Zo ver afgegleden alweer.. Blijkbaar had hij vorig jaar behoorlijk wat verliespartijen in de eerste ronde. En nu is-ie dus ook de punten van de derde ronde hier kwijt.quote:Op maandag 13 januari 2014 13:27 schreef maan_man het volgende:
Kijk net naar de ranking van Baghdatis schrok er eigenlijk van dat hij zo laag staat, 108. Dat hij de laatste tijd niet top was, wist ik, maar verwachten hem eigenlijk wel in de top 50. Maar ja, als ik na ga dat dit het laatste hoogtepunt is dat ik mij van hem kan herinneren:
Dan heeft hij de laatste tijd inderdaad weinig gepresteerd.
Heeft toch niks met de bal te maken? Gulbis heeft een hele goede forehand, maar die is wel ongekend lelijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:22 schreef Rosario het volgende:
Al die commentaren met "ugliest forehand" e.d. Die approach was gewoon uitstekend.
En ja, dat racketsmashen is een beetje show maar ik vind het al heel wat dat hij het nog gewoon in vier sets wint.
Klopt, maar waarom zeuren dat het lelijk is als het effectief is? Ik vind het wel leuk om te zien, eigenlijk. Florian Mayer slaat 'm trouwens ook zo.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heeft toch niks met de bal te maken? Gulbis heeft een hele goede forehand, maar die is wel ongekend lelijk.
Dit is beter. Een beetje dubbelop, maar tenminste wel allemaal waar.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heeft toch niks met de bal te maken? Gulbis heeft een hele goede lelijke forehand, maar die is wel ongekend lelijk.
Ja, live-partij gaat altijd voor vriend Mats, maar misschien gaan ze er vanuit dat Nadal dan al klaar isquote:Op maandag 13 januari 2014 21:51 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal speelt morgenochtend niet voor 09.00 uur NL tijd. Op Eurosport.com staat dat ze die partij vanaf 09,00 uur 40 minuten uitzenden, vervolgens 50 minuten en dat er om 10.30 uur Game Set & Mats is van 10 minuten en dat er daarna allemaal andere partijen zouden zijn. Snapt iemand dat? Ik mag toch aannemen dat ze gewoon de hele partij uitzenden?
Het zijn daar echte tenniskenners. Als er een interessante partij is schrappen ze daar (bijna) alles voor. Vanmorgen speelde Jerzy Janowicz tegen Johnson (300+) maar dat werd een 5 setter nadat Johnson de eerste 2 sets had gepakt. Toen hebben ze die partij verder gespeeld terwijl djokovic al aan het spelen was.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:51 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal speelt morgenochtend niet voor 09.00 uur NL tijd. Op Eurosport.com staat dat ze die partij vanaf 09,00 uur 40 minuten uitzenden, vervolgens 50 minuten en dat er om 10.30 uur Game Set & Mats is van 10 minuten en dat er daarna allemaal andere partijen zouden zijn. Snapt iemand dat? Ik mag toch aannemen dat ze gewoon de hele partij uitzenden?
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, live-partij gaat altijd voor vriend Mats, maar misschien gaan ze er vanuit dat Nadal dan al klaar is
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:25 schreef MrRiot het volgende:
[..]
Het zijn daar echte tenniskenners. Als er een interessante partij is schrappen ze daar (bijna) alles voor. Vanmorgen speelde Jerzy Janowicz tegen Johnson (300+) maar dat werd een 5 setter nadat Johnson de eerste 2 sets had gepakt. Toen hebben ze die partij verder gespeeld terwijl djokovic al aan het spelen was.
Dus maak je maar geen zorgen
Voor een kleine ¤20.000 kan ik me best voorstellen dat je even op komt dravenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:25 schreef Tim86 het volgende:
Hercog na 1 game al opgegeven
Speel dan gewoon niet, muts. Hier liep ze al langer mee
Toch vrij schandalig. ITF/ATP/WTA mag hier wel wat beter op letten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 01:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Voor een kleine ¤20.000 kan ik me best voorstellen dat je even op komt draven
quote:
twitter:InfostradaGold twitterde op dinsdag 14-01-2014 om 08:47:24#AusOpen: Lleyton Hewitt is involved in his 41st career five set match at a Grand Slam, equalling the Open era record by Andre Agassi. reageer retweet
Was dit jaar ook al redelijk goed begonnen. Dit in tegenstelling tot Sijsling.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:51 schreef TheArt het volgende:
Slice verliest de tiebreakNu heeft die Kokkinakis wel een aardig spel zeg. Als die service loopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |