Dat zei ik dus ookquote:
Nasi is gewoon een kliekje bijvoorbeeld.quote:
Lekker!quote:Op maandag 6 januari 2014 22:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nasi is gewoon een kliekje bijvoorbeeld.
De resten van de rijsttafel de volgende dag opgebakken voor het personeel.
Sowieso is alles uit een pot, pakje of blik al een kliekje.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Lekker!
Rissotto en maaltijdsoep zijn ook voorbeelden dan.
Waar heb je 't over?quote:Op maandag 6 januari 2014 23:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Het nieuwe Taboe woord is kliekje mensen, anders wordt Sascha pislink en ik word slachtoffer
volgens Deissy.
Ik voel me nu ook écht een slachtoffer
je maakt jezelf alleen maar meer belachelijkquote:Op maandag 6 januari 2014 23:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Het nieuwe Taboe woord is kliekje mensen, anders wordt Sascha pislink en ik word slachtoffer
volgens Deissy.
Ik voel me nu ook écht een slachtoffer
ik denk eerder dat jij je belachelijk maakt met je pislink, maar goed, zal allemaal wel.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:04 schreef sacha het volgende:
[..]
je maakt jezelf alleen maar meer belachelijk
Ik vind die andere Piet altijd wel grappig.quote:Op maandag 6 januari 2014 23:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
kijk maar CUL / [CUL Slow Chat] Dirty sorry dat ik het hier niet even had gemeld.
ik ookquote:Op maandag 6 januari 2014 23:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vind die andere Piet altijd wel grappig.
ga je nu weer zwaaien, het er niet meer over hebben en je droger legen?quote:Op maandag 6 januari 2014 23:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik denk eerder dat jij je belachelijk maakt met je pislink, maar goed, zal allemaal wel.
ik zwaai nooit, mijn droger heb ik niet gebruikt vandaag, maar als jij het er nog over wil hebbenquote:Op maandag 6 januari 2014 23:07 schreef sacha het volgende:
[..]
ga je nu weer zwaaien, het er niet meer over hebben en je droger legen?
dan is het goed
Waar ging het eigenlijk over?quote:Op maandag 6 januari 2014 23:07 schreef sacha het volgende:
[..]
ga je nu weer zwaaien, het er niet meer over hebben en je droger legen?
dan is het goed
Utopiaquote:Op maandag 6 januari 2014 23:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Blijkbaar is er een nieuw RLS programma?
precies!quote:Op maandag 6 januari 2014 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals gebruikelijk, nergens over...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |