Wil je het bord storneren of 50 cent in een nabijgelegen parkeermeter stoppen en vervolgens de container kapot trappen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:24 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Deze situatie vraagt gewoon om een leuke matige grap
Voor een mod is deze post wel van een heel bedenkelijk niveau.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
Moet je geen boeken gaan kaften ofzo?
MoBo van niveau betichtenquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:46 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Voor een mod is deze post wel van een heel bedenkelijk niveau.
MotorBoot vrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Meer niveau in die post dan in al jou postsquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:46 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Voor een mod is deze post wel van een heel bedenkelijk niveau.
Mee eens.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:46 schreef Maax het volgende:
[..]
Meer niveau in die post dan in al jou posts
Beetje hypocriet. Er zijn vast zaken waarvan jij wel profiteert en ik niet, terwijl ik er ook belasting voor betaal. Nederland is een samenleving waarbinnen we allemaal wat bijdragen aan het in stand houden van deze samenleving. Ik stel voor dat je verhuist naar Wit-Rusland, Noord-Korea, de USA of anderssoortig land waar je jezelf maar moet zien te redden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:57 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Prima om ze toe te staan, niet prima om ze dan te reserveren ten kostte van niet EV rijders die ook belasting betalen voor die plekken.
Je vergeet nog een ziekte en een expert in het maken van iets lekkers met behulp van een sous vide.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee hoor, het is een bekend fenomeen. Helaas.
Maar goed als je op zoveel vlakken ervaringsdeskundige bent, dan kun je ook niet anders dan het de hele wereld constant in hun gezicht wrijven.
Je zult goddomme maar een weduwe van een militair zijn, met een mishandelende ex, een toyboy, zonen die je dan weer wel en dan weer niet willen zien, een stiefdochter, een verleden als verpleegkundige en medewerker HRM hebben en mezelf voordoen als jurist en ook nog werkloos zijn, dan dan zijn parkeerproblemen het enige wat nog ontbreekt, maar ook die leegte is godzijdank opgelost.
Punt is dat ik geen affiniteit heb met dit forum en daarom mijn vingers er liever niet aan brand, maar ik heb gedeeltelijk gedaan wat je vroeg. Bij deze dus de vraag om weer ontopic door te gaan.quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sinds wanneer wordt hulp, die kennelijk hard nodig is als ze na een dag nog niet aan dit topic zijn toegekomen, niet gewaardeerd? Wat valt er niet aan te waarderen?
Merkwaardig.
En degenen die de bordjes hebben neergezet gaan dan niet tegen jou zeuren?quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:24 schreef LordLynx het volgende:
Ontopic dan
Die container lijkt mij niet mogen, het is een parkeerplek, geen uitbreidingsplek voor het bedrijf. Wel vreemd dat de gemeente hier niets aan wil doen....
Die plek met een bordje 'gereserveerd voor bedrijf' zou ik proberen zo veel mogelijk te bezetten met andere auto's. Ik heb hier bij het station (waar dus extreem parkeerplaatsentekort is) ook een of ander ontmoetingscentrum die een half terrein vol heeft staan met zulke bordjes, keertje nagevraagd maar dat zijn ook gewoon normale parkeerplaatsen dus daar zet ik gewoon lekker mijn auto neer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |