quote:Op maandag 6 januari 2014 21:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je de hele serie bestelde met alle boerderijdieren, dan was het volgens Paul inderdaad niet duur dus dat heeft--ie gedaan.
Zal wel uit een ander leven zijn.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:54 schreef Grunge. het volgende:
Andrea denkt Billy ergens van te kennen.
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zal wel uit een ander leven zijn.
hmmm?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:55 schreef PinkLow het volgende:
Idd ze zaten in 'achter gesloten deuren'
Onzin, maar als één van die beesten ziek is moet er iemand bij komen. En niet met een boek hoe hou ik een koe gaan stuntenquote:Op maandag 6 januari 2014 21:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze hebben voor het programma begon al protesten gehad van dierenrechtengekkies, naar ik heb begrepen.
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Billy heeft een Poolse zlotyhoer gespeeld.
Kan nooit lang geleden zijn, als je de peroxideblonde stuik andijvie op haar hoofd ziet.
Daarover staan twee bladzijden in de VPRO-gids, mocht het je interesseren.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Navelstaarders met issues, mensen die erg vol van zichzelf zijn en weer anderen die dat heel erg snappen.
Morgen trouwens ook nog een soort van RLS-je bij BNN. De School. Gebaseerd op Educating Essex. Goede dingen over gehoord.
Er zal ook wel iemand komen, want die koeien zijn in " bruikleen", dus daar zullen ze geen risico mee nemen.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Onzin, maar als één van die beesten ziek is moet er iemand bij komen. En niet met een boek hoe hou ik een koe gaan stunten
Hebben we de nieuwe Marlies (bb)?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:57 schreef aarontje112 het volgende:
Oh Billy kent natuurlijk iederéén. ''Bizar, echt bizar''
Wel goed gecast trouwens. Heb weleens een docu over grensstad Teplice gezien en daar liepen allemaal van die tsjernobyl snollen als Billyboy rond.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Billy heeft een Poolse zlotyhoer gespeeld.
Kan nooit lang geleden zijn, als je de peroxideblonde stuik andijvie op haar hoofd ziet.
Wil ik het wel zien xD?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:58 schreef iBenny het volgende:
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Billy in Achter Gesloten Deuren
En irriteren haar eerste?quote:
Wie?quote:
Dat was juist leuk omdat het zo super slecht wasquote:Op maandag 6 januari 2014 21:54 schreef aarontje112 het volgende:
Oh ze hebben in Achter Gesloten Deuren gespeeld, die oh zo slechte scripted reality serie
Het duurt dus niet echt langquote:Op maandag 6 januari 2014 21:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel goed gecast trouwens. Heb weleens een docu over grensstad Teplice gezien en daar liepen allemaal van die tsjernobyl snollen als Billyboy rond.
O wacht, Teplice is Tsjechië en zloty's zijn... nee lamaar.
En Tjernobyl is ook weer heel wat anders ...quote:Op maandag 6 januari 2014 21:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel goed gecast trouwens. Heb weleens een docu over grensstad Teplice gezien en daar liepen allemaal van die tsjernobyl snollen als Billyboy rond.
O wacht, Teplice is Tsjechië en zloty's zijn... nee lamaar.
Kruiden tuintje op haar buik, en het is gods wilquote:Op maandag 6 januari 2014 21:59 schreef renevanlaaren het volgende:
de stervende pleegdochter is gauw vergeten
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:57 schreef aarontje112 het volgende:
Oh Billy kent natuurlijk iederéén. ''Bizar, echt bizar''
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Kruiden tuintje op haar buik, en het is gods wil
Mwah, ik kijk wel gewoon. Geproduceerd door Submarine, die maken wel mooie dingen. Die docu over die twee oude tweelingzusters van lichte zeden bijvoorbeeld.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Daarover staan twee bladzijden in de VPRO-gids, mocht het je interesseren.
Hahahaha wat acteert Knotje slecht zeg, écht slechtquote:Op maandag 6 januari 2014 21:58 schreef iBenny het volgende:
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Billy in Achter Gesloten Deuren
5 plantjes wordt gedoogt ...quote:Op maandag 6 januari 2014 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Kruiden tuintje op haar buik, en het is gods wil
Wel papier,quote:Op maandag 6 januari 2014 22:01 schreef Ransjih het volgende:
ik vind nooit een brief als ik moet plassen
Het is daar zo donker zodat wij niet kunnen zien dat ze "een oortje" in heeftquote:Op maandag 6 januari 2014 22:01 schreef 5thencounter het volgende:
Toevallig.. een brief.. en ze moest zo plassen?
Veel leuker, qua uiterlijk danquote:
Haar stiefdochter, was al half dood, Prima reden om Utopia in te gaan.quote:
Geen ideequote:Op maandag 6 januari 2014 22:04 schreef Speedball het volgende:
Waarom deze brief openbaar voorlezen ?
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb ik wat gemist? Wat is er nou weer aan de hand?
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:04 schreef Disana het volgende:
De stiefdochter van Andrea is overleden. Zij leest een brief voor die zij daarover heeft gekregen. Heel de groep staat om haar heen.
Ze is paranormaal begaafd!quote:Op maandag 6 januari 2014 22:05 schreef R0T29 het volgende:
Kan aan mij liggen hoor... ze heeft het er net over en nu die brief...
Shit ik moest een zonnebril op. al die TL-balken aan ineensquote:Op maandag 6 januari 2014 22:05 schreef Jian het volgende:
En dat moet dan op nationale televisie, ..... godsamme Sjon je gaat wel ver voor de kijkcijfers hoor
Nope. Tenzij ze dr in de tuin gaan begravenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:06 schreef Mascleta het volgende:
Dus ze mag nou niet naar die begrafenis?
Precies, ze was al jaren doodquote:Op maandag 6 januari 2014 22:05 schreef R0T29 het volgende:
Dat mocht toch juist wel?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:06 schreef Mascleta het volgende:
Nou, wat een toeval en dat Billy m dan ook net vond ..... ja, ja God's wegen zijn ondoorgrondelijkquote:Op maandag 6 januari 2014 22:05 schreef R0T29 het volgende:
Jaja bij jou om de hoek enzo, ik weet het.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:00 schreef ZOA het volgende:
[..]
En Tjernobyl is ook weer heel wat anders ...
Stond er niet in de brief ... weinig zon en toch verbrand, alles is in kannen en kruikenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:06 schreef Mascleta het volgende:
Ja beetje te toevallig...quote:Op maandag 6 januari 2014 22:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, wat een toeval en dat Billy m dan ook net vond ..... ja, ja God's wegen zijn ondoorgrondelijk
Ik vind dat ze haar daar naar toe moeten laten gaan. Dit is een uitzondering ...quote:Op maandag 6 januari 2014 22:06 schreef Mascleta het volgende:
John stond naast het sterfbed met de laatste spuitquote:Op maandag 6 januari 2014 22:05 schreef Jian het volgende:
En dat moet dan op nationale televisie, ..... godsamme Sjon je gaat wel ver voor de kijkcijfers hoor
Uit John de Mol beantwoordt vragen over Utopiaquote:Wat gebeurt er al een familielid van een bewoner op sterven ligt?
"Dan mag zo iemand natuurlijk het terrein af, zonder consequenties."
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
John stond naast het sterfbed met de laatste spuit
Ohquote:Op maandag 6 januari 2014 22:07 schreef Dale. het volgende:
[..]
Uit John de Mol beantwoordt vragen over Utopia
[..]
[..]
[..]
[..]
Ze mogen wel naar begrafenissen van naasten, zonder consequenties voor het spel.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:06 schreef Mascleta het volgende:
Niets is wat het lijkt .... Vrijdag zien we haar weinig in beeld iigquote:Op maandag 6 januari 2014 22:06 schreef Mascleta het volgende:
Enige reden dat ze er in zitquote:Op maandag 6 januari 2014 22:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze mogen wel naar begrafenissen van naasten, zonder consequenties voor het spel.
De vraag is, wil je nog in Utopia blijven als zoiets gebeurt.
Nee hé? en dan komt d'r tweelingzus voor de rest vd rit?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:07 schreef Dale. het volgende:
[..]
is toch geen verassing? ze ging er evengoed in, dus blijft ze ookquote:Op maandag 6 januari 2014 22:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze mogen wel naar begrafenissen van naasten, zonder consequenties voor het spel.
De vraag is, wil je nog in Utopia blijven als zoiets gebeurt.
Ik herinner me vooral de muziek die op dat moment op het feestje in de villa werd gedraaid. Born to be Alivequote:Op maandag 6 januari 2014 22:08 schreef STAP01 het volgende:
Doet me denken aan Sylvia haar vader. Dat vond ik heel heftig.
ik zou je een knal voor je kop geven als je dat zou doen....Wie zei dat?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
Ja die ga ik ook doen volgende keer als ik iemand wil troosten om een sterfgeval:
Het glas is altijd halfvol.
Zo not done om meteen met positieve gedachten rond te strooien op zo'n momentquote:Op maandag 6 januari 2014 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
Ja die ga ik ook doen volgende keer als ik iemand wil troosten om een sterfgeval:
De cake is toch wel heelquote:Op maandag 6 januari 2014 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
Huh? Da's mijn tekst op de FP.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:07 schreef Dale. het volgende:
[..]
Inderdaad een begrafenis is geen verassing. Dat noemen ze in de regel een crematie.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:09 schreef Ransjih het volgende:
[..]
is toch geen verassing? ze ging er evengoed in, dus blijft ze ook
Had er geen beeld bij alleen geluid maar het klonk als Paulquote:Op maandag 6 januari 2014 22:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik zou je een knal voor je kop geven als je dat zou doen....Wie zei dat?
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Inderdaad een begrafenis is geen verassing. Dat noemen ze in de regel een crematie.
[..]
Inderdaad een begrafenis is geen verassing. Dat noemen ze in de regel een crematie.
+r zuchtquote:Op maandag 6 januari 2014 22:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat wist je niequote:Op maandag 6 januari 2014 22:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh? Da's mijn tekst op de FP.![]()
Okeeej....
typischquote:Op maandag 6 januari 2014 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had er geen beeld bij alleen geluid maar het klonk als Paul
Gekquote:Op maandag 6 januari 2014 22:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[..]
Wat is dezenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:11 schreef Rickk_ het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ndrea__.html?cid=rss
ma 06 jan 2014, 21:39 geschreven, toen hadden ze die brief nog niet eens
Da's misschien nog wel écht zo ook hè.quote:
Huh.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:11 schreef Rickk_ het volgende:
Plagiaatquote:Op maandag 6 januari 2014 22:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Okeeej....
Je weet toch hoe dat gaat?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Okeeej....
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:13 schreef espri het volgende:
het is te hopen dat het hier bij blijft, ze heeft een man van 82 met een pacemaker en 3 omleidingen
Wat deed ze dan?quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:13 schreef espri het volgende:
het is te hopen dat het hier bij blijft, ze heeft een man van 82 met een pacemaker en 3 omleidingen
WTF dit is vaagquote:Op maandag 6 januari 2014 22:11 schreef Rickk_ het volgende:
Ik zeg even niksquote:Op maandag 6 januari 2014 22:13 schreef espri het volgende:
Met al een interview van Andrea ook....quote:Op maandag 6 januari 2014 22:11 schreef Rickk_ het volgende:
Kut Telegraaf was weer te vroeg met publicatie ........ Sjon is niet blij met zequote:Op maandag 6 januari 2014 22:11 schreef Rickk_ het volgende:
Ze gaf een armbandje aan Andrea. Andrea hecht veel waarde aan dat soort symbolische dingen, dus lief.quote:
Kan ik hier nu uit concluderen dat het ergens niet klopt ?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Kut Telegraaf was weer te vroeg met publicatie ........ Sjon is niet blij met ze
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's misschien nog wel écht zo ook hè.
Zoiets zou ik niet tegen je durven zeggen. Ben blij dat je het zelf zegtquote:
op 21.39quote:Op maandag 6 januari 2014 22:15 schreef Mascleta het volgende:
huh, hoe live is die stream dan? Als de televaag alweer een publicatie incl. reactie Andrea klaar heeft?
WTFquote:Op maandag 6 januari 2014 22:14 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Met al een interview van Andrea ook....
Man man manquote:Op maandag 6 januari 2014 22:11 schreef Rickk_ het volgende:
Volgens Aike stinkt-ie niet eensquote:Op maandag 6 januari 2014 22:16 schreef Erasmo het volgende:
Heeft die trui van Harold ondertussen geen pootjes gekregen?
Dat is die kerel van 82 jaar.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:14 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Het is dus die dochter Caroline van haar manquote:Op maandag 6 januari 2014 22:13 schreef espri het volgende:
Dat weet ik wel zeker, ze heeft al een interview/reactie ook gegeven aan de Telegraafquote:Op maandag 6 januari 2014 22:15 schreef Speedball het volgende:
[..]
Kan ik hier nu uit concluderen dat het ergens niet klopt ?
Ja, maar dat dat er toen al stond, terwijl het lijkt alsof ze nu pas die brief krijgt en alles.quote:
Of de veilgheids time-lag is zo verschrikkelijk langquote:Op maandag 6 januari 2014 22:15 schreef Mascleta het volgende:
huh, hoe live is die stream dan? Als de televaag alweer een publicatie incl. reactie Andrea klaar heeft?
weet ik, er staat ook dat ik hoop dat het hier bij blijft..quote:Op maandag 6 januari 2014 22:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Het is dus die dochter Caroline van haar man
Wij zagen de brief om 22.05?quote:
Ja, ik vind het allemaal prima, maar geld die tijdsvertraging niet voor de redacteur bij de telegraaf?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Of de veilgheids time-lag is zo verschrikkelijk lang
Die is wel gewoon live hoor, soms vragen ze even de tijd aan elkaar en die klopt altijd met de echte tijdquote:Op maandag 6 januari 2014 22:15 schreef Mascleta het volgende:
We vonden al dat ze zo vroeg naar bed gingen he iedere avondquote:Op maandag 6 januari 2014 22:17 schreef Speedball het volgende:
22.00 vind Bil de brief 21.39 is het artikel geschreven incl reactie van bewoners.
Of dit is toneel of de streams lopen een uur achter
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:14 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Als de stream 100% live is, dan is vanaf nu al helemaal duidelijk dat alles volgens een script verloopt.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:15 schreef Mascleta het volgende:
Jezus, kouwequote:Op maandag 6 januari 2014 22:16 schreef Erasmo het volgende:
Heeft die trui van Harold ondertussen geen pootjes gekregen?
Nou, da's lekker dan, er zal wel veel geknipt worden, vandaar die streamlocks?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:17 schreef Speedball het volgende:
22.00 vind Bil de brief 21.39 is het artikel geschreven incl reactie van bewoners.
En een artikel typen en plaatsen kost zeker een half uur (en dat gebeurt met mega gebeurtenissen) een artikel als dit heeft geen prioriteit dus het ligt al een dag klaar ?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:17 schreef Injetta het volgende:
[..]
Wij zagen de brief om 22.05?
Stream loopt dus minimaal 20 minuten achter??
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:18 schreef Speedball het volgende:
[..]
En een artikel typen en plaatsen kost zeker een half uur (en dat gebeurt met mega gebeurtenissen) een artikel als dit heeft geen prioriteit dus het ligt al een dag klaar ?
we lopen 24uur achter ?
volgens mij zijn dr helemaal geen streamsquote:Op maandag 6 januari 2014 22:18 schreef Speedball het volgende:
[..]
En een artikel typen en plaatsen kost zeker een half uur (en dat gebeurt met mega gebeurtenissen) een artikel als dit heeft geen prioriteit dus het ligt al een dag klaar ?
we lopen 24uur achter ?
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:19 schreef Copycat het volgende:
Something smells fishy ... En het is nog niet de stiefdochter.
Je kunt het niet vaak genoeg zeggen, misschien dat er dan ergens een kwartje valt.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:19 schreef 5thencounter het volgende:
Hmm.. Nederland heeft het door..
[ afbeelding ]
Ik ga bijna vrezen dat dit dus toneel is, maar dat zou ik echt te idioot vinden. Want John weet toch donders goed dat je niks geheim kunt houden. Dan kan hij het succes verder op zijn buik schrijven.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:17 schreef Speedball het volgende:
Hmm. Dan is het erg raar.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:20 schreef Melleyn het volgende:
Ik heb toenstraks ook iemand horen roepen dat het kwart voor 9 was en dat de eerste uitzending dus op tv was geweest, en toen was het ook gewoon zo laat. Stream loopt dus niet achter
En dan zeggen toen de brief binnenkwam: het gaat toch niet iver mijn stiefdochter?quote:
Of de televaag verzint stukjes gewoon. Of het zijn quotes uit eerdere gesprekken?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:18 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
[..]
Als de stream 100% live is, dan is vanaf nu al helemaal duidelijk dat alles volgens een script verloopt.
Harold riep dat maar kan ook ingefluisterd zijn dat hij zoiets moest roepenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:20 schreef Melleyn het volgende:
Ik heb toenstraks ook iemand horen roepen dat het kwart voor 9 was en dat de eerste uitzending dus op tv was geweest, en toen was het ook gewoon zo laat. Stream loopt dus niet achter
Ja, en dat artikel in de Telegraaf dan?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:20 schreef Gert het volgende:
Huub geeft net door dat de brief op verzoek van de zus aan Andrea is overhandigd. Aanvankelijk was afgesproken met Andrea dat het niet verteld zou worden. Maar de zus wilde bij nader inzien toch graag dat het zou gebeuren en heeft verzocht om een brief aan Andrea te geven.
Ze zijn er anders bizar (...) snel bij.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:21 schreef Dale. het volgende:
Of de televaag verzint stukjes gewoon. Of het zijn quotes uit eerdere gesprekken?
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:21 schreef Rickk_ het volgende:
Als ik maar geen belletje van John kreeg dat ik dit toevallig tegenkwam op de telegraaf site.
Betekent niet dat dit toneel is. Op het moment dat iemand het erover wil hebben kan die persoon toch breken?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:22 schreef R0T29 het volgende:
We hebben dus een nieuw "gate", alleen niet onderling...
Stiefdochtergate
Feiten:
* Uit het niks heeft Andrea het ineens over haar stiefdochter die op sterven ligt, daarvoor is er nog met geen woord over gerept.
* Billy gaat een uurtje later plassen, moet door de regen richting toilet. Normaal gesproken loop je dan met je hoofd naar beneden zo snel mogelijk richting toilet maar ze ziet "toevallig" een brief liggen bij het hek, wat totaal niet op haar looproute was.
* De brief wordt voorgelezen en er is logisch emotie alleen slaat deze wel weer snel de positieve kant op na zoiets heftigs.
* De Telegraaf meldt het overlijden eerder dan dat Andrea het op de streams te horen krijgt en heeft bovendien een reactie van haar in het bericht staan.
Jepquote:Op maandag 6 januari 2014 22:22 schreef Melleyn het volgende:
Andrea en Billy zijn ook beide actrices toch?
We geloven hem op z'n blauwe ogen, ... zoals altijdquote:Op maandag 6 januari 2014 22:20 schreef Gert het volgende:
Huub geeft net door dat de brief op verzoek van de zus aan Andrea is overhandigd. Aanvankelijk was afgesproken met Andrea dat het niet verteld zou worden wanneer het zo ver was. Maar de zus wilde bij nader inzien toch graag dat het zou gebeuren en heeft verzocht om een brief aan Andrea te geven.
en daarom haak ik voor vandaag afquote:Op maandag 6 januari 2014 22:22 schreef R0T29 het volgende:
We hebben dus een nieuw "gate", alleen niet onderling...
Stiefdochtergate
Feiten:
* Uit het niks heeft Andrea het ineens over haar stiefdochter die op sterven ligt, daarvoor is er nog met geen woord over gerept.
* Billy gaat een uurtje later plassen, moet door de regen richting toilet. Normaal gesproken loop je dan met je hoofd naar beneden zo snel mogelijk richting toilet maar ze ziet "toevallig" een brief liggen bij het hek, wat totaal niet op haar looproute was.
* De brief wordt voorgelezen en er is logisch emotie alleen slaat deze wel weer snel de positieve kant op na zoiets heftigs.
* De Telegraaf meldt het overlijden eerder dan dat Andrea het op de streams te horen krijgt en heeft bovendien een reactie van haar in het bericht staan.
Of televaag heeft gewoon het tijdstip van publicatie gewoon aangepastquote:Op maandag 6 januari 2014 22:23 schreef Speedball het volgende:
Korte samenvatting
Op 22.00 stream tijd vind Bil een brief
Op 22.10 ongeveer leest ze Andrea de brief voor.
Op http://www.telegraaf.nl/p(...)ndrea__.html?cid=rss is er artikel geplaatst die het hele gebeuren beschrijft. tijd van plaatsing 21.39
Nu weet ik toevallig dat items als deze geen prior hebben dus het lijkt me sterk dat iemand om 21.38 als een debiel is gaan typen.
Verklaring
De streams lopen 24 achter
De streams lopen 30 min achter en de telegraaf kan wel live mee kijken
Het is een script (dit geloof ik niet want ik vind niet echt dat je zoiets mag doen, verlies van een dierbare daar lieg je gewoon niet over)
Zeg t maar peeps
We hebben een Billy Gate
en ze wisten toen bijvoorbeeld dit al; Even later heeft ze troost gezocht bij medebewoonster Billy, samen bespreken ze het soms zo zware leven. De telegraaf toch met die glazen bol ...quote:Op maandag 6 januari 2014 22:23 schreef aarontje112 het volgende:
Het is toch allemaal niet zo moeilijk, als die zus die brief vanmiddag heeft afgegeven, zal de productie wel bepaald hebben om die brief pas 's avonds te geven. Dat persbericht hebben ze natuurlijk vanmiddag al gemaakt met wat algemene dingen over dat kandidaten haar troost geven.
Was te zien om 22:00 onze tijd dat Andrea de brief voor het eerst las?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:17 schreef Speedball het volgende:
Dat zou wel een erg laakbare gang van zaken zijn. Reacties uit je duim zuigen om het persbericht alvast bij de bureaus te hebben liggen.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:23 schreef aarontje112 het volgende:
Het is toch allemaal niet zo moeilijk, als die zus die brief vanmiddag heeft afgegeven, zal de productie wel bepaald hebben om die brief pas 's avonds te geven. Dat persbericht hebben ze natuurlijk vanmiddag al gemaakt met wat algemene dingen over dat kandidaten haar troost geven.
Dan nog zou een artikel met deze inhoud geen prioriteit hebben om binnen 1 min op het internet te verschijnenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:25 schreef Dale. het volgende:
[..]
Of televaag heeft gewoon het tijdstip van publicatie gewoon aangepastdat is de meest logische verklaring.
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Was te zien om 22:00 onze tijd dat Andrea de brief voor het eerst las?
yupquote:
Ik zie haar nu pas troost zoeken bij Billy, ik had ook kunnen zeggen dat ze troost vond bij Billy, kans is namelijk 80%quote:Op maandag 6 januari 2014 22:25 schreef Jian het volgende:
[..]
en ze wisten toen bijvoorbeeld dit al; Even later heeft ze troost gezocht bij medebewoonster Billy, samen bespreken ze het soms zo zware leven. De telegraaf toch met die glazen bol ...
Je hebt me overtuigdquote:Op maandag 6 januari 2014 22:27 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ik zie haar nu pas troost zoeken bij Billy, ik had ook kunnen zeggen dat ze troost vond bij Billy, kans is namelijk 80%
Die leeft teminste nogquote:Op maandag 6 januari 2014 22:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jezus, kouwezo'n vraag tijdens het rouwproces drama gescripte tv moment
![]()
Ik begin ook op mijn eerdere mening terug te komen. Ze is af en toe doodvermoeiend met haar ADHD, maar de aversie die ik in het begin tegen haar had begint langzaam te slinken merk ik.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:11 schreef R0T29 het volgende:
Charlotte is eigenlijk best leuk. Kon haar niet uitstaan in het begin.
Ja, ik denk dat je misschien wel gelijk hebt en dat het allemaal geen in scene gezet toneelstukje is .....quote:Op maandag 6 januari 2014 22:27 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ik zie haar nu pas troost zoeken bij Billy, ik had ook kunnen zeggen dat ze troost vond bij Billy, kans is namelijk 80%
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan ook wel een hele dag roepen het s zaterdag terwijl het feitelijk maandag isquote:Op maandag 6 januari 2014 22:29 schreef Mallika het volgende:
Als de streams een dag achter zouden lopen dan zou er een heleboel niet kloppen, gisteren is er diverse keren gezegd het is zondag en dan hoeven we niets te doen.
Inderdaad en dan klopt het ook niet qua weer en qua zonsopgang en ondergangquote:Op maandag 6 januari 2014 22:29 schreef Mallika het volgende:
Als de streams een dag achter zouden lopen dan zou er een heleboel niet kloppen, gisteren is er diverse keren gezegd het is zondag en dan hoeven we niets te doen.
Volgens mij is dat een aanpassing van een later tijdstip. Dat stond niet in het oorspronkelijke bericht, dacht ik.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:25 schreef Jian het volgende:
[..]
en ze wisten toen bijvoorbeeld dit al; Even later heeft ze troost gezocht bij medebewoonster Billy, samen bespreken ze het soms zo zware leven. De telegraaf toch met die glazen bol ...
Ja lekker een overlijden "even" achterhouden. Zo gek gaat het niet wordenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:23 schreef aarontje112 het volgende:
In combinatie met die verklaring van Huub is er echt geen speld tussen te krijgenquote:
Normaal staat er dan altijd update en de tijd in de Telegraaf, ik zie alleen het originele publicatietijdstipquote:Op maandag 6 januari 2014 22:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een aanpassing van een later tijdstip. Dat stond niet in het oorspronkelijke bericht, dacht ik.
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat je misschien wel gelijk hebt en dat het allemaal geen in scene gezet toneelstukje is .....Zou ook kunnen hoor, weet het natuurlijk ook niet exact. Feit is wel dat het vaak voorkomt dat mensen die die persberichten opstellen echt niet altijd quotes gebruiken die mensen ook werkelijk hebben gezegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de lange duur niet in stand te houden. Daar worden dan teveel fouten mee gemaakt.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een hele dag roepen het s zaterdag terwijl het feitelijk maandag is
Tuurlijk, het was god's wilquote:
daar heb jij weer gelijk in.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:33 schreef Mallika het volgende:
[..]
Op de lange duur niet in stand te houden. Daar worden dan teveel fouten mee gemaakt.
Tuurlijk, al heet ze niet Billy, nu staat ze even helemaal CENTRAAL, daar kan toch niks tegenop.quote:
Achterhouden niet, ik bedoel eerder een paar uur later vertellen. Maar goed, ik zit niet in de redactie dus ik zeg ook maar wat.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja lekker een overlijden "even" achterhouden. Zo gek gaat het niet worden
Ze zien me al aankomen "Neuh, ik heb niet om een reactie gevraagd bij dit precaire onderwerp. Die kan ik zelf immers ook wel verzinnen uit zijn of haar naam."quote:Op maandag 6 januari 2014 22:32 schreef aarontje112 het volgende:
Zou ook kunnen hoor, weet het natuurlijk ook niet exact. Feit is wel dat het vaak voorkomt dat mensen die die persberichten opstellen echt niet altijd quotes gebruiken die mensen ook werkelijk hebben gezegd.
Ja, het is goedquote:Op maandag 6 januari 2014 22:32 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Zou ook kunnen hoor, weet het natuurlijk ook niet exact. Feit is wel dat het vaak voorkomt dat mensen die die persberichten opstellen echt niet altijd quotes gebruiken die mensen ook werkelijk hebben gezegd.
Zelfs dat kan niet door de beugelquote:Op maandag 6 januari 2014 22:34 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Achterhouden niet, ik bedoel eerder een paar uur later vertellen. Maar goed, ik zit niet in de redactie dus ik zeg ook maar wat.
Ik refreshte, zag dat er wat veranderde maar lette niet goed op wat. Maar volgens mij werd Billy niet genoemd in het oorspronkelijke artikel. Kan me vergissen.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Normaal staat er dan altijd update en de tijd in de Telegraaf, ik zie alleen het originele publicatietijdstip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |