Thief en Watch Dogs volgens mij. En driveclub kijk ik zelf naar uit voor de PS4. De One krijgt Titanfall toch ook over een aantal maandjes?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:24 schreef SoldMayor het volgende:
Wat komt er nou binnenkort uit voor next gen?
Kan alleen zo MGS bedenken in maart.
ghowstquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:29 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Niks bijzonders toch.
BF4 begint ondertussen al te vervelen dus mag wel wat nieuws uitkomen,
Ik moet AC Brotherhood nog uitspelen, Revelations, AC3, Bioshock 1 + 2.. Heb nog zat te doenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:32 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Had ik eigenlijk ook nog. Vooral GTAV
Watch Dogs wordt toch wel uitgesteld want ubi.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:31 schreef Rossdale het volgende:
Thief en Watch Dogs volgens mij. En driveclub kijk ik zelf naar uit voor de PS4. De One krijgt Titanfall toch ook over een aantal maandjes?
Revelations kun je beter overslaan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:34 schreef PierreTT het volgende:
Ik moet AC Brotherhood nog uitspelen, Revelations, AC3, Bioshock 1 + 2.. Heb nog zat te doen
Is er nou al aangekondigd wanneer die heists komen? Want dan ga ik weer Live halen!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:32 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Had ik eigenlijk ook nog. Vooral GTAV
Nee joh, revelations was tof, sloot het Ezio en Altaïr-gedeelte van de game mooi af.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:36 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Revelations kun je beter overslaan.
Brotherhood was wel tof.
En heeft de zelfde graphics als homefront ongeveer,quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:38 schreef KoningStoma het volgende:
Titanfall heeft wel potentie. Het kan hard floppen, maar het doet veel nieuwe dingen en heeft veel momentum.
Dat wel maar buiten dat was het niet zoveel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:37 schreef Rossdale het volgende:
Nee joh, revelations was tof, sloot het Ezio en Altaïr-gedeelte van de game mooi af.
Yes, erg leuke game. AC3 was echt bagger, maar AC4 is wel erg leuk omdat je een stuk meer variatie hebt in de game omdat het varen een veel grotere rol heeft gekregen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:43 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dat wel maar buiten dat was het niet zoveel.
Jij hebt AC4 toch op de Ps4?
Tegen Niels?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Yes, erg leuke game. AC3 was echt bagger, maar AC4 is wel erg leuk omdat je een stuk meer variatie hebt in de game omdat het varen een veel grotere rol heeft gekregen.
Ik ben nu met NBA 2k14 bezig. Ik heb sinds NBA Jam op de SNES geen basketbal-game meer gespeeld maar ik vind het echt leuk
FIFA lukt me voor geen meter, maar basketballen lukt me best aardig. Mega-super-uber-duper-turbo-mega-dunks maken enzo
Ach, cod ook en die kocht iedereen ook elk jaar.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:42 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En heeft de zelfde graphics als homefront ongeveer,
Nee momenteel alleen nog maar career gespeeld om uberhaupt de controls te leren. De game is echt fucking moeilijk om onder de knie te krijgen als je zulk soort games nooit speeltquote:
Hij kan er ook geen reet vanquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee momenteel alleen nog maar career gespeeld om uberhaupt de controls te leren. De game is echt fucking moeilijk om onder de knie te krijgen als je zulk soort games nooit speelt
Ik begin het nu wat beter te kunnen, maar ik wacht nog even voordat ik de game ga multiplayen. Ik wil niet meteen dik en kansloos door hem ingemaakt worden
Nietesquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ach, cod ook en die kocht iedereen ook elk jaar.
NBA is stiekem wel een hele vette gamequote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Yes, erg leuke game. AC3 was echt bagger, maar AC4 is wel erg leuk omdat je een stuk meer variatie hebt in de game omdat het varen een veel grotere rol heeft gekregen.
Ik ben nu met NBA 2k14 bezig. Ik heb sinds NBA Jam op de SNES geen basketbal-game meer gespeeld maar ik vind het echt leuk
FIFA lukt me voor geen meter, maar basketballen lukt me best aardig. Mega-super-uber-duper-turbo-mega-dunks maken enzo
weinigquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:24 schreef SoldMayor het volgende:
thief 4 volgende maandquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:24 schreef SoldMayor het volgende:
Lekker 3 uur lang naar een screener gekeken?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:50 schreef KoningStoma het volgende:
The Wolf of Wall Street (2013) - IMDb
3 uur lang in een deuk gelegen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Lekker 3 uur lang naar een screener gekeken?
Daar zou ik mee oppassen, dat is niet goed voor je rug.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:54 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
3 uur lang in een deuk gelegen.
quote:The only game where a half naked dude runs at you yelling "Leroy Jenkins" then knocks you unconscious with a baseball bat and steals all you loot.
11/10, would play again
Doh, nou ja, is voor minder dan een 10tje te krijgen dus is misschien nog de moeite waard?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Heeft de rest die ook?
Edit: is geen campaign co-op he.
NBAquote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jij zou het moeten weten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daar zou ik mee oppassen, dat is niet goed voor je rug.
Heb hem denk ook nog wel liggen mocht iemand hem zoekenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:58 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Doh, nou ja, is voor minder dan een 10tje te krijgen dus is misschien nog de moeite waard?
Ik had die game eigenlijk gewoon gekocht voor de Gear 3 beta maar bleek nog best leuk te zijn ookquote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb hem denk ook nog wel liggen mocht iemand hem zoeken
Hijs dope.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
NBA 2K14 is het dus waard Niels? Dan ga ik die volgende week ook even kopen
Ja ik vermaak me er prima mee!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
NBA 2K14 is het dus waard Niels? Dan ga ik die volgende week ook even kopen
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
DOE EENS NIET ZO PESISMISTIES MAN
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:28 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]De boy is back!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou, als ik jou was, FIFA maar niet meer aanraken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vanaf 6:50 kun je even zien hoe ik batta krijg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat cheer tho @ 7:44na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Gast schiet ook wat van afstand, alles valt goedquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ja zo ging die hele wedstrijd. Zat in de party met Nick en Nelis en heb er gewoon maar wat om gelachenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gast schiet ook wat van afstand, alles valt goed
Is altijd zo hatelijk aan Fifa, mensen die wat van afstand schieten en nog scoren ookquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja zo ging die hele wedstrijd. Zat in de party met Nick en Nelis en heb er gewoon maar wat om gelachen
Mjah hij had Pelé, Romario en Crespo die hebben allemaal 85+ shooting in UT dan vliegt alles er wel in jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Is altijd zo hatelijk aan Fifa, mensen die wat van afstand schieten en nog scoren ookZelf doe je het 700x en je scoort nauwelijks
Ja, dan weet je het welquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mjah hij had Pelé, Romario en Crespo die hebben allemaal 85+ shooting in UT dan vliegt alles er wel in ja
Pelé en Romario ook 90+ pace en Crespo dik in de 80 koppenquote:
Dat is alsof je Barcelona - FC Bal Op Het Dak speeltquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pelé en Romario ook 90+ pace en Crespo dik in de 80 koppenWas gewoon al verloren voor ik een bal had geraakt
Oja, die namen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is alsof je Barcelona - FC Bal Op Het Dak speelt
We missen je wel met clubs mangquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is alsof je Barcelona - FC Bal Op Het Dak speelt
Heb je Lancers in fifa?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We missen je wel met clubs mang
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We missen je wel met clubs mang
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:08 schreef KoningStoma het volgende:
Ik zoek stereotypische kutmuziek. Hebben jullie een paar nummers voor me? Metal en hardstyle ofzo.
Hangt af van hoezeer je kut bedoelt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:08 schreef KoningStoma het volgende:
Ik zoek stereotypische kutmuziek. Hebben jullie een paar nummers voor me? Metal en hardstyle ofzo.
SPOILER: Teh MetalzOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht even, ga ik even met je meehuilen dat het leven kut is en alles en iedereen tegen me isquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:08 schreef KoningStoma het volgende:
Het RTL-sterrenteamquote:
6.44 is het meteen raak. die kerel koopt echt teveel fifa pointsquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Tanquote:Op zaterdag 11 januari 2014 06:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het RTL-sterrenteamGeer en Goor in de spits, Winston en Humberto erachter, Verlinde en Boszhard op het middenveld
alles van angerfistquote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:08 schreef KoningStoma het volgende:
Daar kun je toch gewoon niets tegen doen?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
6.44 is het meteen raak. die kerel koopt echt teveel fifa points
[..]
Tan
Hoezo ik? ik niet snap nie hequote:
Komt welquote:
vond ik ook kut.. kwamquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Komt welBegonnen aan Bioshock, ben nog niet echt onder de indruk als ik eerlijk ben
Wordt echt geen zak uitgelegd, ben overigens nog niet ver hoorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
vond ik ook kut.. kwam
niet in verhaal, en boeide daardoor niet
Infinite was leuk voor 1x. Later beginnen aan The Bureau: XCOM Declassified.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Komt welBegonnen aan Bioshock, ben nog niet echt onder de indruk als ik eerlijk ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |