wer bist doquote:
En terecht, verdomme zonde van die cd. Altijd zeurt men: 'ja ik wil nog iets meenemen in mijn graf ditdat', ja, niet mijn Krezip-cd dus, trut. Daar blijf je met je verstijfde tengels vanaf.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
trauma.
zn wijf in onze klas ging altijd janken van zn nummer omdat er iemand op begraven was
Je zal er geen spijt van krijgen.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:35 schreef J.James het volgende:
[..]
Oké, ik ga m'n moeder vragen of ze die koopt
Dat zingen ze helemaal niet belhamel.quote:
okequote:
van de muziek van krezip ga je al bijna doodquote:Op maandag 6 januari 2014 20:37 schreef Rodawa het volgende:
[..]
En terecht, verdomme zonde van die cd. Altijd zeurt men: 'ja ik wil nog iets meenemen in mijn graf ditdat', ja, niet mijn Krezip-cd dus, trut. Daar blijf je met je verstijfde tengels vanaf.
[..]
Je zal er geen spijt van krijgen.
OK !quote:Op maandag 6 januari 2014 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zingen ze helemaal niet belhamel.
Zo ik ga ook even huilen hoor. Daarna kan ik weer aan de black metal en net doen alsof ik lees.
Verkapte, kijk mij eens op pinkpop zijn 100jaar geledenquote:
?quote:
washandjequote:
ben er nooit geweestquote:Op maandag 6 januari 2014 20:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Verkapte, kijk mij eens op pinkpop zijn 100jaar geleden
gaatje in een fles prikken en goed mikkenquote:
hoeft nietquote:
die is ook vet jaquote:Op maandag 6 januari 2014 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké oké... met Punkpop vond ik altijd nog wel een leuk nummer.
ik snap jou nietquote:
het is nepquote:
ja, moeilijk is ie nietquote:Op maandag 6 januari 2014 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar vooral omdat hij goed meeschreeuwt.
ja maar als het ryan was dan was het leukquote:
cachet wil je met me uit?quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar als het ryan was dan was het leuk
nu niet
neequote:
waarom nietquote:
yesquote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:46 schreef supersof het volgende:
[..]
yes
misschien denkt vbl dan dat we gaan neuken XD hebben ze weer een leuk verhaaltje erbij whahah
hahahahahahaquote:Op maandag 6 januari 2014 20:46 schreef supersof het volgende:
[..]
yes
misschien denkt vbl dan dat we gaan neuken XD hebben ze weer een leuk verhaaltje erbij whahah
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:46 schreef supersof het volgende:
[..]
yes
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:49 schreef Muto het volgende:
[..].
Nu denken ze dat iedereen die hier nu post een trio wilt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |