Ja, krijg spontaan trek in een oliebolquote:Op maandag 6 januari 2014 21:21 schreef GekkePoes het volgende:
Als je Hakim nu op stream 3 ziet, is t ineens een hele andere gast dan met dat bestel drama.
Die is meer oprecht imoquote:Op maandag 6 januari 2014 21:21 schreef 5thencounter het volgende:
Prachtig ik mis Rienk toch wel voor een paar mooie Gospels..
[ afbeelding ]
Hij doet verschillende rollen, u vraagt hij draait ....quote:Op maandag 6 januari 2014 21:21 schreef GekkePoes het volgende:
Als je Hakim nu op stream 3 ziet, is t ineens een hele andere gast dan met dat bestel drama.
Het is toch treurig die belichting daar! Je ziet 's avonds bijna geen reet op die streams. Op TV was het wel goed.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:21 schreef 5thencounter het volgende:
Prachtig ik mis Rienk toch wel voor een paar mooie Gospels..
[ afbeelding ]
Billy hangt graag aan anderen en praat daar overquote:
Dat is véél hoor, 600K. Ik denk niet dat ze dat gemiddeld gaan halen eigenlijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:15 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Oh de eerste uitzending sowieso wel richting de miljoen hoor, daarna zal het wat afzakken richting de 600.000 gok ik.
Over het algemeen scoren kick offs altijd (veel) hoger. Maar het zegt wel iets of er vanavond een miljoen mensen keken of maar de helft daarvan.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
1e uitzending is niet representatief voor heel Utopia denk ik
Zelfs voor de 24e herhaling van the A-team kunnen ze nog reclameblokken vullen. Er was maximaal een uur voor de kickoff beschikbaar en SBS heeft er voor gekozen om één reclameblok te laten vallen om meer ruimte te creëeren om het programma "neer te zetten". Als ik de reacties her en der lees is dat wel gelukt.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vrees van niet, reclame was er maar één keer. Leuk voor de kijker maar wel een teken aan de gipswand.
Vrouwelijke manipulatie: janken en zo je zin krijgen, ik ken ook een paar van die wijven vrouwenquote:Op maandag 6 januari 2014 21:23 schreef Toverheks het volgende:
Vind het heel triest voor Andrea, maar ze krijgt nu wel aandacht van de andere, erg toch moet je eerst janken en dan zijn deze bitches zo begrijpelijk
Zeker, ik geniet van zijn bijelkaar verzonnen reisverhaaltjes met een Heilig bidprentje eraan vastgelogen..quote:
Ach hou op. Andrea is niet goed bij haar hoofdquote:Op maandag 6 januari 2014 21:23 schreef Toverheks het volgende:
Vind het heel triest voor Andrea, maar ze krijgt nu wel aandacht van de andere, erg toch moet je eerst janken en dan zijn deze bitches zo begrijpelijk
Vind het triest zulke wijvenquote:Op maandag 6 januari 2014 21:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Vrouwelijke manipulatie: janken en zo je zin krijgen, ik ken ook een paar van die wijven vrouwen
Al zal ze kierewiet zijn, lees mijn post goed, is triest dat die wijven nu wel aandacht aan haar schenkenquote:Op maandag 6 januari 2014 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach hou op. Andrea is niet goed bij haar hoofd
Ik zeg het maar gewoon straight zoals het is want ik houd van recht door zee: ik ben tegen onrecht. Mijn hart huilt als ik onrecht zie, vooral tegen kinderen en dieren.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:26 schreef Grunge. het volgende:
Pfff. "Ik ben tegen onrecht." Goh, wat een bijzondere eigenschap, ik vind onrecht mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |