quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:05 schreef Jaaaaa het volgende:
Om mijn moeder even te vertellen hoe zij zich in huis gedraagt.
Nee, had dat woord paar maand geleden gehoord/opgezocht en ben het vergeten. Ik kan niet functioneren zolang ik niet weet welk woord het is
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:05 schreef Jaaaaa het volgende:
Nee, had dat woord paar maand geleden gehoord/opgezocht en ben het vergeten. Ik kan niet functioneren zolang ik niet weet welk woord het is
Het eerste woord dat nu in mij opkomt is Autist! Maar daar zit geen R inquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:05 schreef Jaaaaa het volgende:
Despoot.quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:00 schreef Jaaaaa het volgende:
Echt waar het heeft te maken met iemand die de macht of het besturen/regeren opeist
Regeringsleider als scheldwoord naar je moeder omdat ze haar macht laat gelden?quote:Op woensdag 8 januari 2014 00:22 schreef arjan1112 het volgende:
nog steeds niet het woord
regeringsleider van mij komt dan nog het beste erbij
Regentquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:26 schreef arjan1112 het volgende:
Het moest toch met een 'r ' beginnen
ik zie er geen andere tussen staan
Ja, die laatste ging te ver. Veeeel te ver.quote:
Presidentquote:
Wat heb ik gewonnen? Een nachtje met je moeder?quote:
Gezien zijn intelligentie (en de vermoedelijke van ma), had ie haar ook thesaurus kunnen noemen, en dan dacht zij dat ze een reptiel genoemd werd.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:18 schreef SpecialK het volgende:
TS heeft een thesaurus nodig om voor zichzelf op te komen
Pak van mijn hart.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:24 schreef Jaaaaa het volgende:
en nee geen nachtje met mijn moeder. btw EQ heb ik van haar;)
Als je een jongen bent je IQ waarschijnlijk ook.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:24 schreef Jaaaaa het volgende:
hypothese lage intilligentie is bewezen wanneer men een woord niet weet klopt natuurlijk niet.
Intelligentie hangt van meerdere factoren af. Onder andere hoe snel informatie verwerkt wordt.
en nee geen nachtje met mijn moeder. btw EQ heb ik van haar;)
Hoe dat zo? Waarom niet EQ?quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je een jongen bent je IQ waarschijnlijk ook.
Eh, nee hij zei EQ. Maar goed, jongens krijgen hun IQ (en EQ) van hun moeder en meisjes van hun vader?quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat misschien ook wel, maar het ging om het IQ.
Meisjes van hun vader en moeder.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eh, nee hij zei EQ. Maar goed, jongens krijgen hun IQ (en EQ) van hun moeder en meisjes van hun vader?
Is dat echt zo? Dus ik moet een intelligente vrouw trouwen om een slimme zoon te krijgen?quote:
Dat staat nog niet vast, maar het lijkt erop dat het met het vrouwelijk chromosoom meekomt.quote:
Yep, als je intelligente zonen wilt dan moet je zorgen dat ze een intelligente moeder hebben.quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Dus ik moet een intelligente vrouw trouwen om een slimme zoon te krijgen?
Goed dat je het zegt...
Wajong heet datquote:Op woensdag 8 januari 2014 02:02 schreef Jaaaaa het volgende:
maar als de moeder intelligent is en geen EQ heeft zouden je zonen dan meer kans maken op de autisme jackpot?
"Je bent een vieze.. vuile.."quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:18 schreef SpecialK het volgende:
TS heeft een thesaurus nodig om voor zichzelf op te komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |