abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135225784
Volgens mij is het topic van TS nu wel ietsje gekaapt door andermans problemen en een discussie over zonnepanelen/politiek, zonder dat we teruggaan naar het originele probleem.. Misschien kan daar ergens in POL of R&P een topic over geopend worden? :)
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_135225984
Excuus, vond het wel een boeiend uitstapje maar je hebt gelijk :@.
  woensdag 8 januari 2014 @ 11:28:00 #178
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_135226111
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 10:46 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Wat zou de gemeente moeten handhaven dan?
Container op parkeerplaats?
Borden plaatsen?
Pardon?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_135226315
Eerst gaat men parkeerplaatsen kapen! Nu ook nog me topic

:(

Nee, onzin!

Ik heb bij de Gemeente nogmaals een melding gemaakt hiervan ( de afdeling parkeerbeleid, openbare ruimte verstopt zich achter een formulier en zijn niet te bellen) Ik heb hierbij ook uitleg gevraagd over de status van de oplaadpaal.
  woensdag 8 januari 2014 @ 11:43:03 #180
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135226588
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 11:35 schreef _The_General_ het volgende:
Ja, het is bijna een kunst maar op een of andere manier weet X ieder topic tot X-topic te maken :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 8 januari 2014 @ 11:48:07 #181
416284 Maargoed.
Zakelijkheid pur sang.
pi_135226769
quote:

Als je 'me' als bezittelijk voornaamwoord gebruikt dan is dat niet meer dan terecht.
☭☭ You are a traitor to the motherland ☭☭
pi_135226841
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 11:48 schreef Maargoed. het volgende:

[..]

Als je 'men' als bezittelijk voornaamwoord gebruikt dan is dat niet meer dan terecht.
Dat doet hij toch niet, prutser.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_135226843
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 11:48 schreef Maargoed. het volgende:

[..]

Als je 'men' als bezittelijk voornaamwoord gebruikt dan is dat niet meer dan terecht.
Als een parkeerplaats openbaar is, is niets van mij :) Maar ook niet van een ander :)
  woensdag 8 januari 2014 @ 11:51:04 #184
416284 Maargoed.
Zakelijkheid pur sang.
pi_135226853
quote:
6s.gif Op woensdag 8 januari 2014 11:50 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat doet hij toch niet, prutser.
Er staat 'me'. Foutje.
☭☭ You are a traitor to the motherland ☭☭
pi_135226923
Maargoed!
pi_135227171
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 11:28 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Container op parkeerplaats?
Dat zie ik wel meer, ik ben niet op de hoogte met de APV terzake.
quote:
Borden plaatsen?
Ja, die kunnen ze verwijderen, zoals ik schreef. Maar dat heeft op zich helemaal geen rechtsgevolg wat betreft de beschikbaarheid van parkeerplaatsen.

quote:
Pardon?
Geeft niks, sommige mensen hebben nou eenmaal de reflex om te verwachten dat de overheid hun probleempjes meteen oplost zonder dat ze er zelf iets voor hoeven doen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 8 januari 2014 @ 12:08:28 #187
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_135227363
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:02 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat zie ik wel meer, ik ben niet op de hoogte met de APV terzake.

[..]

Ja, die kunnen ze verwijderen, zoals ik schreef. Maar dat heeft op zich helemaal geen rechtsgevolg wat betreft de beschikbaarheid van parkeerplaatsen.

[..]

Geeft niks, sommige mensen hebben nou eenmaal de reflex om te verwachten dat de overheid hun probleempjes meteen oplost zonder dat ze er zelf iets voor hoeven doen.
Sorry, indien een overheid eigenaarschap claimen zijn ze probleemeigenaar. Overheid hoeft zich voor mij vrijwel nergens tegenaan te bemoeien, maar dat doet ze constant. Dat kan niet vrijblijvend en willekeurig zijn.
Men is er ook als de kippen bij parkeermeters te plaatsen in de openbare ruimte.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 8 januari 2014 @ 13:25:20 #188
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_135229797
quote:

Nee, onzin!

Ik heb bij de Gemeente nogmaals een melding gemaakt hiervan ( de afdeling parkeerbeleid, openbare ruimte verstopt zich achter een formulier en zijn niet te bellen) Ik heb hierbij ook uitleg gevraagd over de status van de oplaadpaal.
Om welke gemeente gaat het?
Elke gemeente is namelijk te bellen, een afdeling hoeft niet met telefoonnummer bekend te zijn.
Probeer eens 14<kengetal> en leg je verhaal voor aan de persoon die opneemt en vraag doorverbonden te worden naar de juiste afdeling (veelal een afdeling Handhaving en niet Openbare Ruimte).
  woensdag 8 januari 2014 @ 13:45:56 #189
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135230468
Wat je ook kunt doen, is samen met de buren gewoon alle andere parkeerplaatsen claimen, desnoods met namen van bedrijven die er helemaal niet zitten of zelfs niet bestaan.
De hele parkeerplaats vol bordjes, dan gaan ze rap genoeg handhaven.

Wel jammer dat je zelf geen elektrische auto hebt, een bordje "Generals Electric" zou wel leuk geweest zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 08-01-2014 13:52:29 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_135230658
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 11:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, het is bijna een kunst maar op een of andere manier weet X ieder topic tot X-topic te maken :{
Oh, gelukkig, het ligt niet aan mij!
Ja doei.
  woensdag 8 januari 2014 @ 14:00:28 #191
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135230945
quote:
10s.gif Op woensdag 8 januari 2014 13:51 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Oh, gelukkig, het ligt niet aan mij!
Nee hoor, het is een bekend fenomeen. Helaas.
Maar goed als je op zoveel vlakken ervaringsdeskundige bent, dan kun je ook niet anders dan het de hele wereld constant in hun gezicht wrijven.

Je zult goddomme maar een weduwe van een militair zijn, met een mishandelende ex, een toyboy, zonen die je dan weer wel en dan weer niet willen zien, een stiefdochter, een verleden als verpleegkundige en medewerker HRM hebben en mezelf voordoen als jurist en ook nog werkloos zijn, dan dan zijn parkeerproblemen het enige wat nog ontbreekt, maar ook die leegte is godzijdank opgelost.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_135231066
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar goed als je op zoveel vlakken ervaringsdeskundige bent, dan kun je ook niet anders dan het de hele wereld constant in hun gezicht wrijven.

Je zult goddomme maar een weduwe van een militair zijn, met een mishandelende ex, een toyboy, zonen die je dan weer wel en dan weer niet willen zien, een stiefdochter, een verleden als verpleegkundige en medewerker HRM hebben en mezelf voordoen als jurist en ook nog werkloos zijn, dan dan zijn parkeerproblemen het enige wat nog ontbreekt, maar ook die leegte is godzijdank opgelost.
Was dat niet het hele probleem, dat die parkeerplaats niet leeg was?
Ja doei.
pi_135231572
quote:

[..]

Klinkt als het verleden van een personage in een willekeurige soap. Is haar vader soms de vader van een van de kinderen?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 8 januari 2014 @ 14:21:18 #194
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135231796
quote:
10s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:03 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Was dat niet het hele probleem, dat die parkeerplaats niet leeg was?
Ja, ik had idd beter "opgevuld" kunnen gebruiken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_135231825
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, ik had idd beter "opgevuld" kunnen gebruiken.
Dan hadden we beter naar SEX kunnen gaan ;(
Ja doei.
pi_135231929
Deze situatie vraagt gewoon om een leuke matige grap
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  woensdag 8 januari 2014 @ 14:27:01 #197
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_135232021
quote:
19s.gif Op woensdag 8 januari 2014 09:22 schreef Gunner het volgende:
[ afbeelding ]

zo'n bord staat er (niet de parkeergarage waar ik het over had overigens).
Ach, er zijn ook parkeerplaatsen speciaal voor vrouwen.
pi_135236315
quote:

[..]

Jeetje, het zit je wel erg hoog en je hebt duidelijk een grote behoefte me te volgen en alles op te slaan. Zit je een beetje met je eigen saaie leventje in de knoop? Midlife crisis of zo?
  woensdag 8 januari 2014 @ 16:25:01 #199
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_135236896
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:11 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Jeetje, het zit je wel erg hoog en je hebt duidelijk een grote behoefte me te volgen en alles op te slaan. Zit je een beetje met je eigen saaie leventje in de knoop? Midlife crisis of zo?
Nee muts, ik volg jou niet, jij verpest alle topics die ik al volg.....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_135236967
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee muts, ik volg jou niet, jij verpest alle topics die ik al volg.....
Ach erm.. :W

Focus dan niet zo op het feit dat ik een meer bewogen leven heb gehad dan jij.. grijze muis..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')