Maar ik wil helemaal geen kinderenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is wel een voordeel he, zwanger en hop OUD in, zonder ons er hier lastig mee te vallen. Waren er meer die dat deden
Ook niet oefenen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal geen kinderen
Die kwam meer in SEXquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of Cynthia (maar die was hier ook niet zo lang)
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik raakte laatst ergens met haar in discussie. Wat een walgelijk irritant kutkind is het nu.
Waarom?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:00 schreef stbabylon het volgende:
Wat een walgelijk irritant kutkind is het nu.
[..]
Ik raakte laatst ergens met haar in discussie. Wat een walgelijk irritant kutkind is het nu.
[..]
Rip aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:06 schreef HeatWave het volgende:
Sommige zie je helemaal niet meer terug op FOK! en daar ben ik dan weer niet zo rouwig om.
Indeedquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:06 schreef HeatWave het volgende:
Sommige zie je helemaal niet meer terug op FOK! en daar ben ik dan weer niet zo rouwig om.
Manier van discussie. Weet niet eens meer waar het over ging, maar weet wel dat ik haar toen kon schieten.quote:
Namen en rugnummers HW!!'quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:06 schreef HeatWave het volgende:
Ripley?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:06 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk dat ik fokkers pas mis op het moment dat ze terug zijn en ik denk van "owja, jij was ook wel leukquote:
Neuh, die spreek ik nog wel eens via FBquote:
Air alleen op maandag. Twist is andere topicsquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik mis Twist. En Air. En de Misses. En Plaat. En dawg. En Kuuk.
Was ook maar een grap.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, die spreek ik nog wel eens via FB.
Niet belangrijk verder, dat soort dingen komen via via toch alweer wel weer bij die persoon terecht.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was ook maar een grap.
Maar wie mis je dan totaal neit?
He hequote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet belangrijk verder, dat soort dingen komen via via toch alweer wel weer bij die persoon terecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |