Ah, even navragen dan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:17 schreef themole het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb spotify 'gratis' bij mijn abo van Hi.
Films, series. Ik download torrents rechtstreeks op m'n telefoon want daar kijk ik ze ook vaak op. Bovendien ben ik vaak onderweg en als het even kan blijft de laptop thuis.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:28 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Waar ga je 32 GB mee vol krijgen? Films ?
Alleen bij de duurste abonnement krijg je nu Spotify.quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:11 schreef themole het volgende:
[..]
Spotify gebruiken.
Bij HI kan je nu spotify streamen zonder dat het van je databundel af wordt gehaald.
Moet je het alleen wel kunnen regelen. Je kunt 'm nu kopen en straks verschil terugvragen (laagste prijsgarantie), je kunt 'm tijdens de actie kopen maar dan moet hij nog wel in voorraad zijn (op de site zijn al een aantal producten heel toevallig ineens uit voorraad). Plus je moet net een medewerker treffen die wil meewerken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Bij de Mediamarkt is de 16GB versie vanaf woensdag ¤330 euro.
Klopt, maar ik haal de mijne morgen opquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:23 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Moet je het alleen wel kunnen regelen. Je kunt 'm nu kopen en straks verschil terugvragen (laagste prijsgarantie), je kunt 'm tijdens de actie kopen maar dan moet hij nog wel in voorraad zijn (op de site zijn al een aantal producten heel toevallig ineens uit voorraad). Plus je moet net een medewerker treffen die wil meewerken.
Niet dat ik het ga proberen though...
Dat is ook hier het plan. Maar misschien toch maandag i.p.v. morgen proberen. Dan zijn waarschijnlijk de voorwaarden bekend wat toch wat meer zekerheid biedt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Klopt, maar ik haal de mijne morgen op. Heb besloten om de Nexus 5 van Hi terug te sturen en over te stappen op een sim only plus een Nexus 5 voor ¤329. Ben ik een stuk goedkoper uit.
Dat is kut.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:27 schreef koemleit het volgende:
ik heb hem laten stuiteren.. hele scherm aan gort...
![]()
![]()
jep maar ik laat er een nieuw scherm inzetten door de plaatselijke turk.. kost wat maar goed.. ding moet nog wel zeker anderhalf jaar meequote:
is het zeker wel waard idd. Is er trouwens een officiele gadgets store van google? Kan het via google niet echt vinden.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:29 schreef koemleit het volgende:
[..]
jep maar ik laat er een nieuw scherm inzetten door de plaatselijke turk.. kost wat maar goed.. ding moet nog wel zeker anderhalf jaar mee
Gewoon een simpele TPU case van ebay. Natuurlijk is de telefoon mooier zonder dat ding, maar zo is het wel veiliger. Wacht nu alleen nog op de tweede lading screenprotectors. Eerder drie besteld maar die zijn verziekt omdat er net een stofdeeltje onder kwam te zitten bij het aanbrengenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:22 schreef FL_Freak het volgende:
Wat voor case hebben jullie? Ik zit er naar eentje te zoeken maar er zijn er zoveel...
Ik zat iig te kijken naar:
http://www.coolsmartphone(...)nexus-5-case-review/
Maar las dat je een 3mm jack er niet helemaal lekker in kan doen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Die heb ik ook, bij mij passen de oortjes er wel in. Net.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:22 schreef FL_Freak het volgende:
Wat voor case hebben jullie? Ik zit er naar eentje te zoeken maar er zijn er zoveel...
Ik zat iig te kijken naar:
http://www.coolsmartphone(...)nexus-5-case-review/
Maar las dat je een 3mm jack er niet helemaal lekker in kan doen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Je krijgt blijkbaar ook meteen gratis 15GB op Google Drive, dus die 16GB is in principe gewoon 31GB.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:23 schreef MacorgaZ het volgende:
Zo zo, LG gaat toch nog de 32GB in Nederland uitbrengen, 459 euro voor 32GB...
In Duitsland bij de Google Play Store 349 voor 16GB en 399 voor 32GB, wat worden we hier toch lekker genaaid
Ja, behalve dan dat die 15GB in "the cloud" zit en dus niet in je interne geheugen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:36 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Je krijgt blijkbaar ook meteen gratis 15GB op Google Drive, dus die 16GB is in principe gewoon 31GB.
Als de mijne niet passen dan stuur ik de case gewoon terugquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:35 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Die heb ik ook, bij mij passen de oortjes er wel in. Net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |