Dat zei ik dus ookquote:
Nasi is gewoon een kliekje bijvoorbeeld.quote:
Lekker!quote:Op maandag 6 januari 2014 22:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nasi is gewoon een kliekje bijvoorbeeld.
De resten van de rijsttafel de volgende dag opgebakken voor het personeel.
Sowieso is alles uit een pot, pakje of blik al een kliekje.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Lekker!
Rissotto en maaltijdsoep zijn ook voorbeelden dan.
Waar heb je 't over?quote:Op maandag 6 januari 2014 23:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Het nieuwe Taboe woord is kliekje mensen, anders wordt Sascha pislink en ik word slachtoffer
volgens Deissy.
Ik voel me nu ook écht een slachtoffer
je maakt jezelf alleen maar meer belachelijkquote:Op maandag 6 januari 2014 23:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Het nieuwe Taboe woord is kliekje mensen, anders wordt Sascha pislink en ik word slachtoffer
volgens Deissy.
Ik voel me nu ook écht een slachtoffer
ik denk eerder dat jij je belachelijk maakt met je pislink, maar goed, zal allemaal wel.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:04 schreef sacha het volgende:
[..]
je maakt jezelf alleen maar meer belachelijk
Ik vind die andere Piet altijd wel grappig.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
kijk maar CUL / [CUL Slow Chat] Dirty sorry dat ik het hier niet even had gemeld.
ik ookquote:Op maandag 6 januari 2014 23:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vind die andere Piet altijd wel grappig.
ga je nu weer zwaaien, het er niet meer over hebben en je droger legen?quote:Op maandag 6 januari 2014 23:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik denk eerder dat jij je belachelijk maakt met je pislink, maar goed, zal allemaal wel.
ik zwaai nooit, mijn droger heb ik niet gebruikt vandaag, maar als jij het er nog over wil hebbenquote:Op maandag 6 januari 2014 23:07 schreef sacha het volgende:
[..]
ga je nu weer zwaaien, het er niet meer over hebben en je droger legen?
dan is het goed
Waar ging het eigenlijk over?quote:Op maandag 6 januari 2014 23:07 schreef sacha het volgende:
[..]
ga je nu weer zwaaien, het er niet meer over hebben en je droger legen?
dan is het goed
Utopiaquote:Op maandag 6 januari 2014 23:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Blijkbaar is er een nieuw RLS programma?
precies!quote:Op maandag 6 januari 2014 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals gebruikelijk, nergens over...
Een RLS show? Wat voor eentje?quote:Op maandag 6 januari 2014 23:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik krijg ineens een geweldig idee voor zoiets, dat gaat een knaller worden.
De vuurwerkbunker.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik krijg ineens een geweldig idee voor zoiets, dat gaat een knaller worden.
Eentje die echt is en garant staat voor spektakel.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Een RLS show? Wat voor eentje?
Sterren springen op het ijs?quote:Op maandag 6 januari 2014 23:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Eentje die echt is en garant staat voor spektakel.
Da's wel erg extreem.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De vuurwerkbunker.
Een jaar lang daar een paar verstokte rokers in opsluiten met ladingen sigaretten en aanstekers. Booming...
Niet voorgeprogrammeerd dus, dan is het misschien wel leuk.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een jaar lang de SC van 40+ live streamen kan ook nog...quote:Op maandag 6 januari 2014 23:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Camera erop, dan zie je al die koppen een keertjequote:Op maandag 6 januari 2014 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een jaar lang de SC van 40+ live streamen kan ook nog...
BB1 is volgens mij de enige die ik tot einde heb gekeken, daarna beetje langs de zijlijn allemaal.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Big Brother was het leukste, alles daarna was een aftreksel van..
DGK was even leuk maar op het einde, met Dennis en Nadia was het
De techniek staat voor niets, gehackte webcams.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een jaar lang de SC van 40+ live streamen kan ook nog...
Toen was ik nog niet op FOK, pas met DGK. dus ik heb alleen de TV programma's gezien van BBquote:Op maandag 6 januari 2014 23:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
BB1 is volgens mij de enige die ik tot einde heb gekeken, daarna beetje langs de zijlijn allemaal.
Vaak genoeg was het gedoe op Fok beter dan de RLS.
Kende Fok door BB1 maar had geen account toen, wel ooit 1 gemaakt maar was al vrij snel de usernaam vergeten.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet op FOK, pas met DGK. dus ik heb alleen de TV programma's gezien van BB
Sssst.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:26 schreef ElizabethR het volgende:
Iemand Sjon de Mol al gebeld? 't Is hier leuker als bij dat hele Utopia.
Alles voor de aandacht.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:34 schreef chufi het volgende:
John is lekker bezig op de openingsdag voor TV.... Zogenaamde stiefzus van 1 van de bewoonsters is vandaag overleden ... (euthenasie).. Toeval .... En John was ook al beschikbaar voor een reactie op TV en er waren beelden .....
kuttekoppenquote:Op maandag 6 januari 2014 23:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Camera erop, dan zie je al die koppen een keertje
Gezien jaquote:Op maandag 6 januari 2014 23:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je kan gewoon posten zonder te kijken.
Stiefdochter toch?quote:Op maandag 6 januari 2014 23:34 schreef chufi het volgende:
John is lekker bezig op de openingsdag voor TV.... Zogenaamde stiefzus van 1 van de bewoonsters is vandaag overleden ... (euthenasie).. Toeval .... En John was ook al beschikbaar voor een reactie op TV en er waren beelden .....
Mwah, beetje standaard gezemel.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:59 schreef Leandra het volgende:
Maar ik begrijp dat ik even terug moet lezen in het vorige topic voor een potentieel relletje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |