Poezen hebben een eigen willetje zeggen ze weleens..... Vraag me af of je iets gedaan moet hebben.quote:
Goedemorgen dankjewel!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:02 schreef Buurpoes het volgende:
Mogguh allen behalve rival. Met de speciale groeten aan Dven
Ik heb nou eenmaal altijd iets gedaanquote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:06 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Poezen hebben een eigen willetje zeggen ze weleens..... Vraag me af of je iets gedaan moet hebben.
waar moet je in komen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:08 schreef Dven het volgende:
Net 500 meter gezwommen. Merk wel dat ik er weer effetjes in moet komen
Liefst niet in dingen die aanvoelen alsof ik het spreekwoordelijke worstje door een lege hal gooi. Of een diepe duik neem in een lauw olympisch bad, in dit gevalquote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:13 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
waar moet je in komen?seksverslaafd??
die heb je van Theo Maassen gejatquote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Liefst niet in dingen die aanvoelen alsof ik het spreekwoordelijke worstje door een lege hal gooi. Of een diepe duik neem in een lauw olympisch bad
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit langer dan vijf seconde naar de heer Maassen heb geluisterdquote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:19 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
die heb je van Theo Maassen gejat!!! alleen was het bij hem een frikandel
Theo Maassen![]()
Dven
"heer"quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit langer dan vijf seconde naar de heer Maassen heb geluisterd
zo natuurlijk is dat nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:29 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik het wist was ik allang bezig met goedmaken natuurlijk!
*kijkt in dm*quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:29 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik het wist was ik allang bezig met goedmaken natuurlijk!
Ik laat het over me heen komen maar anders had ik geen hulp nodig hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:34 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
just did. wat ga je er aan doen en wie neem je mee
Deze man spreekt de waarheidquote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:13 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb nou eenmaal altijd iets gedaan
volgens mij heeft hij alleen op z'n werk kleren aanquote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:46 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op iets aangekleders...
Zo beter?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:46 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op iets aangekleders...
En op verjaardagen, meestalquote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:48 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
volgens mij heeft hij alleen op z'n werk kleren aan
Dus hij stuurt niet eens een gloednieuwe fotoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:48 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
volgens mij heeft hij alleen op z'n werk kleren aan
Jij weet niet wat ik kreegquote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus hij stuurt niet eens een gloednieuwe foto![]()
Buurpoes is niet meer waard dan al gebruikt materiaal
Klopt!quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt!
Laten we dat ook vooral zo houden
quote:My New Pink Button
Ziet je vagina er wat afgeleefd uit? Geen probleem, My New Pink Button bracht een verf op de markt die niet bestemd is om je schaamhaar te kleuren, maar je schaamhuid. Om de wangetjes weer mooi te doen blozen... Verkrijgbaar in vier verschillende tinten, van felrood tot zachtroze.
was dit er voor of na het anusbleekmiddel?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.mynewpinkbutton.com/![]()
![]()
![]()
http://www.flair.be/nl/se(...)e-vagina-accessoires
Is wel iets voor Vrouwen van jouw leeftijd natuurlijk.... beetje de boel opfrissenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.mynewpinkbutton.com/![]()
![]()
![]()
http://www.flair.be/nl/se(...)e-vagina-accessoires
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:02 schreef rival het volgende:
[..]
Is wel iets voor Vrouwen van jouw leeftijd natuurlijk.... beetje de boel opfrissen
Jij bent wel bezig vanmorgen...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:02 schreef rival het volgende:
[..]
Is wel iets voor Vrouwen van jouw leeftijd natuurlijk.... beetje de boel opfrissen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |