SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:11 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in het FUT 14 topic!
FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3, PS4, Xbox 360 en Xbox One kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.
Linkjes:
- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://ultimateteamtrading.net/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Perfect Links: http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/gk-cb/gold
- Squad Builder en spelerinformatie: www.wefut.com
Ik presenteer u, in bijna willekeurige volgorde:SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
quote:Ik leefquote:Alleen heb ik geen tijd en zin meer in FIFA ( en Fok! deels
)
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Eindelijk iemand die er voor uitkomt dat hij ons gewoon laat zittenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Ik leefAlleen heb ik geen tijd en zin meer in FIFA ( en Fok! deels
)
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Handschoen verkocht ik eerst met moeite voor 350. Nu zet ik er een aantal op 150 start en na 10 minuten al een bod van 750
Heb je dan 1 handschoen of 2?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Handschoen verkocht ik eerst met moeite voor 350. Nu zet ik er een aantal op 150 start en na 10 minuten al een bod van 750![]()
Inderdaad, gaat helemaal nergens over. Ik heb vanochtend weer een zwikkie te koop gezet: dit lijkt het beste moment om je consumables nog te slijten. Zeker als volgende week massaal packs geopend gaan worden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Handschoen verkocht ik eerst met moeite voor 350. Nu zet ik er een aantal op 150 start en na 10 minuten al een bod van 750NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik lurkte enkele keren mee maar er is wel een daling qua activiteit hier in het topicquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die er voor uitkomt dat hij ons gewoon laat zittenTevens is de Xbox de deur uit en haal ik waarschijnlijk een PS4 tegen meivakantie aan.
Hala Madrid !
PS4 ja?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:31 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik lurkte enkele keren mee maar er is wel een daling qua activiteit hier in het topicTevens is de Xbox de deur uit en haal ik waarschijnlijk een PS4 tegen meivakantie aan.
![]()
![]()
Ik heb er in de vakantie 2 dagen op kunnen spelen en het beviel prima. Xbox komt wrss eind dit jaar pas in NL. Teveel moeite om alles via het buitenland te doen.quote:Hala Madrid !
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:31 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik lurkte enkele keren mee maar er is wel een daling qua activiteit hier in het topicTevens is de Xbox de deur uit en haal ik waarschijnlijk een PS4 tegen meivakantie aan.
Eindelijk een echte man.
Yup, het is minder druk. Denk niet dat dat komt omdat de gebruikelijke mensen minder posten, maar omdat het aantal posters gedaald is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:31 schreef BDIL het volgende:
[..]
EN DAT IS DUS OOK JOUW SCHULD IWAN. JIJ BENT MEDESCHULDIG AAN DEZE NEERWAARTSE SPIRAAL!NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Echt veel moeite om iets te bestellen via Amazon ja. Maat van mij heeft een PS4 en dat is echt een prima ding alleen die controller blijft kut kan niet wennen aan die pokejesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb er in de vakantie 2 dagen op kunnen spelen en het beviel prima. Xbox komt wrss eind dit jaar pas in NL. Teveel moeite om alles via het buitenland te doen.![]()
Achja iets blijft nooit eeuwig dalen,gamen is op deze gen een gesloten zaak wat mij betreft.EA mag wel wat aan de inhoud van FUT doen anders is het volgend jaar weer 3 keer niks.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Yup, het is minder druk. Denk niet dat dat komt omdat de gebruikelijke mensen minder posten, maar omdat het aantal posters gedaald is.
EN DAT IS DUS OOK JOUW SCHULD IWAN. JIJ BENT MEDESCHULDIG AAN DEZE NEERWAARTSE SPIRAAL!Hala Madrid !
Iwan batta geven op de PS4.
Met Iwan clubben
quote:Jij gaat ook als een blad aan een boom om zegquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Echt veel moeite om iets te bestellen via Amazon ja. Maat van mij heeft een PS4 en dat is echt een prima ding alleen die controller blijft kut kan niet wennen aan die pokejes
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vind de pookjes juist meevallen, had meer last van de triggers. Maar de graphicsquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Echt veel moeite om iets te bestellen via Amazon ja. Maat van mij heeft een PS4 en dat is echt een prima ding alleen die controller blijft kut kan niet wennen aan die pokejes
Hala Madrid !
Sarcasme niet herkennenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Jij gaat ook als een blad aan een boom om zeg. Als je een beetje had opgelet dan weet je dat ik beide next gen consoles uiteindelijk ga kopen net zoals ik met de 360 en PS3 heb gedaan. Alleen vind ik het onzin om ze nu beide tegelijk te kopen
![]()
Ze zitten zo gaar op die controllerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:37 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik vind de pookjes juist meevallen, had meer last van de triggers. Maar de graphics![]()
Sorry, waarschijnlijk heb ik niet opgelet. Misschien komt dat omdat ik meer dan geregeld vroegtijdig afhaak bij jouw postsquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sarcasme niet herkennen. Als je een beetje had opgelet dan weet je dat ik beide next gen consoles uiteindelijk ga kopen net zoals ik met de 360 en PS3 heb gedaan. Alleen vind ik het onzin om ze nu beide tegelijk te kopen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja hoor, mevrouw heeft het voor elkaar. Ze mag eindelijk parkeren in de parkeergarage![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Watskeburt?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ja hoor, mevrouw heeft het voor elkaar. Ze mag eindelijk parkeren in de parkeergarage
Dat is dan ook heel verstandig want het aantal serieuze posts van mij in dit topic zijn op 2 handen te tellenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sorry, waarschijnlijk heb ik niet opgelet. Misschien komt dat omdat ik meer dan geregeld vroegtijdig afhaak bij jouw posts![]()
![]()
Wtf, die verkoop ik altijd voor 1500quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Handschoen verkocht ik eerst met moeite voor 350. Nu zet ik er een aantal op 150 start en na 10 minuten al een bod van 750![]()
![]()
Serieus?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wtf, die verkoop ik altijd voor 1500![]()
Gespot: meneer die altijd zijn spulletjes voor meer verkoopt dan de rest van de marktquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wtf, die verkoop ik altijd voor 1500
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Sucky sucky 5 dollar.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ze heeft promotie gemaakt.En ik snap niet hoe dat heeft kunnen gebeuren
Ja.quote:
Al heb ik alles al verkocht voor nieuwjaar, maar handschoenen liepen altijd wel hoor bij mij. I.t.t. schaduwen en jagers, die waren echt konko tot vlak voor nieuwjaar.![]()
Hopelijk doet Kat het ook een beetje goed dan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:45 schreef DutchSL het volgende:
Ja.
Al heb ik alles al verkocht voor nieuwjaar, maar handschoenen liepen altijd wel hoor bij mij. I.t.t. schaduwen en jagers, die waren echt konko tot vlak voor nieuwjaar.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Onmogelijk. Met zo'n rotkop moet je 500 dollar bijbetalen
Maak eens een sneaky pic.
En de laatste posters hier direct uit dit topic wegjagen? Ik wil het niet op mijn geweten hebben.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Er worden hier ook foto's van koeien met snikkels in hun neus gepost dus zo erg zal het wel niet zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En de laatste posters hier direct uit dit topic wegjagen? Ik wil het niet op mijn geweten hebben.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gregory gaat gewoon uit de basis.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Denk niet dat hij daar 2de viool gaat spelen en al helemaal niet 3de viool als Jallet terug isRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Is Potsie jaloers?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ze heeft promotie gemaakt.En ik snap niet hoe dat heeft kunnen gebeuren
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Niet echt gunstig voor het Nederlands elftal. Zit er sowieso 1 op de bank die weinig aan spelen toekomt.quote:![]()
Ik prefereer dan toch echt een koe een snikkel. Zeker in de wetenschap dat die gefotoshopped is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Er worden hier ook foto's van koeien met snikkels in hun neus gepost dus zo erg zal het wel niet zijn.1 miljoentje en Darryl is wegquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die gasten kunnen toch gewoon geld neer klappen voor een Piszcek ofzo?quote:
Hij kan dan beter in de zomer weggaan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niet echt gunstig voor het Nederlands elftal. Zit er sowieso 1 op de bank die weinig aan spelen toekomt.
Wel leuk dat zo'n club gewoon een speler koopt als er iemand geblesseerd is.
Op haar nieuwe auto van de zaak (een Prius): neequote:
Op haar graftakkerige gezicht: nee
Op het feit dat ze promotie maakt terwijl ze daar helemaal niks inhoudelijk goeds voor heeft gedaan afgelopen jaar: ja.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Denk je dat serieus?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gregory gaat gewoon uit de basis.![]()
Ik denk ook niet dat Janmaat weg wil met het ook op het WK. Hij is nu nog de eerste man.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij kan dan beter in de zomer weggaan.
Wel leuk dat zo'n club gewoon een speler koopt als er iemand geblesseerd is.![]()
Ik denk zelfs dat hij Lucas zijn plek inneemt op RM.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hebben jullie een HR afdeling? Want die zouden wel beter moeten weten. Promotie hoor je niet zomaar te krijgen natuurlijk. Zeker als je de motivatie en tevredenheid van de andere medewerkers hoog wilt houdenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Op haar nieuwe auto van de zaak (een Prius): nee
Op haar graftakkerige gezicht: nee
Op het feit dat ze promotie maakt terwijl ze daar helemaal niks inhoudelijk goeds voor heeft gedaan afgelopen jaar: ja.
---Ibra
------Janmaat
-------van der Wiel
Tuurlijk hebben we die. Maar die gaan daar niet over; dat is het taakje van de betreffende leidinggevende. En als je als afdeling direct onder de CEO valt, kun je met een beetje handige windowdressing veel verdoezelen. Die beste man heeft namelijk nog wel wat andere dingetjes aan zijn hoofd ookquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hebben jullie een HR afdeling? Want die zouden wel beter moeten weten. Promotie hoor je niet zomaar te krijgen natuurlijk. Zeker als je de motivatie en tevredenheid van de andere medewerkers hoog wilt houden
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat lijkt me realistischer want die Lucas speelt als een natte krantquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat hij Lucas zijn plek inneemt op RM.![]()
weet niet of Potsie voor de overheid werkt maar daar telt bevriend zijn met de bazen vaak genoeg meer mee dan vaardighedenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hebben jullie een HR afdeling? Want die zouden wel beter moeten weten. Promotie hoor je niet zomaar te krijgen natuurlijk. Zeker als je de motivatie en tevredenheid van de andere medewerkers hoog wilt houden
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik zou oppassen als ik Ibra was. Anders wordt hetquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
---Ibra
------Janmaat
-------van der Wiel
---Janmaat
------ibra
--------van der wielFeyenoord Rotterdam![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zou oppassen als ik Ibra was. Anders wordt het
---Janmaat
------ibra
--------van der wiel
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maar die kunnen daarin wel begeleiden. Oneerlijkheid is en blijft een probleem in het bedrijfsleven (misschien ook wel logisch), maar zonder dat mensen het zien, lopen de goede werknemers weg.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben we die. Maar die gaan daar niet over; dat is het taakje van de betreffende leidinggevende. En als je als afdeling direct onder de CEO valt, kun je met een beetje handige windowdressing veel verdoezelen. Die beste man heeft namelijk nog wel wat andere dingetjes aan zijn hoofd ookHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik denk eerder dat de rechterkant helemaal voor Janmaat is en de linkerkant gevuld is met 9 spelers.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zou oppassen als ik Ibra was. Anders wordt het
---Janmaat
------ibra
--------van der wielRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het is overal zo Tankie. Zo werkt het gewoon. Ik kwam na mijn afstuderen bij een van de big four te werken, en wist (naief als ik was) niet wat ik zag bij al dat ellebogenwerk. Gaandeweg ga je dingen herkennen, ontwikkel je mensenkennis en leer je wel voor jezelf opkomen, anders heb je echt een probleem. En het is niet zo dat ik hierdoor promotie misloop ofzo; voor mij persoonlijk is het verder niet relevant, maar ik gun het haar gewoon nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar die kunnen daarin wel begeleiden. Oneerlijkheid is en blijft een probleem in het bedrijfsleven (misschien ook wel logisch), maar zonder dat mensen het zien, lopen de goede werknemers weg.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vond vandaag een extra gerijpte blauwe kaas in mijn tasNiet in de koelkast gelegd. Nog van voor de vakantie.
![]()
Ok mijn hele monitor en bureau zit nu onder de grapefruitsap.
Gofferdomme wat zijn jullie sloom met posten. Nu pas rond 350 topics. Ik moet maar eens meehelpen
4-0![]()
mmmmquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:07 schreef StijnDa het volgende:
Ik vond vandaag een extra gerijpte blauwe kaas in mijn tasNiet in de koelkast gelegd. Nog van voor de vakantie.
Feyenoord Rotterdam![]()
Bij mij was het een mandarijn, maar die was nog redelijk normaal qua uiterlijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:07 schreef StijnDa het volgende:
![]()
Ik had een big mac in mijn tas zitten. Nog helemaal zoals hij hoorde te zijn. Smaakte prima trouwensquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bij mij was het een mandarijn, maar die was nog redelijk normaal qua uiterlijk.Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik had een big mac in mijn tas zitten. Nog helemaal zoals hij hoorde te zijn. Smaakte prima trouwens
Had ik laatst ook, een Big Mac gekocht en pas 2 dagen later opgegeten. Zag er nog helemaal goed uit en smaak was niet anders.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Een big mac kopen en niet direct opetenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik had een big mac in mijn tas zitten. Nog helemaal zoals hij hoorde te zijn. Smaakte prima trouwens![]()
Niet erg verrassend dat er niets mee is gebeurd. Zooi.![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik had een big mac in mijn tas zitten. Nog helemaal zoals hij hoorde te zijn. Smaakte prima trouwens![]()
WTF.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:12 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Had ik laatst ook, een Big Mac gekocht en pas 2 dagen later opgegeten. Zag er nog helemaal goed uit en smaak was niet anders.
Gewoon je hele TP vullen met Ieren want Maart zit er alweer aan te komen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zo maar eens alles verkopen van waarde in mijn club al zal ik wel al te laat zijnRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dik 200K verlies gemaakt met Zlatan in een paar dagen.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Even alle Keanes opkopen brbquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gewoon je hele TP vullen met Ieren want Maart zit er alweer aan te komen.![]()
Kom dan, bitch!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zo'n spits en dan zo'n kutteam eromheen._
[..]
ja allemaal nieuwe shirts moeten kopen want ik scheur er elke dag wel uit een paar [ afbeelding ]
Ik rape je anus.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja tegen mijn team vol met Ho'squote:
Tevens:
Not this shit again..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Not this shit again..half 1 ging het zeker niet uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nope, hij zat om 1 uur nog op de Skypesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
half 1 ging het zeker niet uit?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: