Tussen het hakken door, een echte manquote:Op maandag 6 januari 2014 21:27 schreef aarontje112 het volgende:
Oh Paul spreekt weer wijze woorden uit hoor, iets over een spiegel
Wat wil je ?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:30 schreef espri het volgende:
het is toch geen gehoor? gesprekken door elkaar, getimmer, waardeloos zeg
Erg hè.. In 15 jaar RLS is de audio nooit zo klote geweest.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:17 schreef -sabine- het volgende:
Huub, draai eens aan de knoppen!!!!
Ik hoor nix
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zeg het maar gewoon straight zoals het is want ik houd van recht door zee: ik ben tegen onrecht. Mijn hart huilt als ik onrecht zie, vooral tegen kinderen en dieren.
Je zou d'r toch eentje al sieg heil roepend in z'n ballen schoppen daar.
Echt beroerd ja.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Erg hè.. In 15 jaar RLS is de audio nooit zo klote geweest.
Ik kus Lindy liever op d'r "harses"quote:Op maandag 6 januari 2014 21:19 schreef Jian het volgende:
Die Billy ....kussen op d'r harses vannacht, gewoon doen
En even stoppen met werken.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:31 schreef Jian het volgende:
[..]
dat ze één voor één hun vinger opsteken om wat te zeggen
Allebei en waarom niet, Boeddha is geen god ......quote:Op maandag 6 januari 2014 21:31 schreef Toverheks het volgende:
Geloofd Rienk nou in Boedha of in God??
Mag ze ook 'n een keer?quote:
Op d'r harses? , ..... zal welquote:Op maandag 6 januari 2014 21:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik kus Lindy liever op d'r "harses"
Ik snap jequote:
Ik heb er weinig verstand van, maar ik dacht gewoon, of je geloofd daar in of daarinquote:Op maandag 6 januari 2014 21:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Allebei en waarom niet, Boeddha is geen god ......
Right in the Fuehrer's face!quote:Op maandag 6 januari 2014 21:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zeg het maar gewoon straight zoals het is want ik houd van recht door zee: ik ben tegen onrecht. Mijn hart huilt als ik onrecht zie, vooral tegen kinderen en dieren.
Je zou d'r toch eentje al sieg heil roepend in z'n ballen schoppen daar.
Als het maar CENTRA(A)L is dan komt het helemaal goedquote:Op maandag 6 januari 2014 21:32 schreef HiDiHo het volgende:
Op Comedy Central Extra is ook een RLS bezig, een groep stripfiguren die bij elkaar opgesloten zitten in een huis
Rienk is een flexibel baasjequote:Op maandag 6 januari 2014 21:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik heb er weinig verstand van, maar ik dacht gewoon, of je geloofd daar in of daarin
welnee, gewoon een wat Godshoppen, beetje van dit en een beetje van datquote:Op maandag 6 januari 2014 21:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik heb er weinig verstand van, maar ik dacht gewoon, of je geloofd daar in of daarin
Is vast haar favoriete kanaal jaquote:Op maandag 6 januari 2014 21:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als het maar CENTRA(A)L is dan komt het helemaal goed
Hij interesseert zich in Boedha en Jezusquote:Op maandag 6 januari 2014 21:31 schreef Toverheks het volgende:
Geloofd Rienk nou in Boedha of in God??
quote:Op maandag 6 januari 2014 21:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als het maar CENTRA(A)L is dan komt het helemaal goed
Vervelend dat ´ie dat niet voor zichzelf kan houdenquote:Op maandag 6 januari 2014 21:35 schreef Mallika het volgende:
[..]
Hij interesseert zich in Boedha en Jezus
Dat denk ik ook iedere keer als Hakim roept ik ben een ondernemerquote:Op maandag 6 januari 2014 21:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vervelend dat ´ie dat niet voor zichzelf kan houden
Gaan ze een bank beroven?quote:Op maandag 6 januari 2014 21:26 schreef GekkePoes het volgende:
Hakim had het over 9 ton in de kluis( aan het einde van de rit).. is hij de mol ?
Weet ie er meer van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |