Ah, dat is het.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:16 schreef Igen het volgende:
[..]
Gaat niet zo goed met de diplomatieke relaties tussen ons hè.
Klopt, daar had Disana nogal een handje van, toen kon ze niets meerquote:Op maandag 6 januari 2014 22:18 schreef Igen het volgende:
[..]
Ach, als je met iedereen vrede sticht dan kom je ook niet verder.
Hoezo? Je hebt best een aardig uitgangspunt en je zit niet direct klem tussen allerlei andere landen zoals bv Guido of ik.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:18 schreef Igen het volgende:
Maar ik merk al wel dat Rusland gewoon een kloteland is - ook in Diplomacy.
Of ik.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoezo? Je hebt best een aardig uitgangspunt en je zit niet direct klem tussen allerlei andere landen zoals bv Guido of ik.
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Klopt, daar had Disana nogal een handje van, toen kon ze niets meer
Ja die zat gelijk klem. Maar ik heb geen onbewaakte buitengrenzen meer over zonder vijandelijke troepen.quote:
Arme Guido ja. Maar jij gaat anders als een speer.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoezo? Je hebt best een aardig uitgangspunt en je zit niet direct klem tussen allerlei andere landen zoals bv Guido of ik.
Ja, ik ga wel lekker. Maar nu wordt het wel pittiger.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:25 schreef Igen het volgende:
[..]
Arme Guido ja. Maar jij gaat anders als een speer.
En Rusland voelt als een gatenkaas of zeepbel of zoiets. Met bij het begin die eenzame unit aan de Zwarte Zee waar je niet zomaar iets mee kan enzo.
We proberen al drie beurten allebei Zwitserland te pakken geloof ikquote:Op maandag 6 januari 2014 22:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja, ik ga wel lekker. Maar nu wordt het wel pittiger.
Doe gewoon mee de volgende keer, ben je ook van het gezeik af.quote:
Voor mij niet. vP wil maar niet dood.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:28 schreef Euribob het volgende:
Op Wereldgenocide gaat het gelukkig een stuk beter, hé Remlof?
Daar ben ik de machtigste natie en komt Oz zo aan de beurt.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:28 schreef Euribob het volgende:
Op Wereldgenocide gaat het gelukkig een stuk beter, hé Remlof?
Nee.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:29 schreef Euribob het volgende:
[..]
Doe gewoon mee de volgende keer, ben je ook van het gezeik af.
Gelukkig komt Duke je helpen.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor mij niet. vP wil maar niet dood.
Mijn vloot is onoverwinnelijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar ben ik de machtigste natie en komt Oz zo aan de beurt.
Mooi.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:31 schreef Reya het volgende:
In wereldgenoice ben ik gereduceerd tot een minor power.
Precies de plek van Brussel dus.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:31 schreef Reya het volgende:
In wereldgenoice ben ik gereduceerd tot een minor power.
Ja, maar ik heb er recht op vernam ik.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:28 schreef remlof het volgende:
[..]
We proberen al drie beurten allebei Zwitserland te pakken geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |