks.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:51 schreef Disana het volgende:
De dingen die ik doe zijn bittere noodzaak, volgens Rienk.
Rienk wil ook graag een beetje lijden. En wijze dingen zeggen. Net als Jezus.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:51 schreef TigerXtrm het volgende:
Ja Rienk maar dat doe je toch echt zelf. In Nederland hoeft niemand dakloos te zijn namelijk
Laat hem dan van water wijn maken en niet zeiken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Rienk wil ook graag een beetje lijden. En wijze dingen zeggen. Net als Jezus.
Daarom wilde hij ook illegaal naar Israël, ik vat mquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Rienk wil ook graag een beetje lijden. En wijze dingen zeggen. Net als Jezus.
Hoe de tarrel klonten van zijn anus vallen komt ook nog.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:51 schreef yvonne het volgende:
Men, verhalen hoe het eelt van je voeten valt, kweenie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |