Hoi hoiiquote:
Jouw ouders halen toch?quote:
quote:
Neequote:
Who? I guess I don't know that person anymore!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Somebody that I used to knowwwwww
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:58 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Who? I guess I don't know that person anymore!
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik had spaghetti, met geraspte kaas
lekker verdomme
verie bjoetifoel ritten!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Au dessus des vieux volcans, glisse des ailes sous les tapis du vent
Voyage, voyage!!
tenksquote:
quote:
Danks!quote:
Deel even uit in deze SCquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:11 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb te veel nootjes gekocht![]()
Gekarameliseerde peacannoten, geroosterde en gezouten amandalen en ook nog geroosterde en gezouten pistachenoten
Kom halen nigguhquote:
Noten zijn goed voor je! Ik heb er ook twee!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:11 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb te veel nootjes gekocht![]()
Gekarameliseerde peacannoten, geroosterde en gezouten amandalen en ook nog geroosterde en gezouten pistachenoten
No thanks.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Noten zijn goed voor je! Ik heb er ook twee!
Is goed sistahquote:
I'm in Gquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Is goed sistah
Gaan we ook djonko klappen, you down?
In Roffaquote:
tatas be like ''even roffa googlen''quote:
Ja dat jaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:21 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
tatas be like ''even roffa googlen''
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:21 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
tatas be like ''even roffa googlen''
Protecting screens.quote:
Ik snap gewoon niet waarom ze nog aan glas doen, als die screen protector zo geweldig is, maak het dan daar van.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:29 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Protecting screens.Ik bedoel wat kan er nou gebeuren met een glazen scherm? breken ofzo.. pfoe
![]()
Omdat een screenprotector geen elecktriciteit kan geleiden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waarom ze nog aan glas doen, als die screen protector zo geweldig is, maak het dan daar van.
Nee, daarom kan je wel je touchscreen door een screenprotector gebruiken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:36 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Omdat een screenprotector geen elecktriciteit kan geleiden.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:33 schreef d4v1d het volgende:
http://imgur.com/gallery/UoHSeMp/comment/157918851
Beter in Delly..quote:
Nee. Het werkt gewoon als een normaal touchscreen. Doordat het zo dun is kunnen de aanraakplekken wel worden ''gevoeld'' door de sensoren in het touchscreen. En omdat ze geen elektriciteit kunnen geleiden is het zo een kunst om je screen protector goed te plakken op je scherm. want anders registreert je touchscreen geen aanrakingen meer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, daarom kan je wel je touchscreen door een screenprotector gebruiken.Het kan prima, maar ja, dan worden telefoons weer een halve millimeter dikker, en niemand wil dat hè.
Die gaat het echt niet winnen van mijn Nokia 3310quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mijn iPhone is onsterfelijk, ik heb hem zo vaak laten flikkeren, en nog geen krasje![]()
Touché touchéquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:46 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Die gaat het echt niet winnen van mijn Nokia 3310![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |