Geen 4G haalt de verkoopwaarde wel erg naar benedenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:39 schreef Fe2O3 het volgende:
Kopen staat op de agenda,maar later dit jaar als ik voor werk in de VS zit. $350 vs. 400 eur ...
Dan maar geen 4G.
Weet niet hoe gek je op muziek en het beheer ervan bent, maar de n7 player is echt een must voor me. Werkt met een soort tagcloud van bandnamen en een wall van album art.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:25 schreef Deshain het volgende:
Ben erg tevreden met dit toestel, heb Light Flow geïnstalleerd om de notificatie LEDs per categorie in te delen (werkt niet in stock Android maar per app).
Nog iemand andere goede tips?
Ik gebruik het niet, dus voor mij is het geen verschilquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:41 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Geen 4G haalt de verkoopwaarde wel erg naar beneden
Ben gek op muziek maar niet op mijn telefoonquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:52 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Weet niet hoe gek je op muziek en het beheer ervan bent, maar de n7 player is echt een must voor me. Werkt met een soort tagcloud van bandnamen en een wall van album art.
Heb via Light Flow dit al in mijn notificatiescherm (dat pulldown ding), gebruik het alleen zelden tot nooit.quote:Daarnaast heb ik APNdroid om met een druk op de knop op het bureaublad alle mobiele data en dataroaming uit te zetten.
Als je niet van plan bent om de telefoon 2e hands te verkopen maakt het inderdaad weinig uit.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:04 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Ik gebruik het niet, dus voor mij is het geen verschil
Ik heb 4G maar zou het zo weer terugdraaien naar 3G hoor, thuis en op het werk heb ik altijd WiFi bereik, vrijwel overal waar je komt hebben ze tegenwoordig een hotspot.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:07 schreef IBAZ het volgende:
Als je eenmaal 4G hebt wil je niet meer terug.
Gebruik je ook lockscreen widgets trouwens? Dan kan ik je dashclock aanraden. Clean and simple en er zijn voor allerlei apps extenties te krijgen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:13 schreef Deshain het volgende:
[..]
Ben gek op muziek maar niet op mijn telefoon
[..]
Heb via Light Flow dit al in mijn notificatiescherm (dat pulldown ding), gebruik het alleen zelden tot nooit.
[..]
Als je niet van plan bent om de telefoon 2e hands te verkopen maakt het inderdaad weinig uit.
[..]
Ik heb 4G maar zou het zo weer terugdraaien naar 3G hoor, thuis en op het werk heb ik altijd WiFi bereik, vrijwel overal waar je komt hebben ze tegenwoordig een hotspot.
Sterker nog, je kan ook de custom extensions installeren. Voor elke app kun je een melding inschakelen. Heb zelf bijvoorbeeld google maps ingesteld zodat als ik de navigatie gebruik, het scherm een update weergeeft als ik moet afslaanquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:52 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Gebruik je ook lockscreen widgets trouwens? Dan kan ik je dashclock aanraden. Clean and simple en er zijn voor allerlei apps extenties te krijgen.
Daar heb ik geen last van en ik browse best veel... Ook verschil tussen sneller leeg bij wifi aan vs 3g/hsdpa merk ik niets van.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:01 schreef Skillstorm het volgende:
Merkt iemand dat de batterij gewoon als een baksteen daalt bij browsen? Mijn One kan er meer van denk ik.
Nouja, ik overdrijf heel veel. Maar het is wel merkbaar soms aangezien ik hem dan op lowest brightness heb staan etc.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:04 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last van en ik browse best veel... Ook verschil tussen sneller leeg bij wifi aan vs 3g/hsdpa merk ik niets van.
Geen idee, dat staat bij mij standaard uit, niet geactiveerd.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:08 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nouja, ik overdrijf heel veel. Maar het is wel merkbaar soms aangezien ik hem dan op lowest brightness heb staan etc.
Maakt Google Now uitschakelen een merkbaar verschil btw?
Ah... even rondvragen op XDA misschien. Ik gebruik het vrijwel nooit behalve misschien om het aan mensen te laten zien.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:16 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Geen idee, dat staat bij mij standaard uit, niet geactiveerd.
Ik heb het standaard aan staan en doe zo'n 2 dagen met mijn batterij, Wifi, mobiele data, bluetooth en locatiebepaling standaard aan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:08 schreef Skillstorm het volgende:
Maakt Google Now uitschakelen een merkbaar verschil btw?
Wellicht gebruik ik mijn N5 gewoon veel....quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:26 schreef Deshain het volgende:
[..]
Ik heb het standaard aan staan en doe zo'n 2 dagen met mijn batterij, Wifi, mobiele data, bluetooth en locatiebepaling standaard aan.
Post eens een screenshots van je accu gebruik?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:29 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wellicht gebruik ik mijn N5 gewoon veel....
http://imgur.com/D5Byw3Gquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:18 schreef Motorbass het volgende:
[..]
Post eens een screenshots van je accu gebruik?
Ziet er nog best aardig uit naar mijn mening. Gewoon de helderheid minder zetten en je zult een stuk langer ermee doenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:24 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
http://imgur.com/D5Byw3G
Of wil je van Gsam hebben? Screen is nu full brightness dus ja.
Een gele tint die vanzelf overgaat? Wat verzoorzaakt dat dan? En op welke manier gaat zoiets weg dan?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:17 schreef beantherio het volgende:
- alhoewel het scherm mooi is heeft het wel een licht gele tint. Een bekend probleem (waarvan ik begrijp dat het vanzelf over moet gaan) maar een beetje jammer.
Ik las dat het komt door de lijm tussen het scherm en het touchscreen. Blijkbaar zie je soms een lichte gele tint als die lijm onvoldoende gedroogd is. Naarmate de lijm droogt verdwijnt de tint.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:40 schreef znarch het volgende:
[..]
Een gele tint die vanzelf overgaat? Wat verzoorzaakt dat dan? En op welke manier gaat zoiets weg dan?
Ik weet niet of het aan Google ligt. Het is gewoon KitKat die slecht is voor de accu. Nexus 4 en Nexus 5 gebruikers klagen over een verminderd accu-gebruik...quote:Op maandag 13 januari 2014 13:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Eindelijk ook een Nexus 5 nadat mijn HTC One beschadigd is geraakt. Wat een toffe smartphone is dit het enige wat ik wel minder vind is de accu, zo'n smartphone zou eigenlijk langer mee moeten gaan. Helaas dat Google daar tot nu toe geen prioriteit aangeeft.
Hoe kan het niet aan Google liggen dan als zowel de hard- als software bij hen vandaan komt?quote:Op maandag 13 januari 2014 15:00 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik weet niet of het aan Google ligt. Het is gewoon KitKat die slecht is voor de accu. Nexus 4 en Nexus 5 gebruikers klagen over een verminderd accu-gebruik...
Ik had ook een KitKat-rom naar mijn G2 geflashed, en ook daar ging het naar beneden. En dat ding heeft een grotere accu dan de Nexus 5. Ik haalde echter een dag niet eens (stock rom was ongeveer 32 uur). Met mijn Nexus 4 is het niet anders...
Ben benieuwd hoe de Note 3 het doet en andere niet-Nexus-toestellen wanneer die KitKat krijgen.
Die hardware komt helemaal niet van hen man. De Nexus 5 is gewoon een LG G2 met een ander jasje. Google heeft het contract aan hen gegund, maar qua hardware hebben ze verder geen inbreng.quote:Op maandag 13 januari 2014 15:22 schreef Deshain het volgende:
[..]
Hoe kan het niet aan Google liggen dan als zowel de hard- als software bij hen vandaan komt?
Het assemblage-contract ja, de hardware is gewoon op Google voorspraak gekomen.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:42 schreef Kenju het volgende:
[..]
Die hardware komt helemaal niet van hen man. De Nexus 5 is gewoon een LG G2 met een ander jasje. Google heeft het contract aan hen gegund, maar qua hardware hebben ze verder geen inbreng.
Nee. Check de G2. Verder is er helemaal niets speciaal aan de Nexus 5 of G2 (meerdere toestellen met een Snapdragon 800 en 1080p scherm), dus Google hoeft weinig bijzonders aan te geven. Dat is, als ze dat zouden doen. Maar zo werkt het niet. De Nexus 5 is gewoon de G2, de Nexus 4, de Optimus G. Alleen de Nexus S was wat apart, en met die TI-SoC was Google niet blij. De eerste Nexus was de HTC Desire.quote:Op maandag 13 januari 2014 16:48 schreef Deshain het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 13 januari 2014 16:42 schreef Kenju het volgende:
Het assemblage-contract ja, de hardware is gewoon op Google voorspraak gekomen.
Dan is dit compleet anders.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:34 schreef T_Fuff het volgende:
Eindelijk, morgen komt mijn N5 dan eindelijk
Ben heel benieuwd na 2 jaar iOS. Mijn laatste android ervaring was nog voor gingerbread in elk geval.
Daar ben ik dus zo benieuwd naar, volgens mij is het flink volwassen geworden in de tussentijdquote:
Ja, zeker. Licht, gestroomlijnd, netjes.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:47 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Daar ben ik dus zo benieuwd naar, volgens mij is het flink volwassen geworden in de tussentijd
De advertenties van belsimpel bedoel je. In de gewone winkels zie je hem nergens, dus echt populair zal ie niet worden denk ik.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:00 schreef Apostrof het volgende:
Zie overal busadvertenties van Telfort met de Nexus 5. Is de Nexus echt populair aan het worden?
Same here. Bij mijn werk waren ze op zoek naar nieuwe telefoons en worden waarschijnlijk allemaal Nexus 5, nadat ik die van mij heb laten zien.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:07 schreef beantherio het volgende:
[..]
De advertenties van belsimpel bedoel je. In de gewone winkels zie je hem nergens, dus echt populair zal ie niet worden denk ik.
Ik krijg er wel continu positieve reacties op. Mensen zijn wel erg geïnteresseerd en vinden het een mooi toestel.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:15 schreef Katth het volgende:
[..]
Same here. Bij mijn werk waren ze op zoek naar nieuwe telefoons en worden waarschijnlijk allemaal Nexus 5, nadat ik die van mij heb laten zien.
Lekkah, ik zit zakelijk verplicht met iPhone 5S, zou m graag ruilen voor een N5quote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:15 schreef Katth het volgende:
[..]
Same here. Bij mijn werk waren ze op zoek naar nieuwe telefoons en worden waarschijnlijk allemaal Nexus 5, nadat ik die van mij heb laten zien.
Waar ga je 32 GB mee vol krijgen? Films ?quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:10 schreef Heremeteit het volgende:
En mijn N5 is er ook. Kom van de Note 2 en daarbij vergeleken is 'ie heerlijk licht. Ik weet nog niet of het gaat bevallen dat ik nu nog maar 32GB aan opslag heb, maar dat merken we wel.
Nouja, gaat best snel met muziek/foto/video al.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:28 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Waar ga je 32 GB mee vol krijgen? Films ?
Spotify gebruiken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:36 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nouja, gaat best snel met muziek/foto/video al.
Ah, dat is wel handig, zit toevallig bij Hi met mijn N5. Kan dat ook met een Sim Only abo?quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:11 schreef themole het volgende:
[..]
Spotify gebruiken.
Bij HI kan je nu spotify streamen zonder dat het van je databundel af wordt gehaald.
Geen idee, ik heb spotify 'gratis' bij mijn abo van Hi.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:15 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ah, dat is wel handig, zit toevallig bij Hi met mijn N5. Kan dat ook met een Sim Only abo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |