WIl je nu een pluim? Of liever een Sticker je zegd het maarquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:37 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Toch weer wat geleerd vandaag. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
WIl je nu een pluim? Of liever een Sticker je zegd het maar
Meestal geeft een leraar een dergelijke beloning aan een leerling, in plaats van andersom.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
WIl je nu een pluim? Of liever een Sticker je zegd het maar
Dus toch een beetje gearsquote:
Mooie beelden net!quote:
wat een faalquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:21 schreef Rossdale het volgende:
http://www.gamer.nl/nieuws/448704/the-division-haalt-2014-niet
NNNNNNNNOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooo
was een trollquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:16 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Was toch al iets van een domein aangevraagd ofzo?
Of op andere methode hint naar nieuwe deel?
Ja, of je zoute of zoete popcorn wilt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:25 schreef Pixell het volgende:
iemand hier die mediahint gebruikt icm netflix? werkt het vanzelf of moet je nog wat instellen?
hoeft niet, werkt meteen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 03:25 schreef Pixell het volgende:
iemand hier die mediahint gebruikt icm netflix? werkt het vanzelf of moet je nog wat instellen?
Ja dankjewel. Ik ben er ook erg blij mee, al is het wel een grote verantwoordelijkheid.quote:
Grote verantwoordelijkheden zijn voor de leiders van morgen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja dankjewel. Ik ben er ook erg blij mee, al is het wel een grote verantwoordelijkheid.
#nuanceman
quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:32 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Alstu pierre, hier heb je hem
Nuancemanquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja dankjewel. Ik ben er ook erg blij mee, al is het wel een grote verantwoordelijkheid.
#nuanceman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |