SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 04:11 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in het FUT 14 topic!
FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3, PS4, Xbox 360 en Xbox One kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.
Linkjes:
- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://ultimateteamtrading.net/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Perfect Links: http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/gk-cb/gold
- Squad Builder en spelerinformatie: www.wefut.com
Ik presenteer u, in bijna willekeurige volgorde:SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
quote:Ik leefquote:Alleen heb ik geen tijd en zin meer in FIFA ( en Fok! deels
)
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Eindelijk iemand die er voor uitkomt dat hij ons gewoon laat zittenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Ik leefAlleen heb ik geen tijd en zin meer in FIFA ( en Fok! deels
)
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Handschoen verkocht ik eerst met moeite voor 350. Nu zet ik er een aantal op 150 start en na 10 minuten al een bod van 750
Heb je dan 1 handschoen of 2?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Handschoen verkocht ik eerst met moeite voor 350. Nu zet ik er een aantal op 150 start en na 10 minuten al een bod van 750![]()
Inderdaad, gaat helemaal nergens over. Ik heb vanochtend weer een zwikkie te koop gezet: dit lijkt het beste moment om je consumables nog te slijten. Zeker als volgende week massaal packs geopend gaan worden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Handschoen verkocht ik eerst met moeite voor 350. Nu zet ik er een aantal op 150 start en na 10 minuten al een bod van 750NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik lurkte enkele keren mee maar er is wel een daling qua activiteit hier in het topicquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die er voor uitkomt dat hij ons gewoon laat zittenTevens is de Xbox de deur uit en haal ik waarschijnlijk een PS4 tegen meivakantie aan.
Hala Madrid !
PS4 ja?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:31 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik lurkte enkele keren mee maar er is wel een daling qua activiteit hier in het topicTevens is de Xbox de deur uit en haal ik waarschijnlijk een PS4 tegen meivakantie aan.
![]()
![]()
Ik heb er in de vakantie 2 dagen op kunnen spelen en het beviel prima. Xbox komt wrss eind dit jaar pas in NL. Teveel moeite om alles via het buitenland te doen.quote:Hala Madrid !
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:31 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik lurkte enkele keren mee maar er is wel een daling qua activiteit hier in het topicTevens is de Xbox de deur uit en haal ik waarschijnlijk een PS4 tegen meivakantie aan.
Eindelijk een echte man.
Yup, het is minder druk. Denk niet dat dat komt omdat de gebruikelijke mensen minder posten, maar omdat het aantal posters gedaald is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:31 schreef BDIL het volgende:
[..]
EN DAT IS DUS OOK JOUW SCHULD IWAN. JIJ BENT MEDESCHULDIG AAN DEZE NEERWAARTSE SPIRAAL!NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Echt veel moeite om iets te bestellen via Amazon ja. Maat van mij heeft een PS4 en dat is echt een prima ding alleen die controller blijft kut kan niet wennen aan die pokejesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb er in de vakantie 2 dagen op kunnen spelen en het beviel prima. Xbox komt wrss eind dit jaar pas in NL. Teveel moeite om alles via het buitenland te doen.![]()
Achja iets blijft nooit eeuwig dalen,gamen is op deze gen een gesloten zaak wat mij betreft.EA mag wel wat aan de inhoud van FUT doen anders is het volgend jaar weer 3 keer niks.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Yup, het is minder druk. Denk niet dat dat komt omdat de gebruikelijke mensen minder posten, maar omdat het aantal posters gedaald is.
EN DAT IS DUS OOK JOUW SCHULD IWAN. JIJ BENT MEDESCHULDIG AAN DEZE NEERWAARTSE SPIRAAL!Hala Madrid !
Iwan batta geven op de PS4.
Met Iwan clubben
quote:Jij gaat ook als een blad aan een boom om zegquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Echt veel moeite om iets te bestellen via Amazon ja. Maat van mij heeft een PS4 en dat is echt een prima ding alleen die controller blijft kut kan niet wennen aan die pokejes
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vind de pookjes juist meevallen, had meer last van de triggers. Maar de graphicsquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Echt veel moeite om iets te bestellen via Amazon ja. Maat van mij heeft een PS4 en dat is echt een prima ding alleen die controller blijft kut kan niet wennen aan die pokejes
Hala Madrid !
Sarcasme niet herkennenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Jij gaat ook als een blad aan een boom om zeg. Als je een beetje had opgelet dan weet je dat ik beide next gen consoles uiteindelijk ga kopen net zoals ik met de 360 en PS3 heb gedaan. Alleen vind ik het onzin om ze nu beide tegelijk te kopen
![]()
Ze zitten zo gaar op die controllerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:37 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik vind de pookjes juist meevallen, had meer last van de triggers. Maar de graphics![]()
Sorry, waarschijnlijk heb ik niet opgelet. Misschien komt dat omdat ik meer dan geregeld vroegtijdig afhaak bij jouw postsquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sarcasme niet herkennen. Als je een beetje had opgelet dan weet je dat ik beide next gen consoles uiteindelijk ga kopen net zoals ik met de 360 en PS3 heb gedaan. Alleen vind ik het onzin om ze nu beide tegelijk te kopen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja hoor, mevrouw heeft het voor elkaar. Ze mag eindelijk parkeren in de parkeergarage![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Watskeburt?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ja hoor, mevrouw heeft het voor elkaar. Ze mag eindelijk parkeren in de parkeergarage
Dat is dan ook heel verstandig want het aantal serieuze posts van mij in dit topic zijn op 2 handen te tellenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sorry, waarschijnlijk heb ik niet opgelet. Misschien komt dat omdat ik meer dan geregeld vroegtijdig afhaak bij jouw posts![]()
![]()
Wtf, die verkoop ik altijd voor 1500quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Handschoen verkocht ik eerst met moeite voor 350. Nu zet ik er een aantal op 150 start en na 10 minuten al een bod van 750![]()
![]()
Serieus?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wtf, die verkoop ik altijd voor 1500![]()
Gespot: meneer die altijd zijn spulletjes voor meer verkoopt dan de rest van de marktquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wtf, die verkoop ik altijd voor 1500
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Sucky sucky 5 dollar.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ze heeft promotie gemaakt.En ik snap niet hoe dat heeft kunnen gebeuren
Ja.quote:
Al heb ik alles al verkocht voor nieuwjaar, maar handschoenen liepen altijd wel hoor bij mij. I.t.t. schaduwen en jagers, die waren echt konko tot vlak voor nieuwjaar.![]()
Hopelijk doet Kat het ook een beetje goed dan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:45 schreef DutchSL het volgende:
Ja.
Al heb ik alles al verkocht voor nieuwjaar, maar handschoenen liepen altijd wel hoor bij mij. I.t.t. schaduwen en jagers, die waren echt konko tot vlak voor nieuwjaar.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Onmogelijk. Met zo'n rotkop moet je 500 dollar bijbetalen
Maak eens een sneaky pic.
En de laatste posters hier direct uit dit topic wegjagen? Ik wil het niet op mijn geweten hebben.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Er worden hier ook foto's van koeien met snikkels in hun neus gepost dus zo erg zal het wel niet zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En de laatste posters hier direct uit dit topic wegjagen? Ik wil het niet op mijn geweten hebben.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties Forumhop: Hop naar: