SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:11 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in het FUT 14 topic!
FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3, PS4, Xbox 360 en Xbox One kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.
Linkjes:
- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://ultimateteamtrading.net/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Perfect Links: http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/gk-cb/gold
- Squad Builder en spelerinformatie: www.wefut.com
Ik presenteer u, in bijna willekeurige volgorde:SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
quote:Ik leefquote:Alleen heb ik geen tijd en zin meer in FIFA ( en Fok! deels
)
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Eindelijk iemand die er voor uitkomt dat hij ons gewoon laat zittenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Ik leefAlleen heb ik geen tijd en zin meer in FIFA ( en Fok! deels
)
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Handschoen verkocht ik eerst met moeite voor 350. Nu zet ik er een aantal op 150 start en na 10 minuten al een bod van 750
Heb je dan 1 handschoen of 2?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Handschoen verkocht ik eerst met moeite voor 350. Nu zet ik er een aantal op 150 start en na 10 minuten al een bod van 750![]()
Inderdaad, gaat helemaal nergens over. Ik heb vanochtend weer een zwikkie te koop gezet: dit lijkt het beste moment om je consumables nog te slijten. Zeker als volgende week massaal packs geopend gaan worden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Handschoen verkocht ik eerst met moeite voor 350. Nu zet ik er een aantal op 150 start en na 10 minuten al een bod van 750NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik lurkte enkele keren mee maar er is wel een daling qua activiteit hier in het topicquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die er voor uitkomt dat hij ons gewoon laat zittenTevens is de Xbox de deur uit en haal ik waarschijnlijk een PS4 tegen meivakantie aan.
Hala Madrid !
PS4 ja?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:31 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik lurkte enkele keren mee maar er is wel een daling qua activiteit hier in het topicTevens is de Xbox de deur uit en haal ik waarschijnlijk een PS4 tegen meivakantie aan.
![]()
![]()
Ik heb er in de vakantie 2 dagen op kunnen spelen en het beviel prima. Xbox komt wrss eind dit jaar pas in NL. Teveel moeite om alles via het buitenland te doen.quote:Hala Madrid !
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:31 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik lurkte enkele keren mee maar er is wel een daling qua activiteit hier in het topicTevens is de Xbox de deur uit en haal ik waarschijnlijk een PS4 tegen meivakantie aan.
Eindelijk een echte man.
Yup, het is minder druk. Denk niet dat dat komt omdat de gebruikelijke mensen minder posten, maar omdat het aantal posters gedaald is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:31 schreef BDIL het volgende:
[..]
EN DAT IS DUS OOK JOUW SCHULD IWAN. JIJ BENT MEDESCHULDIG AAN DEZE NEERWAARTSE SPIRAAL!NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Echt veel moeite om iets te bestellen via Amazon ja. Maat van mij heeft een PS4 en dat is echt een prima ding alleen die controller blijft kut kan niet wennen aan die pokejesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb er in de vakantie 2 dagen op kunnen spelen en het beviel prima. Xbox komt wrss eind dit jaar pas in NL. Teveel moeite om alles via het buitenland te doen.![]()
Achja iets blijft nooit eeuwig dalen,gamen is op deze gen een gesloten zaak wat mij betreft.EA mag wel wat aan de inhoud van FUT doen anders is het volgend jaar weer 3 keer niks.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Yup, het is minder druk. Denk niet dat dat komt omdat de gebruikelijke mensen minder posten, maar omdat het aantal posters gedaald is.
EN DAT IS DUS OOK JOUW SCHULD IWAN. JIJ BENT MEDESCHULDIG AAN DEZE NEERWAARTSE SPIRAAL!Hala Madrid !
Iwan batta geven op de PS4.
Met Iwan clubben
quote:Jij gaat ook als een blad aan een boom om zegquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Echt veel moeite om iets te bestellen via Amazon ja. Maat van mij heeft een PS4 en dat is echt een prima ding alleen die controller blijft kut kan niet wennen aan die pokejes
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vind de pookjes juist meevallen, had meer last van de triggers. Maar de graphicsquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Echt veel moeite om iets te bestellen via Amazon ja. Maat van mij heeft een PS4 en dat is echt een prima ding alleen die controller blijft kut kan niet wennen aan die pokejes
Hala Madrid !
Sarcasme niet herkennenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Jij gaat ook als een blad aan een boom om zeg. Als je een beetje had opgelet dan weet je dat ik beide next gen consoles uiteindelijk ga kopen net zoals ik met de 360 en PS3 heb gedaan. Alleen vind ik het onzin om ze nu beide tegelijk te kopen
![]()
Ze zitten zo gaar op die controllerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:37 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik vind de pookjes juist meevallen, had meer last van de triggers. Maar de graphics![]()
Sorry, waarschijnlijk heb ik niet opgelet. Misschien komt dat omdat ik meer dan geregeld vroegtijdig afhaak bij jouw postsquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sarcasme niet herkennen. Als je een beetje had opgelet dan weet je dat ik beide next gen consoles uiteindelijk ga kopen net zoals ik met de 360 en PS3 heb gedaan. Alleen vind ik het onzin om ze nu beide tegelijk te kopen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja hoor, mevrouw heeft het voor elkaar. Ze mag eindelijk parkeren in de parkeergarage![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Watskeburt?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ja hoor, mevrouw heeft het voor elkaar. Ze mag eindelijk parkeren in de parkeergarage
Dat is dan ook heel verstandig want het aantal serieuze posts van mij in dit topic zijn op 2 handen te tellenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sorry, waarschijnlijk heb ik niet opgelet. Misschien komt dat omdat ik meer dan geregeld vroegtijdig afhaak bij jouw posts![]()
![]()
Wtf, die verkoop ik altijd voor 1500quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Handschoen verkocht ik eerst met moeite voor 350. Nu zet ik er een aantal op 150 start en na 10 minuten al een bod van 750![]()
![]()
Serieus?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wtf, die verkoop ik altijd voor 1500![]()
Gespot: meneer die altijd zijn spulletjes voor meer verkoopt dan de rest van de marktquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wtf, die verkoop ik altijd voor 1500
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Sucky sucky 5 dollar.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ze heeft promotie gemaakt.En ik snap niet hoe dat heeft kunnen gebeuren
Ja.quote:
Al heb ik alles al verkocht voor nieuwjaar, maar handschoenen liepen altijd wel hoor bij mij. I.t.t. schaduwen en jagers, die waren echt konko tot vlak voor nieuwjaar.![]()
Hopelijk doet Kat het ook een beetje goed dan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:45 schreef DutchSL het volgende:
Ja.
Al heb ik alles al verkocht voor nieuwjaar, maar handschoenen liepen altijd wel hoor bij mij. I.t.t. schaduwen en jagers, die waren echt konko tot vlak voor nieuwjaar.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Onmogelijk. Met zo'n rotkop moet je 500 dollar bijbetalen
Maak eens een sneaky pic.
En de laatste posters hier direct uit dit topic wegjagen? Ik wil het niet op mijn geweten hebben.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Er worden hier ook foto's van koeien met snikkels in hun neus gepost dus zo erg zal het wel niet zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En de laatste posters hier direct uit dit topic wegjagen? Ik wil het niet op mijn geweten hebben.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gregory gaat gewoon uit de basis.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Denk niet dat hij daar 2de viool gaat spelen en al helemaal niet 3de viool als Jallet terug isRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Is Potsie jaloers?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ze heeft promotie gemaakt.En ik snap niet hoe dat heeft kunnen gebeuren
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Niet echt gunstig voor het Nederlands elftal. Zit er sowieso 1 op de bank die weinig aan spelen toekomt.quote:![]()
Ik prefereer dan toch echt een koe een snikkel. Zeker in de wetenschap dat die gefotoshopped is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Er worden hier ook foto's van koeien met snikkels in hun neus gepost dus zo erg zal het wel niet zijn.1 miljoentje en Darryl is wegquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die gasten kunnen toch gewoon geld neer klappen voor een Piszcek ofzo?quote:
Hij kan dan beter in de zomer weggaan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niet echt gunstig voor het Nederlands elftal. Zit er sowieso 1 op de bank die weinig aan spelen toekomt.
Wel leuk dat zo'n club gewoon een speler koopt als er iemand geblesseerd is.
Op haar nieuwe auto van de zaak (een Prius): neequote:
Op haar graftakkerige gezicht: nee
Op het feit dat ze promotie maakt terwijl ze daar helemaal niks inhoudelijk goeds voor heeft gedaan afgelopen jaar: ja.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Denk je dat serieus?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gregory gaat gewoon uit de basis.![]()
Ik denk ook niet dat Janmaat weg wil met het ook op het WK. Hij is nu nog de eerste man.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij kan dan beter in de zomer weggaan.
Wel leuk dat zo'n club gewoon een speler koopt als er iemand geblesseerd is.![]()
Ik denk zelfs dat hij Lucas zijn plek inneemt op RM.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hebben jullie een HR afdeling? Want die zouden wel beter moeten weten. Promotie hoor je niet zomaar te krijgen natuurlijk. Zeker als je de motivatie en tevredenheid van de andere medewerkers hoog wilt houdenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Op haar nieuwe auto van de zaak (een Prius): nee
Op haar graftakkerige gezicht: nee
Op het feit dat ze promotie maakt terwijl ze daar helemaal niks inhoudelijk goeds voor heeft gedaan afgelopen jaar: ja.
---Ibra
------Janmaat
-------van der Wiel
Tuurlijk hebben we die. Maar die gaan daar niet over; dat is het taakje van de betreffende leidinggevende. En als je als afdeling direct onder de CEO valt, kun je met een beetje handige windowdressing veel verdoezelen. Die beste man heeft namelijk nog wel wat andere dingetjes aan zijn hoofd ookquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hebben jullie een HR afdeling? Want die zouden wel beter moeten weten. Promotie hoor je niet zomaar te krijgen natuurlijk. Zeker als je de motivatie en tevredenheid van de andere medewerkers hoog wilt houden
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat lijkt me realistischer want die Lucas speelt als een natte krantquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat hij Lucas zijn plek inneemt op RM.![]()
weet niet of Potsie voor de overheid werkt maar daar telt bevriend zijn met de bazen vaak genoeg meer mee dan vaardighedenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hebben jullie een HR afdeling? Want die zouden wel beter moeten weten. Promotie hoor je niet zomaar te krijgen natuurlijk. Zeker als je de motivatie en tevredenheid van de andere medewerkers hoog wilt houden
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik zou oppassen als ik Ibra was. Anders wordt hetquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
---Ibra
------Janmaat
-------van der Wiel
---Janmaat
------ibra
--------van der wielFeyenoord Rotterdam![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zou oppassen als ik Ibra was. Anders wordt het
---Janmaat
------ibra
--------van der wiel
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maar die kunnen daarin wel begeleiden. Oneerlijkheid is en blijft een probleem in het bedrijfsleven (misschien ook wel logisch), maar zonder dat mensen het zien, lopen de goede werknemers weg.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben we die. Maar die gaan daar niet over; dat is het taakje van de betreffende leidinggevende. En als je als afdeling direct onder de CEO valt, kun je met een beetje handige windowdressing veel verdoezelen. Die beste man heeft namelijk nog wel wat andere dingetjes aan zijn hoofd ookHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik denk eerder dat de rechterkant helemaal voor Janmaat is en de linkerkant gevuld is met 9 spelers.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zou oppassen als ik Ibra was. Anders wordt het
---Janmaat
------ibra
--------van der wielRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het is overal zo Tankie. Zo werkt het gewoon. Ik kwam na mijn afstuderen bij een van de big four te werken, en wist (naief als ik was) niet wat ik zag bij al dat ellebogenwerk. Gaandeweg ga je dingen herkennen, ontwikkel je mensenkennis en leer je wel voor jezelf opkomen, anders heb je echt een probleem. En het is niet zo dat ik hierdoor promotie misloop ofzo; voor mij persoonlijk is het verder niet relevant, maar ik gun het haar gewoon nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar die kunnen daarin wel begeleiden. Oneerlijkheid is en blijft een probleem in het bedrijfsleven (misschien ook wel logisch), maar zonder dat mensen het zien, lopen de goede werknemers weg.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vond vandaag een extra gerijpte blauwe kaas in mijn tasNiet in de koelkast gelegd. Nog van voor de vakantie.
![]()
Ok mijn hele monitor en bureau zit nu onder de grapefruitsap.
Gofferdomme wat zijn jullie sloom met posten. Nu pas rond 350 topics. Ik moet maar eens meehelpen
4-0![]()
mmmmquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:07 schreef StijnDa het volgende:
Ik vond vandaag een extra gerijpte blauwe kaas in mijn tasNiet in de koelkast gelegd. Nog van voor de vakantie.
Feyenoord Rotterdam![]()
Bij mij was het een mandarijn, maar die was nog redelijk normaal qua uiterlijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:07 schreef StijnDa het volgende:
![]()
Ik had een big mac in mijn tas zitten. Nog helemaal zoals hij hoorde te zijn. Smaakte prima trouwensquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bij mij was het een mandarijn, maar die was nog redelijk normaal qua uiterlijk.Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik had een big mac in mijn tas zitten. Nog helemaal zoals hij hoorde te zijn. Smaakte prima trouwens
Had ik laatst ook, een Big Mac gekocht en pas 2 dagen later opgegeten. Zag er nog helemaal goed uit en smaak was niet anders.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Een big mac kopen en niet direct opetenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik had een big mac in mijn tas zitten. Nog helemaal zoals hij hoorde te zijn. Smaakte prima trouwens![]()
Niet erg verrassend dat er niets mee is gebeurd. Zooi.![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik had een big mac in mijn tas zitten. Nog helemaal zoals hij hoorde te zijn. Smaakte prima trouwens![]()
WTF.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:12 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Had ik laatst ook, een Big Mac gekocht en pas 2 dagen later opgegeten. Zag er nog helemaal goed uit en smaak was niet anders.
Gewoon je hele TP vullen met Ieren want Maart zit er alweer aan te komen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zo maar eens alles verkopen van waarde in mijn club al zal ik wel al te laat zijnRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dik 200K verlies gemaakt met Zlatan in een paar dagen.
Even alle Keanes opkopen brbquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gewoon je hele TP vullen met Ieren want Maart zit er alweer aan te komen.![]()
Kom dan, bitch!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zo'n spits en dan zo'n kutteam eromheen._
[..]
ja allemaal nieuwe shirts moeten kopen want ik scheur er elke dag wel uit een paar [ afbeelding ]
Ik rape je anus.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja tegen mijn team vol met Ho'squote:
Tevens:
Not this shit again..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Not this shit again..half 1 ging het zeker niet uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nope, hij zat om 1 uur nog op de Skypesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
half 1 ging het zeker niet uit?![]()
Jottum.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:55 schreef el-blanchito het volgende:
Zaten er ook noord-ieren bij dat St. Patrickstoernooi?
Zijn jullie serieus nu al aan het inslaan?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb er al 2000quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jottum.
Zijn jullie serieus nu al aan het inslaan?Feyenoord Rotterdam![]()
Duh! Ik heb al 80 MCGeadysquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jottum.
Zijn jullie serieus nu al aan het inslaan?
Beter vroeg dan laat, mattie.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Godver
Dat begint serieus pas in maartRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
M-C-geady gewoon voor discard prijs oppikken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot na de marktcrash, waarde kompaanRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Duff is op RM nog best een redelijk alternatief. Ik denk dat ik eens ga voor een positie waarbij helemaal geen alternatieven zijnquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
M-C-geady gewoon voor discard prijs oppikken.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
71 pace een redelijk alternatief noemenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Duff is op RM nog best een redelijk alternatief. Ik denk dat ik eens ga voor een positie waarbij helemaal geen alternatieven zijn![]()
![]()
![]()
O ja, ik zit hier forum dat verdacht veel op Xboxworld begint te lijkenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
71 pace een redelijk alternatief noemen![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kwestie van vraag knul. Denk je niet dat die engelse kutkiddo's allemaal liever wat extra betalen voor de pace van McGeady?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
O ja, ik zit hier forum dat verdacht veel op Xboxworld begint te lijken![]()
quote:Jeboii
Waarschijnlijk wel knul. Maar er zijn genoeg formaties waarin je geen RM of RW nodig hebt...en andere posities heb je altijd nodigquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kwestie van vraag knul. Denk je niet dat die engelse kutkiddo's allemaal liever wat extra betalen voor de pace van McGeady?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel knul. Maar er zijn genoeg formaties waarin je geen RM of RW nodig hebt...en andere posities heb je altijd nodig![]()
![]()
Het is nu al te laat om heel veel Colemans in te slaan want hij kost bijna 10k en de IF is helemaal duur. Maar misschien krijgt hij wel een UP naar een gold.![]()
Kohlmann lijkt er een beetje op, maar die schijnt op links te spelenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is nu al te laat om heel veel Colemans in te slaan want hij kost bijna 10k en de IF is helemaal duur. Maar misschien krijgt hij wel een UP naar een gold.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, en Coleman speelt op rechts.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kohlmann lijkt er een beetje op, maar die schijnt op links te spelen
Het was vorig jaar wel mooi, niet alleen had ik toen makkelijk winst doordat ik Ieren in bronze packs had maar ik had die dag ook nog veel goede bronzes in een pack![]()
![]()
Het gaat nu al he-le-maal nergens over
Een LB waar werkelijk niemand normaal naar om zou kijken zoals die O'Brien, heeft nu al een laagste BIN van 3k
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Waarom zijn die Ieren dan nu al zo duur?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Het gaat nu al he-le-maal nergens over
Een LB waar werkelijk niemand normaal naar om zou kijken zoals die O'Brien, heeft nu al een laagste BIN van 3k![]()
Misschien omdat er niets zo voorspelbaar is als zo'n St. Patrick's Day tournament?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom zijn die Ieren dan nu al zo duur?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
Die heb ik ook nog + nog 2 pagina's bronze.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Op zich vind ik dat toernooi met (noord)ieren ook altijd wel tof. Het dwingt mensen eens tot het maken van een ander team, en je speelt weer eens tegen wat anders dan Ibarbo en Aubamedinges.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wel jammer dat het blijkbaar te moeilijk is om de rest van het jaar zulke toernooitjes te maken... Een toernooi met alleen spelers van 1 of een klein aantal landen ofzo.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Op zich vind ik dat toernooi met (noord)ieren ook altijd wel tof. Het dwingt mensen eens tot het maken van een ander team, en je speelt weer eens tegen wat anders dan Ibarbo en Aubamedinges.![]()
Dit inderdaad ja. Of gewoon met de vereisten van de KarperCupquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wel jammer dat het blijkbaar te moeilijk is om de rest van het jaar zulke toernooitjes te maken... Een toernooi met alleen spelers van 1 of een klein aantal landen ofzo.
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Vorig jaar hebben we wel toernooien gehad met volledig MLS, Tippeligaen, mix van Dortmund en Madrid of Barca en Bayern. Dit jaar is het nog best wel armoe troef eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wel jammer dat het blijkbaar te moeilijk is om de rest van het jaar zulke toernooitjes te maken... Een toernooi met alleen spelers van 1 of een klein aantal landen ofzo.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Eredivisietoernooi ook nog geloof ikquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vorig jaar hebben we wel toernooien gehad met volledig MLS, Tippeligaen, mix van Dortmund en Madrid of Barca en Bayern. Dit jaar is het nog best wel armoe troef eigenlijk.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Yup. En ik meen me iets te herinneren met Ghanezen en Nigerianen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:24 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Eredivisietoernooi ook nog geloof ikNAC Breda
Rèsbaarge![]()
En iets met die landen die toen nog meededen aan de Gold Cup waardoor spelers uit Costa Rica en Panama heel duur werden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Yup. En ik meen me iets te herinneren met Ghanezen en Nigerianen.![]()
Ook dat ja. Costa Rica, Panama, VS en Mexico, meen ik.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En iets met die landen die toen nog meededen aan de Gold Cup waardoor spelers uit Costa Rica en Panama heel duur werden.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook dat ja. Costa Rica, Panama, VS en Mexico, meen ik.![]()
![]()
En verder is er nog een toernooi geweest van teams met 11 competities erin vertegenwoordigd. Wat ben ik toen rijk geworden aan Felipe Meloquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik was nog net op tijd om te bieden op een IF Coleman en ik heb hem binnen voor 173k. Ik heb nu al een bid van 200k dus ik maak sowieso al een redelijke winst.![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik was nog net op tijd om te bieden op een IF Coleman en ik heb hem binnen voor 173k. Ik heb nu al een bid van 200k dus ik maak sowieso al een redelijke winst.![]()
![]()
Toen ik ging kijken was er serieus nog 1 seconde over dus toen bood ik en ik had niet verwacht dat ik hem ook nog voor die prijs ging krijgen.![]()
Dat is een ongebruikelijk grote winst op een inviduele kaart, voor een schraper zoals jijquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik was nog net op tijd om te bieden op een IF Coleman en ik heb hem binnen voor 173k. Ik heb nu al een bid van 200k dus ik maak sowieso al een redelijke winst.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Goed opgelet!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Toen ik ging kijken was er serieus nog 1 seconde over dus toen bood ik en ik had niet verwacht dat ik hem ook nog voor die prijs ging krijgen.![]()
Dat is inderdaad best bijzonder. De laatste keer dat ik zoveel winst had was in het begin toen ik nog regelmatig hele goede deals oppikte.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is een ongebruikelijk grote winst op een inviduele kaart, voor een schraper zoals jij![]()
Vorig jaar moest ik het ook vaak hebben van kleine dealtjes. Steeds 1 of 2k, soms maar 500 coins. Maar dit jaar concentreer ik me meer op IF's, en pak ik dus ook hoger winsten...en soms ook hogere verliezenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad best bijzonder. De laatste keer dat ik zoveel winst had was in het begin toen ik nog regelmatig hele goede deals oppikte.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Agh ik had IF Milito voor 50k gekocht. (quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vorig jaar moest ik het ook vaak hebben van kleine dealtjes. Steeds 1 of 2k, soms maar 500 coins. Maar dit jaar concentreer ik me meer op IF's, en pak ik dus ook hoger winsten...en soms ook hogere verliezen!!! )
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Agh ik had IF Milito voor 50k gekocht. (!!! )
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als je bij Start > All Programs en dan in het mapje "Startup" kijkt staat ie daar dan bij?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:21 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg dit elke keer in beeld als ik mijn laptop opstart![]()
Ik wil helemaal geen outlook, het is niet geinstalleerd, heb gewoon Live Mail.
Soms krijg ik wel 15 van die popups.![]()
Start -> Run -> MSCONFIGquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:21 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg dit elke keer in beeld als ik mijn laptop opstart![]()
Ik wil helemaal geen outlook, het is niet geinstalleerd, heb gewoon Live Mail.
Soms krijg ik wel 15 van die popups.
Bij windows 7 is deze lijst gevuld.
Even een e-mail programma uitvinken en opnieuw opstarten.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als je bij Start > All Programs en dan in het mapje "Startup" kijkt staat ie daar dan bij?Ik kom op plekken waar ik nog nooit ben geweest hierquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Start -> Run -> MSCONFIG
[ afbeelding ]
Bij windows 7 is deze lijst gevuld.
Even een e-mail programma uitvinken en opnieuw opstarten.![]()
In het ene scherm staan zowel Live Mail als Outlook, in de andere geen van beiden, wel Microsoft Office 2010, waar Outlook natuurlijk een onderdeel van is.![]()
![]()
Best handig, zo'n ICT-nerd als Trapziequote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Ik kom op plekken waar ik nog nooit ben geweest hier![]()
In het ene scherm staan zowel Live Mail als Outlook, in de andere geen van beiden, wel Microsoft Office, waar Outlook natuurlijk een onderdeel van is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kan je even alle opties hierheen puushen die onder MSConfig - Startup staan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Ik kom op plekken waar ik nog nooit ben geweest hier![]()
In het ene scherm staan zowel Live Mail als Outlook, in de andere geen van beiden, wel Microsoft Office 2010, waar Outlook natuurlijk een onderdeel van is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als er eventueel een pr0ndownloader tussen staat even zwart markeren.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kan je even alle opties hierheen puushen die onder MSConfig - Startup staan?
En als er eventueel een pr0ndownloader tussen staat even zwart markeren.![]()
het kon niet fullscreen dus moest even zo
edit; oh je hebt geen volledige namen. Probleem?![]()
![]()
Als je ze iets kan uitschuiven.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trouwens wel bizar veel wat mee opstart.
Office 2010 uitvinken, die heb je toch niet als opstartprogramma nodig neem ik aanquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Edit: Is je systeem niet (enorm) traag met al die troep die er in staat trouwens?![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als je ze iets kan uitschuiven.
Trouwens wel bizar veel wat mee opstart.
Ja is veel inderdaad. Is dit normaal?![]()
Dat kan werken inderdaad, maar wel onhandig met Word enzo, dat dat langer duurt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:38 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Office 2010 uitvinken, die heb je toch niet als opstartprogramma nodig neem ik aan
Edit: Is je systeem niet (enorm) traag met al die troep die er in staat trouwens?
Het is wel trager geworden inderdaadWeet alleen niet allemaal wat weg kan, maar zal er eens naar kijken.
![]()
Als ik me niet vergis kan je ervoor kiezen dat essentiële programma's er niet tussen staan? Ik kreeg die optie iig en heb de rest gewoon weg gegooid. Niks van gemerkt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat kan werken inderdaad, maar wel onhandig met Word enzo, dat dat langer duurt.
Het is wel trager geworden inderdaadWeet alleen niet allemaal wat weg kan, maar zal er eens naar kijken.
![]()
Hmm, ik heb alles inschakelen of alles uitschakelenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis kan je ervoor kiezen dat essentiële programma's er niet tussen staan? Ik kreeg die optie iig en heb de rest gewoon weg gegooid. Niks van gemerkt.![]()
![]()
Google Updatequote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat kan werken inderdaad, maar wel onhandig met Word enzo, dat dat langer duurt.
Office 2010
Luart
OmeSupervisor (iets met android)
Anders moet je gewoon even MBAM downloaden (http://www.malwarebytes.org/mwb-download/) en een quickscan laten uitvoeren.
Die haalt de meeste troep wel weg!
voor de rest moet je even door de lijst lopen met welke applicaties je dagelijks gebruikt en die alleen laten staan.
Ik zet persoonlijk alles gewoon uit. (behalve drivers)Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Oh, ja ik weet niet. Ik heb echt heeel veel uitgezet toen... scheelde ook echt minuten in opstart tijdquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hmm, ik heb alles inschakelen of alles uitschakelen![]()
![]()
Oké, zal ik doen. Thanksquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Google Update
Office 2010
Luart
OmeSupervisor (iets met android)
Anders moet je gewoon even MBAM downloaden (http://www.malwarebytes.org/mwb-download/) en een quickscan laten uitvoeren.
Die haalt de meeste troep wel weg!
voor de rest moet je even door de lijst lopen met welke applicaties je dagelijks gebruikt en die alleen laten staan.
Ik zet persoonlijk alles gewoon uit. (behalve drivers)
Ga het proberen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oh, ja ik weet niet. Ik heb echt heeel veel uitgezet toen... scheelde ook echt minuten in opstart tijd![]()
Wacht maarquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik heb dit allemaal nog nooit gezien ook
Maar mijn laptop start vrij snel opGaat vanzelf.
Dit ook nog nooit gezien.![]()
Het was even zoeken maar ik heb toen deze DIG / Problemen oplossen met spyware en andere huis en tuin PC problemen. ''guide'' gevolgd en alles gewoon gedaan wat er stond. Nu doet ie het weer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wacht maarGaat vanzelf.
Dit ook nog nooit gezien.![]()
Applequote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn bescheiden lijstje.OneNote
![]()
![]()
![]()
![]()
OneNote is superhandig voor Sharepoint opzetten en meetings.quote:en de Apple Push service heb ik nodig voor onze MDM.
Bij mij staat overal niet gemeten of geen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn bescheiden lijstje.
Feyenoord Rotterdam![]()
Het begon met een onschuldige pop up, nu mijn hele laptop aan het opschonenGoede actie. Stiekem de hoop dat hij dadelijk inderdaad 2 keer zo snel is.
![]()
Nou vooruit, voor deze keer kom je er mee weg.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
OneNote is superhandig voor Sharepoint opzetten en meetings.en de Apple Push service heb ik nodig voor onze MDM.
![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nou vooruit, voor deze keer kom je er mee weg.
Que?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:32 schreef Fuszy het volgende:
Had ik maar een elektrische gitaar gekocht![]()
Kon ik tenminste rocksmith spelen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jizzzzzzzz.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
soort van guitar hero, maar dan met een echte gitaar. In de nieuwe versie zitten ook betere lessen e.d.
Gelijk even bestellen
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jizzzzzzzz.
Gelijk even bestellen
Feyenoord Rotterdam![]()
Pop up is weg, opstarten gaat denk ik wel iets sneller, al scheelt het niet superveel.
Thanks voor de hulpmet name TrapZ.
![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:44 schreef StijnDa het volgende:
Pop up is weg, opstarten gaat denk ik wel iets sneller, al scheelt het niet superveel.
Thanks voor de hulpmet name TrapZ.
![]()
Hveen speelt momenteel in Portugal twee halve wedstrijden tegen Leverkusen. Opstelling van hun B-team:twitter:scHeerenveen twitterde op dinsdag 07-01-2014 om 16:38:18Duel 2 Bayer Leverkusen: Wollscheid, Spahic, Rolfes, Bender, Kiessling, Hegeler, Hilbert, Boenisch, Brandt, Ryu, Palop, Castro, Lomb #heelev reageer retweet
![]()
![]()
Wie is Ryu?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:01 schreef Zhano het volgende:
Hveen speelt momenteel in Portugal twee halve wedstrijden tegen Leverkusen. Opstelling van hun B-team:twitter:scHeerenveen twitterde op dinsdag 07-01-2014 om 16:38:18Duel 2 Bayer Leverkusen: Wollscheid, Spahic, Rolfes, Bender, Kiessling, Hegeler, Hilbert, Boenisch, Brandt, Ryu, Palop, Castro, Lomb #heelev reageer retweet
![]()
![]()
Is dat Julian Brandt?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:01 schreef Zhano het volgende:
![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:
Waarom speel jij trouwens geen FM meer?
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
FF geen zin en eigenlijk ook geen tijd. Pak het binnenkort wel weer eens op.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:14 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Waarom speel jij trouwens geen FM meer?![]()
![]()
Dat wordt dan niet meer kijken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:15 schreef Freire het volgende:
Ook doet deze vrouw niet meer mee aan de OS door een blessure![]()
[ afbeelding ]![]()
die heeft geen tieten volgens mij.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:15 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]Feyenoord Rotterdam![]()
Ik heb ook altijd last van een FM-dip. Die duurt dan ook meteen een half jaar ofzoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
FF geen zin en eigenlijk ook geen tijd. Pak het binnenkort wel weer eens op.![]()
Mooi, meer kans voor Tina Mazequote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:15 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik weet niet eens hoe ik moet startenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:30 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd last van een FM-dip. Die duurt dan ook meteen een half jaar ofzo![]()
. Beat that
Feyenoord Rotterdam![]()
Wat sturen wij aan vrouwelijk spul naar de Winterspelen .
Ireen Wüst en Bell Berghuis (met snor)
NSFW or anywhere else:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel weer 3 Parolo's kwijt, iemand wilt hem op 200k fixen
[ Bericht 4% gewijzigd door DutchSL op 07-01-2014 18:28:42 ]![]()
Walker ofzoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:16 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[ afbeelding ]
Heb nu dit team.![]()
Maar waar moet ik nu weer voor gaan sparen?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Op volgorde van prioriteitquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:16 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[ afbeelding ]
Heb nu dit team.![]()
Snellere RB (bv. Walker)
Andere CB dan Vertonghen (bv. Kompany)
Grotere middenvelders (bv. Touré)
Cech
IF's![]()
Ja, RB leek mij ook wel. Jammer dat Touré en Kompany zo duur zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Op volgorde van prioriteit
Snellere RB (bv. Walker)
Andere CB dan Vertonghen (bv. Kompany)
Grotere middenvelders (bv. Touré)
Cech
IF's
Maar goed, hebben we weer wat te doen.![]()
Eerste zou ik ook CB + RB wijzigenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:16 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[ afbeelding ]
Heb nu dit team.![]()
Suggesties zoals hierboven dan opvolgen ja..
Kompany valt toch nog wel mee 30 a 35K is toch nog wel te doen?
Je zou ook eens willian kunne proberen, eens voor schurrle
of gewoon als 'backup'.. niet echt een grote upgrade voor je team
maar vond hem toch wel lekker voetballen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Traoré + Piazon gaat Vitesse kampioen maken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Die 25 geeft het ook wel snel op.. maakt nog een gay sprongetje en laat hem maar gewoon gaan xD ipv gewoon door te lopen na de goal toe..quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:51 schreef Tim86 het volgende:
Traoré + Piazon gaat Vitesse kampioen maken![]()
Die is volgens mij onofficieel gecanceld nadat Dutchsl ragequitte na een 10-0 verliesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:48 schreef Lindgren. het volgende:
Gaat de karpercup nog door?
[ afbeelding ]
Wat zijn de poules?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
wtfquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:00 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Die is volgens mij onofficieel gecanceld nadat Dutchsl ragequitte na een 10-0 verlies
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:51 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]Oh, speelt hij in het nieuwe seizoen van Breaking Bad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:01 schreef Fuszy het volgende:
Jullie kunnen ook geen fatsoenlijk toernooi spelen heIk wil best hoor (niet nu), heb m'n team zelfs nogquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:01 schreef Fuszy het volgende:
Jullie kunnen ook geen fatsoenlijk toernooi spelen he
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
En ik heb helemaal niet geragequit, vuile leugenaar
Dan was ik wel gestopt na de 4-1 voor jou (drie crosses en een belachelijke penalty, elke goal drie keer in herhaling terug te mogen zien gevolgd door idiote kut dansjes) ipv een paar eigen doelpunten te maken![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:06 schreef DutchSL het volgende:
10-1 en ga dit nou niet in mijn schoenen schuiven, di hele cup was al dood voor hij begonnen was![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je stelde een daad?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:10 schreef DutchSL het volgende:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:10 schreef DutchSL het volgende:
Dan was ik wel gestopt na de 4-1 voor jou (drie crosses en een belachelijke penalty, elke goal drie keer in herhaling terug te mogen zien gevolgd door idiote kut dansjes) ipv een paar eigen doelpunten te maken![]()
![]()
Kompany ga ik wel doen inderdaad. Walker lijkt me ook wel verstandig. Voor de rest speelt dit al vrij goed (omdat Man Cityquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:43 schreef Downstar het volgende:
[..]
Eerste zou ik ook CB + RB wijzigen
Suggesties zoals hierboven dan opvolgen ja..
Kompany valt toch nog wel mee 30 a 35K is toch nog wel te doen?
Je zou ook eens willian kunne proberen, eens voor schurrle
of gewoon als 'backup'.. niet echt een grote upgrade voor je team
maar vond hem toch wel lekker voetballen), alleen tegen de Bayern/BVB teams is het soms kut.
![]()
Vreemd. Deze een zegt zwart, de ander witquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die wedstrijd is gewoon de volle 90 minuten uitgespeeld. Niks ragequit.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
the division misschien uitgesteld. Lijkt me zo'n vet spel, maar dan komt hij pas in 2015 uit
Feyenoord Rotterdam![]()
Maybe doelde hij op ragequit uit toernooi ofzoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vreemd. Deze een zegt zwart, de ander witFeyenoord Rotterdam![]()
eigengoals gaan lopen maken komt imo aardig dicht bij ragequiten
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik wilde gewoon dat de wedstrijd snel over was.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:16 schreef poker4lifee het volgende:
eigengoals gaan lopen maken komt imo aardig dicht bij ragequiten
Beter eigen goals maken en die gelijk wegklikken, dan naar zijn dansjes en herhalingen kijken![]()
![]()
Ja joh?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon dat de wedstrijd snel over was.
Beter eigen goals maken en die gelijk wegklikken, dan naar zijn dansjes en herhalingen kijkenwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Wel nee gewoon Ajax weerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:51 schreef Tim86 het volgende:
Traoré + Piazon gaat Vitesse kampioen maken![]()
Verder mogen jullie er van denken wat jullie willen.
Ik ben vaak zat compleet weggespeeld door fokkers als Lindgren, detennismaster (waar is die gebleven), Reemi, Ozz etc maar dat kon ik allemaal prima hebben.
Deze wedstrijd was zoals de grootste kut wedstrijden in divisies (exact de reden waarom ik ook nooit meer divisies speel), dat haalt gewoon compleet mijn plezier in dit spel weg. En ik ga niet tegen mijn zin in spelen om hier een "reputatie" hoog (alsof die ooit hoog was) te houden ofzo![]()
![]()
Daar was ik het later wel mee eens.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die hele cup van jullie was al gefaald toen DS2 ging janken om chem styles![]()
Daar heb ik de outcome niet van meegekregen ik moest toen werkenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar was ik het later wel mee eens.
Gr Gr![]()
Als het toernooi niet meer doorgaat kan ik mijn team ook wel verkopen.. niet dat het veel kostte (alleen Mlapa was redelijk duur)![]()
Waarom zo'n moeilijke cup maken? Gewoon 4 nations, 4 leagues hybrid. jeweet en zoveel brons, silver etc. Nooit problemen mee
Feyenoord Rotterdam![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die tijd dat ik zoveel tijd over had dat ik dit kon doen. Jammer dat niet alles het meer doet.
Feyenoord Rotterdam![]()
Gewoon zo min mogelijk regels doen dan schiet het tenminste beetje opquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:51 schreef Fuszy het volgende:
Waarom zo'n moeilijke cup maken? Gewoon 4 nations, 4 leagues hybrid. jeweet en zoveel brons, silver etc. Nooit problemen mee![]()
hahahhaa hebben jullie het vanmiddag nou serieus over ieren kopen gehad![]()
![]()
![]()
het is verdomme begin januari gasten doe normaal.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb dit jaar sowieso nauwelijks invloed van de tijdelijke cups op de markt gezien, hoe duur werden die Ieren dan vorig jaar ?![]()
de echt waardeloze bronze gingen voor 400/500c volgens mij.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:57 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb dit jaar sowieso nauwelijks invloed van de tijdelijke cups op de markt gezien, hoe duur werden die Ieren dan vorig jaar ?
lach trouwens wel maar heb wel alle ieren mls en kroaten bewaard hoor
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik zoek op Ieren voor BIN 200, geen resultaat, 600 BIN, geen resultaat, 1k, geen resultaat, 1100.. plots een heleboel resultaten voor BIN's tussen de 200 en 1000.
Webapp
Ook zoeken op Parolo's voor minstens 15k, ik zie alleen een paar NIFs. Zoeken op alle Parolo's en dan komen de IF's wel tevoorschijn.![]()
Dit zeg je nu wel maar ik heb vanmiddag al winst gemaakt op Ieren. En vanaf nu stuur ik elke Ier die ik in een bronze pack krijg naar mijn club.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:55 schreef FCsuarez het volgende:
hahahhaa hebben jullie het vanmiddag nou serieus over ieren kopen gehad![]()
![]()
![]()
het is verdomme begin januari gasten doe normaal.![]()
5 pagina's main accountquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit zeg je nu wel maar ik heb vanmiddag al winst gemaakt op Ieren. En vanaf nu stuur ik elke Ier die ik in een bronze pack krijg naar mijn club.
4 pagina's trade account
en 5 IF irelands![]()
ook ongeveer 9 pagina's MLS spelers, niet zoveel kroaten.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hier heb ik dus al dagen last van. Zo vervelendquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:01 schreef DutchSL het volgende:
Ik zoek op Ieren voor BIN 200, geen resultaat, 600 BIN, geen resultaat, 1k, geen resultaat, 1100.. plots een heleboel resultaten voor BIN's tussen de 200 en 1000.
Webapp
Ook zoeken op Parolo's voor minstens 15k, ik zie alleen een paar NIFs. Zoeken op alle Parolo's en dan komen de IF's wel tevoorschijn.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Niemand focust zich vooralsnog op Noordieren, lijkt hetquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
5 pagina's main account
4 pagina's trade account
en 5 IF irelands![]()
ook ongeveer 9 pagina's MLS spelers, niet zoveel kroaten.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik kan helemaal niks meer vinden met mijn accountquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hier heb ik dus al dagen last van. Zo vervelendFeyenoord Rotterdam![]()
Al 3x refreshed nuquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niks meer vinden met mijn account
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
De fuck
mijn ps3 gaat ineens aan zonder dat ik iets doe en weer uit. Dacht al dat die dat eerder ook al deed.
Is dat normaal?
edit: zal wel door ps+ komen denk ik. Die download updates automatisch.Feyenoord Rotterdam![]()
Die werden ook niet veel waard. Je moet tot nu toe altijd een team met alleen Ieren OF Noord-Ieren hebben namelijk. En met die Noord-Ieren kan je geen fatsoenlijk team maken, dus iedereen wil Ieren.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niemand focust zich vooralsnog op Noordieren, lijkt hetAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Welke goal moet ik aanklikken?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:28 schreef Lindgren. het volgende:
Markus Henriksen.
http://www.easports.com/f(...)2014/video/182268094Zie er 5 namelijk.
Maar ik heb hem naast Holla staan. Hoewel ik bijna nooit met silvers speel.
Johny Evans is prima in te passen in een team hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die werden ook niet veel waard. Je moet tot nu toe altijd een team met alleen Ieren OF Noord-Ieren hebben namelijk. En met die Noord-Ieren kan je geen fatsoenlijk team maken, dus iedereen wil Ieren.
En die is beter dan iedere andere Ierse verdediger
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die 5-3.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Welke goal moet ik aanklikken?Zie er 5 namelijk.
Maar ik heb hem naast Holla staan. Hoewel ik bijna nooit met silvers speel.
Goal is niet bijzonder maar wel oké.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Sure, maar je moet dus met 18 Noord-Ieren in je team spelen dan..mag geen mix van Ieren en Noord-Ieren zijn. Zo was het afgelopen 3 jaar tenminste.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Johny Evans is prima in te passen in een team hoorAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vorig jaar was het wel een mix hoor. Had het er vanmiddag nog met Gerben overquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sure, maar je moet dus met 18 Noord-Ieren in je team spelen dan..mag geen mix van Ieren en Noord-Ieren zijn. Zo was het afgelopen 3 jaar tenminste.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dit seizoen nog wel toch..met dat programma tussen de zuipjongeren? Daarna toedeledokie als een boterham met komkommersla op maandagochtend.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Britt en Ymke wordt 'm dus ook niet dit tv-seizoen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
nietesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vorig jaar was het wel een mix hoor. Had het er vanmiddag nog met Gerben over
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is nu bezig, maar het is weer te treurig voor woordenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit seizoen nog wel toch..met dat programma tussen de zuipjongeren? Daarna toedeledokie als een boterham met komkommersla op maandagochtend.
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bij mij komt ie volgens mij nooit zover op het veld voor mijn gevoel. Maar hij is wel een stofzuiger bij mij. Zit overal tussen en beukt iedereen aan de kantquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die 5-3.Goal is niet bijzonder maar wel oké.
Nou, ik dacht van niet. En Gerben dus ook. En mocht het toch wel zo zijn dat het wel zo is, dan vind ik het typisch EA om na 3 jaar eens iets anders te gaan doen. Dus dan zou het nu eens niet zo zijn. Want ik heb EA heel hoog zitten.quote:
Gr grNAC Breda
Rèsbaarge![]()
oh ik dacht dat je doelde op het feit dat RTL gisteren/vandaag bekend maakte dat het contract niet verlengd zal worden met zequote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is nu bezig, maar het is weer te treurig voor woorden
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ah, daar heb ik vermoedelijk over heen gelezen. Ik hoef de link ook niet, ik zou er zo weer overheen lezen denk ikquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je doelde op het feit dat RTL gisteren/vandaag bekend maakte dat het contract niet verlengd zal worden met ze
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
This tournament will run from Friday, March 15th 2013 at 12am (UK) until Sunday, March 17th 2013 to 11:59pm (UK time). The coin rewards, requirements and offline difficulty for this tournament are shown below:quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou, ik dacht van niet. En Gerben dus ook. En mocht het toch wel zo zijn dat het wel zo is, dan vind ik het typisch EA om na 3 jaar eens iets anders te gaan doen. Dus dan zou het nu eens niet zo zijn. Want ik heb EA heel hoog zitten.
Gr gr
Entry Requirements:
Exact number of players from Republic of Ireland: 18 in the squad’s Starting 11 and Subs
or
Exact number of players from Northern Ireland: 18 in the squad’s Starting 11 and Subs
Online Win Reward:
First win: 15,000 coins & 1 Premium Gold Pack
Second win: 10,000 coins
Future wins: 5,000 coins
Offline Win Reward:
First win: 10,000 coins & 1 Gold Pack
Second win: 5,000 coins
Future wins: 2,000 coinsAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Grrrrr grrrr.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
This tournament will run from Friday, March 15th 2013 at 12am (UK) until Sunday, March 17th 2013 to 11:59pm (UK time). The coin rewards, requirements and offline difficulty for this tournament are shown below:
Entry Requirements:
Exact number of players from Republic of Ireland: 18 in the squad’s Starting 11 and Subs
or
Exact number of players from Northern Ireland: 18 in the squad’s Starting 11 and Subs
Online Win Reward:
First win: 15,000 coins & 1 Premium Gold Pack
Second win: 10,000 coins
Future wins: 5,000 coins
Offline Win Reward:
First win: 10,000 coins & 1 Gold Pack
Second win: 5,000 coins
Future wins: 2,000 coinsNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bizar dat dit soort mensen überhaupt een platform krijgen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah, daar heb ik vermoedelijk over heen gelezen. Ik hoef de link ook niet, ik zou er zo weer overheen lezen denk ikAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb nog weinig fatsoenlijks voorbij zien komen in die nieuwe programmering. Dat Utopiaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bizar dat dit soort mensen überhaupt een platform krijgen.Dat Jeuken
DWDD om 7 uur
Vanavond ook weer geen ruk op tv
Alleen dat The Blacklist vond ik gisteravond wel aardig. Maar dat komt dan straks weer gelijktijdig met VI
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Een tent?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Heb ik toch net een [ afbeelding ]
op de kop getikt voor 8k![]()
![]()
Ik kijk bijna nooit meer naar normale tv eigenlijk. Af en toe stukje DWDD en wat zappen en dat is het. Verder alleen voetbal en films/series die ik zelf stream/download..veel fijner dan op reguliere tv.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb nog weinig fatsoenlijks voorbij zien komen in die nieuwe programmering. Dat UtopiaDat Jeuken
DWDD om 7 uur
Vanavond ook weer geen ruk op tv
Alleen dat The Blacklist vond ik gisteravond wel aardig. Maar dat komt dan straks weer gelijktijdig met VI
Alleen programma's als Expeditie Robinson, WIe is de Mol etc zijn uitzonderingen, maar zelfs die kijk ik meestal net zo lief later terug.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik was vanmiddag zo blij dat ik hem voor 200k verkocht maar hij ging net voor 228k weg.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een Coleman-tent, DStweetje![]()
Ik kijk ook veel terug, maar ik ga niet hele series zitten downloaden ofzo. Bij Homeland bv volg ik gewoon de aflevering zoals die nu in NL worden uitgezonden. En als je The Blacklist wil terugkijken op RTL gemist kan je je portemonnee trekkenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kijk bijna nooit meer naar normale tv eigenlijk. Af en toe stukje DWDD en wat zappen en dat is het. Verder alleen voetbal en films/series die ik zelf stream/download..veel fijner dan op reguliere tv.
Alleen programma's als Expeditie Robinson, WIe is de Mol etc zijn uitzonderingen, maar zelfs die kijk ik meestal net zo lief later terug.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Achteraf een koe in de kont kijken, niet doen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag zo blij dat ik hem voor 200k verkocht maar hij ging net voor 228k weg.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee, dat is paranormaal.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:27 schreef Fuszy het volgende:
De fuck
mijn ps3 gaat ineens aan zonder dat ik iets doe en weer uit. Dacht al dat die dat eerder ook al deed.
Is dat normaal?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Netflix danquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kijk ook veel terug, maar ik ga niet hele series zitten downloaden ofzo. Bij Homeland bv volg ik gewoon de aflevering zoals die nu in NL worden uitgezonden. En als je The Blacklist wil terugkijken op RTL gemist kan je je portemonnee trekken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee dacht echt dat het mixed was.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ach, jij wist waarschijnlijk ook niet beter
Forum Opties Forumhop: Hop naar: